Co do tej mapy i tej konkretnej trasy to blad lezy w "odrogowaniu" skrzyzowania Alei Krakowskiej z Łopuszańską.
Popartrzcie sobie na duzym zblizeniu jak tam nagle zazebiaja sie drogi (zazebiaja a nie lacza). W zwiazku z tym ze Igo nie moze wygodnie skrecic z Łopuszańskiej w Krakowska, tylko musi kierowac jakimis objazdami, stara sie chyba ominac to skrzyzowanie i stad taka a nie inna trasa.
Ja wyznaczylem sobie trase z warszawskiego Tarchomina do Rawy Maz. (by zobaczyc czy pusci przez Janki) i oczywiscie ominal je , wiec wstawilem punkt posredni na Al. Krakowskiej zaraz za wspomnianym skrzyzowaniem z Łopuszanską no i wtedy zobaczylem niesamowity widok

i zaczalem dokladniej przugladac sie temu skrzyzowaniu.
Powiem wiecej, Grojecka nie laczy sie tutaj z Al. Krakowska (mimo ze faktycznie jest jej przedluzeniem). Wyznaczcie sobie punkt startu na Grojeckiej niedaleko tego skrzyzowania, a koncowy na Krakowskiej. Przed skrzyzowaniem iGo prowadzi w bok na Łopuszanska, jedzie na przez to skrzyzowanie ale W POPRZEK

a potem wraca na Krakowska omijajac znowu to miejsce... wszystko to zamiast jechac prosto.
Tak wiec oczywiscie winna jest mapa a nie program.
A co do jakosci danych zrodlowych, to wcale nie musza byc one zle. Stawiam ze te bledy wynikly na etapie konwersji z bazy danych Emapy do formatu iGO. Poprawia konwerter i wszystkie bledy znikna (mam nadzieje).