iGo 8 skiny/kolory/głos PL

• 404 Odpowiedzi
  • 316396 Wyświetleń

Offline emisiu

• Ekspert AutoMapa
Odp: iGo 8 skiny/kolory/głos PL
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 17, 2008, 21:29:18 »
Coś te głosy nie do końca tak jak trzeba... na moim Kaiserze seplenią!!!!! (ale jaja.. tak jakoś jak by z czeskim akcentem....nic nie piłem) ma ktos takie objawy  :(

Czy Wam działają głosy TTS (czyli te czytające nazwy ulic) na iGo8? U mnie jak je wybiorę jest głucha cisza, jedynie pojawia się ten dźwięk który poprzedza komunikat.
A może potrzeba coś jeszcze zrobić poza samym wgraniem i wybraniem z menu głosu tts?

Offline xtoudi

« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 17, 2008, 21:39:28 »
Czy Wam działają głosy TTS (czyli te czytające nazwy ulic) na iGo8? U mnie jak je wybiorę jest głucha cisza, jedynie pojawia się ten dźwięk który poprzedza komunikat.
A może potrzeba coś jeszcze zrobić poza samym wgraniem i wybraniem z menu głosu tts?

Działa, działa - co ma nie działać?
Ale nie walcz z tym - nie warto. Jest beznadziejne - pisałem to już gdzie indziej. Jakość 11 kHz, brak fonetycznych wyjątków, jeżeli masz dużo manewrów w mieście to nie nadąża z gadaniem (a gada cały czas) i jest bardzo cicho.

Offline emisiu

• Ekspert AutoMapa
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 17, 2008, 21:55:59 »
Może i nie warto, ale nie lubię jak coś nie działa a powinno. 

Offline manjac

• Sprzęt: HTC Desire Z, Asus A636N, E52
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 28, 2008, 14:48:41 »
Witam
pojawily sie angielskie mowione ostrzezenia o fotoradarach, dostepne TU moze ktos z wiedzacych i umiejacych jest w stanie przetworzyc to na nasze ?

pzdr
..............................................."Jeżeli wszystko zawiodło...przeczytaj instrukcję"...............................................

Offline Krakus

« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 28, 2008, 17:23:28 »
A po co przerabiać? Przecież już to było (co prawda dla iGO 2006, ale pasuje).

Offline xtoudi

« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 29, 2008, 18:09:55 »
iGO8 Nav'n'Go - skórka iGO8 Ultra 2.5

Jak tytuł wskazuje najlepsza skórka do iGO8 w nowej odsłonie i w trzech wariantach:
iGO8_Ultra_2.5.zip - wersja oryginalna, 320x240, 240x320
Ultra2.5_green_redlane_nightheightmap.zip - modyfikacja, 320x240, 240x320, modyfikuje kolorki itp
iGO8_Ultra_2.5x.zip - modyfikacja, 320x240, 240x320, 400x240 - dodaje dodatkową rozdzielczość
Tradycyjnie plik w postaci spakowanej (.ZIP) kopiujemy do \SD\iGO8\content\skin i wybieramy skórke w ustawieniach iGO8.

Ponadto w paczce jest plik BTOnOff.exe, który umieszczamy w katalogu z którgo startuje nam iGO8 (więc w pierwszej kolejności \program files\igo8 albo w \SD\iGO8). Umożliwia włączanie/wyłączanie BlueTooth'a z poziomu iGO8 (menu podręczne /QuickMenu/ w trybie nawigacji - tam jest dodatkowa opcja).

I fotosik ode mnie

Firstly, credits and thanks to "teddy_b", whose "iGO 8 Plus" skin gave me the idea for this skin, and also provided many of the ui scripts.

This skin provides extra functions to iGO 8 which I thought were useful for route planning and ease of use. It does not attempt to include any major cosmetic changes.

Supported resolutions are 320x240, 240x320, 640x480 and 480x640 only. (No native VGA skin included!)

