Nowy Diamond nie chce się włączyć :(

  • 38 Odpowiedzi
  • 5154 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« dnia: Styczeń 16, 2009, 20:58:47 »
Kurier dostarczył mi Diamonda z Orange, podziałał z 10 min i się wyłaczył... Po pewnym czasie raczył się włączyć na kilka minut. Próbowałem w międzyczasie ladowac baterię - czasem podświetlał się, teraz już nie.
Czy mozna coś zrobić/sprawdzić przed oddaniem do serwisu?

Pozdrawiam wszystkich :-),

Maciek

*

Offline kmaro

  • ***
  • 366
  • Płeć: Mężczyzna
  • Używaj GOOGLE rece nie bedą bolały:P
  • Sprzęt: przejściowo SE W705
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2009, 21:42:21 »
Wykonaj HR jak nie pomoże to reklamuj u orange.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2009, 23:53:17 wysłana przez kmaro »

*

Offline soltinio

  • ***
  • 253
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i5700
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2009, 21:46:43 »
zrob mu hard-reset  klawisz glosnosci dolny , kolko i przycisk softresetu , pod klapka z tamtad gdzie wychodzi patyczek(czerwona kropeczka)wszystko na raz
Kaiser - Diamond - złOmnia -SE Xperia -  N85 - Szajsung Szpica:)

*

Offline mii

  • 16
  • Sprzęt: HTC Himalaya,  HTC Victor
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2009, 22:38:04 »
a ladowales go z usb czy ładowarką ? ja np mojej Himalaya nie moglem naladowac z usb jak sie rozladowala,tak samo jak znajomy wizzarda itp. Sam mam teraz Diamond-a (compact IV) i tez moze miec tak ze jak padnie to usb nie bedzie sie go dalo naladowac bo jednak  nie wiele pradu leci z usb.

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2009, 22:51:02 »
tx
Probowałem ładować ładowarką, ale nie podświetla się już, a podczas ostatniego uruchomienia się podświetlał. Po podłączeniu do usb też ciemno.
Czy ten HR wykonuje się na wyłączonym urządzeniu?
Czy skutki jego ewentualnego skutecznego wykonania nie spowodują:
-  co najmniej straty czy czasu na wgrania softu/konfigurację,
- jak czytałem - wykasowania danych w taki sposób, ze bez istotnych interwencji nie będę mógł reklamować?
Jestem wprawdzie programistą, ale innych rzeczy i na raze nie mam czasu na takie zabawy ;-).

*

Offline estor12

  • **
  • 137
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Diamond WM 6.1 PL , rom 4.0
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2009, 23:13:05 »
hard tylko przywróci ustawienia fabryczne będziesz musiał skalibrować ekran i zrobić 2 razy next , próbuj zawsze to lepsze niz odesłanie ,z drugiej strony wada wystąpiła tak szybko że na twoim miejscu udałbym się do najbliższego salonu firmowego i próbował wymiany od ręki na nowy, powiedz że nie działał w momencie gdy go dostałeś i jest on niezgodny z warunkami umowy czyli miałeś dostać sprawny .

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2009, 16:11:53 »
weź podładuj baterię na ostro przy pomocy innej ładowarki, moim zdaniem bateria Ci padła a diamond tak jak wizard chyba nie ładyje przez usb na wyłączonym pda lb kiedy bateria jest wyczerpana do końca.

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 18, 2009, 10:48:32 »
Czy przyciski powinny być podświetlone podczas ładowania, gdy telefon jest wyłączony? Nie podświetlają się podczas prób ładowania ładowarką sieciową i samochodową.

