Ratowanie zbrickowanej Omni

  • 14 Odpowiedzi
  • 6737 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Ratowanie zbrickowanej Omni
« dnia: Październik 09, 2008, 01:11:54 »
Mam nadzieję iż jeszcze żadnemu z uzytkowników Omni na PdaClub-ie nie zdarzyło się zbrickowanie Omnii ,
a jesli tak się stało to juz mamy pewne rozwiązanie.
Jesli nie wstaje a może się to zdarzyć po awarii w czasie wgrywania ROM-u   i po tym zabiegu AS lub WMDC ( na Viście ) nie może rozpoznać urządzenia i rozpocząć ponownego flashowania.
Musisz uzyć programu  a w nim po podłaczeniu urządzenia uzyć przycisku
 "Verify device".
Do pobrania
http://rapidshare.de/files/40614640/WinControl.zip.html
lub
http://www.megaupload.com/pt/?d=V72LBF5N
Jesli po tym zabiegu możesz się już połaczyć ale otrzymujesz informację o niewłaściwej wersji  nowego ROM-u

 uzyj hexedytora  http://mh-nexus.de/en/hxd/
i wprowadź nim zmiany w upaterze na
i900 ( tutaj symbol Twojego ROMu) +NULL(0000h)    UTF-16


:
potrzebna zgoda

Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2008, 02:18:10 »
Mam nadzieję iż jeszcze żadnemu z uzytkowników Omni na PdaClub-ie nie zdarzyło się zbrickowanie Omnii ,
a jesli tak się stało to juz mamy pewne rozwiązanie.
Jesli nie wstaje a może się to zdarzyć po awarii w czasie wgrywania ROM-u   i po tym zabiegu AS lub WMDC ( na Viście ) nie może rozpoznać urządzenia i rozpocząć ponownego flashowania.
Musisz uzyć programu  a w nim po podłaczeniu urządzenia uzyć przycisku
 "Verify device".
Do pobrania
http://rapidshare.de/files/40614640/WinControl.zip.html
lub
http://www.megaupload.com/pt/?d=V72LBF5N
Jesli po tym zabiegu możesz się już połaczyć ale otrzymujesz informację o niewłaściwej wersji  nowego ROM-u



 uzyj hexedytora  http://mh-nexus.de/en/hxd/
i wprowadź nim zmiany w upaterze na
i900 ( tutaj symbol Twojego ROMu) +NULL(0000h)    UTF-16


:


Gdzie znajde ten przycisk "Verify device" prosze o bardziej dokladny plan postepowania Dzieki z gory!!!
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2008, 02:48:23 wysłana przez artur220volt »

Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2008, 20:09:36 »
Cytuj

Gdzie znajde ten przycisk "Verify device" prosze o bardziej dokladny plan postepowania Dzieki z gory!!!


Powyższy opis "podnoszenia" zbrickowanie Omni to chyba kolega przeczytał na jakimś innym forum i podzielił się tą wiedzą tutaj.
Podejrzewam że update Omni wcześniej wyglądały inaczej niż teraz i miały przycisk "Verity device" a teraz ten przycisk nazywa się "START".
Wystarczy że podłączysz włączoną komórkę pod USB, odpalisz plik z aktualizacją, odpalisz Win-Control, odnajdziesz w Win-Control zakładkę Software-Tweaks i trzymając lupę najedziesz na przycisk START w programie Samsunga. Potem w Win-Control odnajdujemy przycisk Enable i w naszym programie do Omni przycisk START jest aktywny.
Naciskamy START i trzymamy kciuki.

Pozdro !

*

Offline yaro97

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Omnia DXHL1
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 12, 2008, 21:56:54 »
Mam nadzieję iż jeszcze żadnemu z uzytkowników Omni na PdaClub-ie nie zdarzyło się zbrickowanie Omnii ,
a jesli tak się stało to juz mamy pewne rozwiązanie.
Jesli nie wstaje a może się to zdarzyć po awarii w czasie wgrywania ROM-u   i po tym zabiegu AS lub WMDC ( na Viście ) nie może rozpoznać urządzenia i rozpocząć ponownego flashowania.
Musisz uzyć programu  a w nim po podłaczeniu urządzenia uzyć przycisku
 "Verify device".
Do pobrania
http://rapidshare.de/files/40614640/WinControl.zip.html
lub
http://www.megaupload.com/pt/?d=V72LBF5N
Jesli po tym zabiegu możesz się już połaczyć ale otrzymujesz informację o niewłaściwej wersji  nowego ROM-u



 uzyj hexedytora  http://mh-nexus.de/en/hxd/
i wprowadź nim zmiany w upaterze na
i900 ( tutaj symbol Twojego ROMu) +NULL(0000h)    UTF-16