Please Note:
This skin supports the official version 8.0.0.31442 only and will be updated to support later releases (running it on any other version may give "FFUI error:Parse error [</layer>expected]" errors)

14/06/2008 Version 2.0x
- Added "Plan on Map" button to the "Startup Menu" in Advanced Mode - to go directly to the "Plan on Map" view.
- Added "Plan on Map" button to the "Place" screen accessed via the "Find" menu or one of it's options. This allows a found location to be entered directly onto the "Plan on Map" screen (note this is not available from the "Cursor" menu).

- Removed "Menu Footer" from the 2D "Plan on Map" view to give a full screen map.
- Added "Fit Route to Screen" button to the 2D "Plan on Map" view (to replace original one in menu footer, button disabled if no active route).
- Added "Centre Cursor on Screen" button to the 2D "Plan on Map" view.
- Added "Tap and Hold" to the new "Centre Cursor on Screen" button to centre the GPS icon on the screen. The cursor still remains selected so a normal Tap will now return the cursor back to the centre of the screen.
- Added "Cursor" button to the 2D "Plan on Map" view to access the enhanced cursor menu (this returns to the cursor location even if there's an active route).
- Added "Menu" button to the 2D "Plan on Map" view to go directly to the "Startup Menu".
- Added "Menu Switch" button to the "Plan on Map" screen to give direct access to, and return from, the "Find", "Route" and "Detour" menus.
- Added "Back to Previous Page" button to the 2D "Plan on Map" view (to replace original one in menu footer).
- Added "Zoom Preset" buttons to the 2D "Plan on Map" view (similar to navigation map with tap and hold to access settings menu).
- Changed "Menu" button icon on "Map" and Plan on Map" views to match the other on screen buttons.

- Added "Add Waypoint" button to the "Edit Route" screen, now easily accessed from the "Plan on Map" screen via the "Menu Switch" button.
- Added "Route Options" page with additional settings (U-Turn Penalty, Start in Opposite Direction, U-Turn at Via Point, Recalculation Delay and Allow U-Turns) - available from new "Options" button on "Route Settings" page.
- Added "Paging" buttons to the list of saved searches available via both of the "Detour" buttons.
- Added "Volume Slider" to adjust volume of Key Sounds to the "Sound Settings" page (removed checkbox as this is now redundant).

- Added advanced road blocking function to setup permanent customisable road blocks. Extended Cursor Menu has new buttons to Block/Unblock roads.
- Added second page to "Manage" menu with new button to access and manage saved road blocks (landscape mode only).

- Added option to customise the size of the Lane Information on the Navigation Screen with settings of 100%, 150% and 200% accessed from the Settings>Map Screen>Lane Information buttons.
- Setting of 100% allows a maximum of 12 lane information arrows.
- Setting of 150% allows a maximum of 8 lane information arrows.
- Setting of 200% allows a maximum of 6 lane information arrows.
- Note that the arrows are displayed from the left so any missing arrows will be for lanes on the right, the default setting of 150% seems a good compromise, especially if you drive on the right.

- Added option to always show speed limit (when available) on the navigation map . The "Visual Warning" checkbox is replaced by a multi-choice control with 3 options - "Off", "Only when speeding" and "On" (new one, to always display speed limit).
- Added "Tap on the Target Destination Name" at the top of the navigation screen to repeat the last voice guidance instruction.

- Added FlyOver Control Panel, which can be opened in flyover or simulation mode, with pause, resume and speed control options.
- Repositioned the simulation "Stop" button so that the second route event is now visible.

- Added switch function to the "Map" hardware button to switch between "Map" and "Plan on Map" views (similar to iGO 2006).
- Added button click sounds to the hardware buttons to match the on screen click sounds.

- Added Bluetooth button to the bottom of the "Quick Menu" to switch Bluetooth on/off. See below for installation instructions.

14/06/2008 Versions 2.0a and 2.0b
- These are functionally the same except that version 2.0b includes minor cosmetic modifications to the navigation screen, the round "lens" is changed to a square version which I find easier to read. If you don't like it just use version 2.0a.