*

Offline szkic

  • *****
  • 1013
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Touch Diamond
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 18, 2009, 10:53:03 »
nie, tylko kolko powinno migac tak przechodzac od dolu do gory
a probowales go podlaczyc i zostawic na jakis czas? Ja tak mialem z jakas stara nokia (jak mi bateria padla), ze przez kilkanascie minut nie pokazywalo wogole, ze laduje a potem zaczelo

*

Offline bieski

  • ****
  • 656
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 18, 2009, 10:53:18 »
swieci sie ten przycisk na srodku koleczko dokladnie

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 18, 2009, 11:16:09 »
swieci sie ten przycisk na srodku koleczko dokladnie
Świeci się podczas ładowania nawet , gdy tel. jest wyłączony?

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 18, 2009, 11:40:39 »
tak, nawet jak jest wyłączony (nie świeci stale - miga z góry do dołu ;))

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 18, 2009, 11:54:48 »
skoro świeci to znaczy że się ładuje...

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:36:21 »
Nie świeci się (zupłenie ciemno) podczas ładowania wyłączonego (a włączyć się nie chce). Ale się nieco podgrzewa.

*

Offline Boru

  • 44
  • Sprzęt: MDA Compact IV
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:43:59 »
Kurier dostarczył mi Diamonda z Orange, podziałał z 10 min i się wyłaczył... Po pewnym czasie raczył się włączyć na kilka minut. Próbowałem w międzyczasie ladowac baterię - czasem podświetlał się, teraz już nie.
Czy mozna coś zrobić/sprawdzić przed oddaniem do serwisu?

Pozdrawiam wszystkich :-),

Maciek

Jeżeli zamawiałeś aneks lub podpisywałeś umowe za pośrednictwiem kuriera to masz 10 dni na odstąpienie od umowy. Nie kombinuj z serwisem tylko idż do salonu wymienić telefon na nowy. Jeżeli nie chcesz to potrzymaj go na ładowaniu min 30 min. Bateria, która nie była długo ładowana wybudza się dopiero po jakims czasie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2009, 12:46:37 wysłana przez Boru »

*

Offline Ahmed

  • **
  • 241
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:46:21 »
W takim wypadku to najlepiej iść do salonu i kłucić się o nowy. Mówisz że dostałeś go i po paru minutach się wyłączył, potem próbowałeś go ładowac i dalej się nie włączył. Im dłużej go trzymasz tym gorzej bo będą próbowali ci wcisnąc naprawe a sprzet od razu nie działał.

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:55:29 »
W takim wypadku to najlepiej iść do salonu i kłucić się o nowy. Mówisz że dostałeś go i po paru minutach się wyłączył, potem próbowałeś go ładowac i dalej się nie włączył. Im dłużej go trzymasz tym gorzej bo będą próbowali ci wcisnąc naprawe a sprzet od razu nie działał.
Dokładnie tak było i tak właśnie zrobię.

*

Offline Boru

  • 44
  • Sprzęt: MDA Compact IV
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 18, 2009, 13:02:43 »
W salonach pracuja ludzie więc nie trzeba sie kłócić z nimi, zwłaszcza o coś co reguluje ustawa. Więcej załatwicie rozmową niż krzykiem...

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 18, 2009, 13:16:03 »
Oczywiście chcę załatwić tę sprawę polubownie.

*

Offline Boru

  • 44
  • Sprzęt: MDA Compact IV
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 18, 2009, 13:20:11 »
Zabierz ze sobą umowe/aneks, fakture oraz tel z pudełkiem. Powinienes zalatwić to od ręki, przynajmniej tak jest w Erze

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 18, 2009, 16:29:13 »
a jeżeli nie będą marudzić w salonie to odeślij tam skąd wysyłali do Ciebie
- tak jak jest to uregulowane ustawą jak już wcześniej wspomnieli koledzy,
masz 10 dni (zakup przez internet/zdalny)
i 6mc (niezgodność towaru z umową)
reszta to już do wybory gwarancja producenta / ustawa konsumencka (24mc)

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 18, 2009, 16:46:31 »
Najlepsza byłąby na pewno wymiana od ręki.
Mogę też zwrócić wszystko (w zestawie Automapa, zestaw samochodowy, słuchawka bt)  , ale pani z Popozycji u której zamawiałem i przedłużałem umowę powiedziała, ze po wycofaniu się w trybie 10 dni na zwrot mogę później dostać gorsze warunki.
Jak myślicie, straszyła bezpodstawnie ;-), czy faktycznie tak może być?