:


Gdzie znajde ten przycisk "Verify device" prosze o bardziej dokladny plan postepowania Dzieki z gory!!!

Witam, ja dalej nie moge sie połączyć , dalej nie wykrywa mi urządzenia co robić?

*

Offline lt54321

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia i900, N95
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 12, 2008, 22:21:35 »
Cytuj

Gdzie znajde ten przycisk "Verify device" prosze o bardziej dokladny plan postepowania Dzieki z gory!!!


Powyższy opis "podnoszenia" zbrickowanie Omni to chyba kolega przeczytał na jakimś innym forum i podzielił się tą wiedzą tutaj.
Podejrzewam że update Omni wcześniej wyglądały inaczej niż teraz i miały przycisk "Verity device" a teraz ten przycisk nazywa się "START".
Wystarczy że podłączysz włączoną komórkę pod USB, odpalisz plik z aktualizacją, odpalisz Win-Control, odnajdziesz w Win-Control zakładkę Software-Tweaks i trzymając lupę najedziesz na przycisk START w programie Samsunga. Potem w Win-Control odnajdujemy przycisk Enable i w naszym programie do Omni przycisk START jest aktywny.
Naciskamy START i trzymamy kciuki.

Pozdro !

Dzięki za opis jak to zrobić, mój problem polega na tym że nie mogę włączyć Omni !!! I dlatego PC go nie widzi. Po prostu nic nie mozna zrobić aby go załączć. Może ktoś ma jakis pomysł?

LES

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 12, 2008, 22:50:44 »
czy masz w pełni naładowany akumulator ?
Może uda Ci się sprawdzić Twój na innej omni lub pozyczyć inny ?
I szukaj gwarancji i skorzystaj z niej .
Jesli jest brak jakiejkolwiek reakcji to metody softwarowe nie pomogą . Załączyłem w dziale Samsung dostępne serwisówki ale do Omni jeszcze nie ma .
potrzebna zgoda

*

Offline lt54321

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia i900, N95
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2008, 22:55:41 »
czy masz w pełni naładowany akumulator ?
Może uda Ci się sprawdzić Twój na innej omni lub pozyczyć inny ?
I szukaj gwarancji i skorzystaj z niej .
Jesli jest brak jakiejkolwiek reakcji to metody softwarowe nie pomogą . Załączyłem w dziale Samsung dostępne serwisówki ale do Omni jeszcze nie ma .

Akumulator ma 3,97V, więc chyba jest naładowany na full. Jutro wybieram się do serwisu, gwarancję mam, więc zobaczymy co dalej.

LES

*

Offline Rynkov

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2008, 22:56:55 »
Cytuj

Dzięki za opis jak to zrobić, mój problem polega na tym że nie mogę włączyć Omni !!! I dlatego PC go nie widzi. Po prostu nic nie mozna zrobić aby go załączć. Może ktoś ma jakis pomysł?

LES

Mam identyczny problem.Bateria naladowana na maksa.Jutro oddaje telefon do serwisu:(



*

Offline lt54321

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia i900, N95
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 12, 2008, 22:58:25 »
Cytuj

Dzięki za opis jak to zrobić, mój problem polega na tym że nie mogę włączyć Omni !!! I dlatego PC go nie widzi. Po prostu nic nie mozna zrobić aby go załączć. Może ktoś ma jakis pomysł?

LES

Mam identyczny problem.Bateria naladowana na maksa.Jutro oddaje telefon do serwisu:(




Daj znać co Ci powiedzieli.

