prawda, nadal nie ma tych dróg - mam wrażenie, że te większe pokrycie dotyczy siatki dróg i ulic w mniejszych miejscowosciach np. na scianie wschodniej.
Mysmy juz o tym pisali, polityka TeleAtlas przy dodawaniu pokrycia wyglada tak, ze obszarow ktore oni maja juz omapowane w stopniu wyzszym niz inter-connect road nie ruszaja, tylko dodaja najpierw pokrycie 'basic attributes' na terenach ktore byly oznaczone jako 'interconnect road'. A jak caly kraj bedzie mial pokrycie 'basic attributes' to wowczas poprawiane sa bledy i pokrycie 'bassic attributies' zmieniane na 'full attributies'. Tak to wygladalo we wszystkich krajach, gdzie TeleAtlas zwiekszal stopniowo pokrycie.
inter-connect oznacza mniej wiecej glowne drogi (krajowe, miedzynarodowe itd.)
basic attributes oznacza pokrycie na poziomie nazw ulic, kierunkowosci drog, bez numeracji
full attributies z numeracja
Problem jednak w tym, że często te drogi są drogami gruntowymi, wiec przy wyborze drogi najkrótszej można naprawdę wpuścić się w offroadową przeprawę... Dla jednych to zaleta, dla mnie znak "?" - bo coraz mniej ufam wyznaczonej w TT drodze...
Dopoki TomTom mial pokrycie Polski na poziomie interconnect road czyli de facto drogi krajowe, miedzynarodowe etc. to tych pulapek nie bylo. Teraz jak zwiekszaja pokrycie jak widac opieraja sie na roznych zrodlach niekoniecznie wszystkie weryfikujac w terenie, przez co kwiatki sie trafiaja.
Ja szczerze mowiac jak widze, ze mi nawigacja kaze skrecic w podejrzana droge to nie skrecam i nastepny skret juz jest ok. A zasade ograniczonego zafuania to trzeba stosowac do kazdej nawigacji. Dla przykladu Garmin z GPMapa zrobil mi takiego psikusa, ze puscil mnie ladna asfaltowac lesna droga, ktora w pewnym momencie okazala sie droga wyjazdowa z lasu zamknieta na szlaban z klodka. I mimo ze droga fajna musialem wracac kilka kilometrow