*

Offline Szadzik

  • **
  • 197
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE X1, HP IQ830UK, Nikon D90
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 18, 2009, 21:40:27 »
Ja na Twoim miejscu zostawiłbym go na ładowarce na noc. Jak rano nie zareaguje wtedy bym się martwił.
Gadget Tales:
OT MaxDB, CD1, CD5, J5, GD96, ME45, T68i, X6, CX65, A925, E398, MPx200, X6-2, OT715, D600E, W810, M600i, BB Pearl, W880, N95 2, P1i, XDA Ignito, W880 SE X1 + IQ830UK + Nikon D90
www.justaphotographer.co.uk

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 19, 2009, 00:33:46 »
w punkcie sprzedaży  w Orange raczej na pewno nie wymienią Ci telefonu

Podpisywałeś aneks poprzez BOK czyli jedyna możliwość to albo zrezygnować w ciągu 10 dni albo zadzwonić po prostu do nich i zapytać jak oni widzą rozwiązanie sprawy.

Tylko z tego co pamiętam to nawet jak byś chciał rozwiązać z nimi umowę to musisz odesłać im telefon sprawny nie noszący śladów użytkowania
Trzeba to dokładnie sprawdzić

Dlatego nie lubię przedłużać umów przez BOK lub zawierać nowych (pomimo, że mają może trochę lepszą ofertę) bo potem nie wiadomo jak rozwiązać problemy

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 19, 2009, 00:45:32 »
sprawa jest prosta - raczej przypadkowo tu zajrzalem, do diamonda - pracuje w BOK orange.

jesli telefon nie nosi oznak uzytkowania i jest niewlaczany (tak, dobrze napisalem. nie włączany) to jak najbardziej mozesz wymienic go na inny model. natomiast jak czytnalem, miales juz go wlaczonego, oczywiscie z punktu widzenia konsultanta doradzilbym ci wizyte w salonie (kazdy salon orange firmowy i orange partner musi ci go przyjac z tytulu rekojmi/niezgodnosci towaru z umowa, uwaga oprocz punktow tp i orange frenczajzing) i zostawienie na ekspertyze z tytulu niezgodnosci bo wtedy masz de facto najwieksze pole do manewru.

zupelnie nie oplacalne jest wysylanie go przez naprawe gwarancyjna do CRC, moga go tylko bardziej rozpier*zielic... a punkt o wymianie przez 10 dni jest delikatnym kruczkiem, doskonale sie sprawdza gdy przyjdzie inny kolor telefonu, gdy okaze sie ze ci sie nie podoba albo ze nie miesci sie do kieszeni. ale raczej gdy przyszedl z wada to proponowalbym od razu pojechac z grubej rury i nie bawic sie w zadne gwarancje, tylko od razu rekojma/niezgodnosc. najwiecej uznanych wymian aparatu jest wlasnie z tytulu rekojmi/niegodnosci, a nie z tych "3 napraw gwarancyjnych po ktorych wymieniany jest na nowy"

pozdrawiam i trzymam kciuki  :ok:
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline HoMeK22

  • *
  • 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Web Design
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond / HTC Wizard
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 20, 2009, 17:11:23 »
a nie z tych "3 napraw gwarancyjnych po ktorych wymieniany jest na nowy"

to sie tyczy także telefonów prosto od HTC ? czy tylko w Orange takie rzeczy że po 3 naprawach wymieniaja na nowy ?

