Nawigacja Tracer TRN-1 kilka pytań

• 9 Odpowiedzi
  • 3482 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nawigacja Tracer TRN-1 kilka pytań
« dnia: Lipiec 07, 2008, 10:05:45 »
Witam. Kupiłem taką okazyjnie nową. Chciałbym zianstalować Automapę. Czy da się to zrobić? Czy ktoś już próbował na tym sprzęcie? Drugie pytanie jest takie. Odblokowałem moją nawigacje zgodnie z opisem na forum ale przy przeglądaniu plików w folderach nie widać plików wykonywalnych, widać je pod eksploratorem, który jest w pakiecie do odblokowania navi. Pozamieniane są też symbole icon. Mój komputer ma icone od kosza. Proszę wybaczyć niefachowość określeń ale w nawigacjach jestem jeszcze troche zielony. Nawigacja jest na CE4.2 Dziękuje i pozdrawiam Daniel Lewandowski.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2008, 10:08:09 wysłana przez daniellol »

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: Nawigacja Tracer TRN-1 kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 07, 2008, 10:32:00 »
Automapa na pewno da się zainstalować, ostatnio daje się zarejestrować nawet na sprzętach bez Activesync (nareszcie)! Problem z ikonami, o którym piszesz jest związany ze złą współpracą exploratora z biblioteką CESHELL.DLL (jak nie pasują do siebie wersje tych plików, to są takie cyrki właśnie).

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 07, 2008, 11:04:56 »
Dziękuje bardzo :) Automapa rzeczywiście chodzi :) Co do tych niewidzialnych plików czy da się coś ztym zrobić ?

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2008, 13:44:23 »
Dziękuje bardzo :) Automapa rzeczywiście chodzi :) Co do tych niewidzialnych plików czy da się coś ztym zrobić ?