*

Offline Rynkov

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 13, 2008, 09:21:15 »
Wlasnie przegladnalem gwarancje i mam watpliwosci co im powiedziec;/ Punkt 5. mowi "uszkodzenia powstałe na skutek samowolnych napraw,przerobek,zmian oprogramowania dokonanych przez Kupujacego lub osoby upowaznione" i punkt 6. "Wszelkie zmiany na karcie gwarancyjnej oraz uszkodzenia spowodowane czynnikami opisanymi w punkcie 5 sa podstawa do anulowania gwarancji" . Do tego powstaje pytanie ,jak wypelnic karte gwarancyjna?Mam pieczatke i podpis Sprzedajacego plus dowod zakupu.Czy wpisac imei i moje dane ?

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 13, 2008, 09:44:31 »
Te zapisy są standardowe .
Zgodnie z wyrokami sądowymi - gwarant zoobowiązany jest do udowodnienia że Twoja ingerencja w soft spowodowała uszkodzenia.
A karty gwarancujnej sam nie wypełniaj. Masz na dowodzie zakupu IMEI  - to wystarczy .
potrzebna zgoda

*

Offline Rynkov

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 13, 2008, 09:46:51 »
Mam paragon na ktorym jest napisane ze kupilem OMNIE plus wysylka ale nie mam tam wpisanego IMEI.Na karcie gwarancyjnej jest PIECZATKA SPRZEDAWCY Z PODPISEM.Nic wiecej nie jest tam napisane.Czy moge z takim czyms isc doserwisu?

Co mam im powiedziec?
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2008, 09:48:56 wysłana przez Rynkov »

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 13, 2008, 09:53:41 »
Zadzwoń do sprzedawcy i zadaj pytanie jak masz postepować. Zgodnie z moja wiedzą musisz mieć wpisany IMEI albo na dokumencie potwierdzającym sprzedaż albo na karcie gwarancyjnej. Inaczej nie masz dowodu zakupu właśnie tego urządzenia .
potrzebna zgoda

Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 13, 2008, 11:38:20 »
Witam,

Odwiedziłem dzisiaj serwis CCS w Wawie.
Co do gwarancji to miałem tylko książeczkę gwarancyjną gdzie na pierwszej stronie była pieczątka sprzedającego, podpis oraz dowód (paragon) zakupu.
Człowiek który to przyjmował wpisał IMEI z pod baterii na gwarancji i koniec !

Jak się zapytał co się dziej to powiedziałem bez jakiś przekłamań że chciałem wgrać najnowszy ROM do Omni i już się nie włączył (zawsze to lepiej dla serwisu jak wiadomo co spowodowało zepsucie niż ściemnianie że telefon działał i nagle przestał chyba że było tak na prawdę).
Jako usterkę wpisano mi - nie włącza się.

Zobaczymy jak się potoczy sprawa dalej - będę oczywiście informował o tym.

Pozdrawiam

*

Offline Rynkov

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000
Odp: Ratowanie zbrickowanej Omni
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 13, 2008, 12:07:36 »
Witam,

Odwiedziłem dzisiaj serwis CCS w Wawie.
Co do gwarancji to miałem tylko książeczkę gwarancyjną gdzie na pierwszej stronie była pieczątka sprzedającego, podpis oraz dowód (paragon) zakupu.
Człowiek który to przyjmował wpisał IMEI z pod baterii na gwarancji i koniec !

Jak się zapytał co się dziej to powiedziałem bez jakiś przekłamań że chciałem wgrać najnowszy ROM do Omni i już się nie włączył (zawsze to lepiej dla serwisu jak wiadomo co spowodowało zepsucie niż ściemnianie że telefon działał i nagle przestał chyba że było tak na prawdę).
Jako usterkę wpisano mi - nie włącza się.

Zobaczymy jak się potoczy sprawa dalej - będę oczywiście informował o tym.

Pozdrawiam

Ja mam identyczna sytuacje.Telefon nie dziala mi tak samo jak Twoj i tak samo jak Ty mialem wypelniona gwarancje.Czy mi dopisali IMEI nie popatrzylem a jako usterka napisali "nie wlacza sie" Rowniez powiedzialem prawd,czyli ze podaczas wgrywania nowego softu nastapilo zawieszenie calego procesu i telefon przestal dzialac.W mloim przypadku jest tylko maly problem ... moj serwis odsyla telefon do WWA i na telefon bede musial czekac kilka dni.