*

Offline siwy05

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • wytaczanie, roztaczanie, tulejowanie otworów, szczecin, dojazd do klienta
  • Sprzęt: MDA Compact IV runing on WM 6.5.1 by Makeveral
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 21, 2009, 10:22:57 »
beju69 dobrze napisal, nie baw sie w gwarancje, skoro masz nowy telefon nie ma to sensu, niezgodność towaaru z umowa działa przez 2  nawet wczesniejsze skorzystanie z gwarancji nie wylacza niezgodnosci, jest to zapisane w ustawie i zaden podmiot nie moze tego interpretowac po swojemu, jakby robili problemy drukujesz im odpowiedni zapis i idziesz do salonu, dziala w wiekszosci przypadkow, jesli nie rzecznik praw konsumenta ma bardzo duza skutecznosc, wystarcza ekspertyza ze telefon jest niesprawny, co w woim przypadku jest ewidentne i wtedy orange nie ma prawa odmowic wymiany, ja tak dostalem dawno temu nowa 3510i zamiast starej 3510 i zwrot 399zl za zestaw prepaid z telefonem, ktorego bym za 100zl nie sprzedal
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2009, 10:26:30 wysłana przez siwy05 »
MDA Compact IV
HP dv2535ea

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 21, 2009, 11:11:07 »
sprawa jest prosta - raczej przypadkowo tu zajrzalem, do diamonda - pracuje w BOK orange.

jesli telefon nie nosi oznak uzytkowania i jest niewlaczany (tak, dobrze napisalem. nie włączany) to jak najbardziej mozesz wymienic go na inny model. natomiast jak czytnalem, miales juz go wlaczonego, oczywiscie z punktu widzenia konsultanta doradzilbym ci wizyte w salonie (kazdy salon orange firmowy i orange partner musi ci go przyjac z tytulu rekojmi/niezgodnosci towaru z umowa, uwaga oprocz punktow tp i orange frenczajzing) i zostawienie na ekspertyze z tytulu niezgodnosci bo wtedy masz de facto najwieksze pole do manewru.

zupelnie nie oplacalne jest wysylanie go przez naprawe gwarancyjna do CRC, moga go tylko bardziej rozpier*zielic... a punkt o wymianie przez 10 dni jest delikatnym kruczkiem, doskonale sie sprawdza gdy przyjdzie inny kolor telefonu, gdy okaze sie ze ci sie nie podoba albo ze nie miesci sie do kieszeni. ale raczej gdy przyszedl z wada to proponowalbym od razu pojechac z grubej rury i nie bawic sie w zadne gwarancje, tylko od razu rekojma/niezgodnosc. najwiecej uznanych wymian aparatu jest wlasnie z tytulu rekojmi/niegodnosci, a nie z tych "3 napraw gwarancyjnych po ktorych wymieniany jest na nowy"

pozdrawiam i trzymam kciuki  :ok:
To nie tak do końca.... telefon możesz oddać z tytułu rękojmi /niezgodności towaru z umową jeśli kupowałeś przez BOK TYLKO w salonie firmowym i nawet franczyza nie wchodzi w gre!.
PS: Masz pytanie... masz MSN ;)

*

Offline siwy05

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • wytaczanie, roztaczanie, tulejowanie otworów, szczecin, dojazd do klienta
  • Sprzęt: MDA Compact IV runing on WM 6.5.1 by Makeveral
Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 21, 2009, 14:13:00 »
z  niezgodnosci odpowiada sprzedawca, jesli kupilby w sklepie to odpowiada ten sklep bo zwykle jest to wlasna dzialalnosc na franszyzie, jesli w salonie badz w BOK odpowiada w tej chwili orange, ktorego "przedstawicielem" jest w tej chwili salon lub BOK
MDA Compact IV
HP dv2535ea

Odp: Nowy Diamond nie chce się włączyć :(
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 21, 2009, 21:36:37 »
Dzięki za Wasze komentarze. Byłem dziś w salonie i o mało nie zastawiłem telefonu na ekspertyzę. Waham sie tylko, czy nie wycofać się z umowy i jednak zdecydować na Omnię (warto ?). Zobaczymy... Chyba jednak zostanę przy HTC , bo tak będzie mimo wszystko prościej.
Dzięki,
Maciek