16/06/2008 Version 2.1
- Added a landscape Full Screen Mode accessible via the quick menu. This is completely full screen, except for the iGO "lens", and uses a pop-up to show speed cameras. It also automatically changes the 3D Smart Zoom Settings on switching between normal and full screen mode to compensate for the screen size. The Lane Information is also automatically repositioned if at the bottom of the screen. The Route Information is not displayed and may, or may not Smile , be included in a later version if I can decide on a suitable method.

22/06/2008 Version 2.2
- Added a completely redesigned landscape Full Screen Mode accessible via the Quick Menu.
- Added a Route Information panel to the bottom of the screen which opens the Trip Information screen when tapped to allow customisation of the navigation mode data fields.
- Added a Status Indicator Strip to the bottom right of the screen which includes Sound Status, Record Status and TMC Status icons.
- Added a Pop-Up Second Route Event panel with visibility determined by the new Map Full Screen Settings screen. Tap and Hold here opens the Itinerary screen as usual.
- Added a Map Full Screen Settings screen accessible either via the new Settings -> Map Screen -> Full Screen Settings button or via Tap and Hold on the Quick Menu Screen Mode button.
- Options available on the Map Full Screen Settings screen are as follows:
- 1. Enable or disable the Pop-Up Second Route Event panel.
- 2. Set the transparency of the Pop-Up Second Route Event panel, note that the Pop-Up Speed Camera panel will always display over this panel without transparency.
- 3. Set the distance to the next Route Event at which the Pop-Up Second Route Event panel displays. A setting of <On> here disables this function.
- 4. Set the distance to the Second Route Event from the next Route Event for which the Pop-Up panel displays. A setting of <On> here disables this function.
- 5. Note: The settings are all in metres but remain correct irrespective of the regional settings. Just assume setting is in yards if you still use imperial measurements.
- The Lane Information is automatically repositioned if at the bottom of the screen as in previous version.
- The Speed Camera Pop-Up is also retained from the previous version.
- Removed the automatic 3D Smart Zoom Settings change on switching between normal and full screen mode since this proved unreliable with the delayed write model used in iGO8 for variables.
- Resized and repositioned the on screen buttons to compensate for the Route Information panel at the bottom of the screen.
- Added a Map Button Settings screen accessible via Tap and Hold on the Menu button to provide timed fade out to match the other on screen buttons.

26/06/2008 Version 2.4
- Added separate settings for navigation and cruise mode for the 3 trip data fields on the map screen.
- Added highlighted overspeed warning to the trip data current speed field. Optionally selectable via the "Map Screen Settings" or "Warnings" menus.
- Added access to the "Map Screen Settings" menu via Tap and Hold on the map Menu button. This replaces the previous "Map Button Settings" menu.

28/06/2008 Version 2.5
- Added detour distance and direction icon to the POI search results when searching for POI's along the route.

Install the skin by copying the "iGo8_Ultra.zip" file to the Content/Skin folder, then select it in the application via Settings->Menu->Skin menu.

Install the Bluetooth Switcher by copying the "BTOnOff.exe" file to the "iGO8" folder On The Device.

I wreszcie link:
http://rapidshare.com/files/125874008/igo8Ultra_2.5_pack.rar
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2008, 20:05:28 wysłana przez xtoudi »

Offline manjac

« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 29, 2008, 20:13:46 »
A po co przerabiać? Przecież już to było (co prawda dla iGO 2006, ale pasuje).

ciekawe rzeczy piszesz   :ok:

a jak / gdzie toto wrzucic zeby zadzialalo ?

pzdr
..............................................."Jeżeli wszystko zawiodło...przeczytaj instrukcję"...............................................

Offline Krakus

« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 29, 2008, 20:32:55 »
Nie ważne gdzie wrzucić, ważne, jak zrobić żeby działało. Otóż trzeba by wziąć którąś ze skórek z głosowymi powiadomieniami o fotoradarach i albo proprawić nazwy plików w skórce, albo zmienić nazwy plików z powiadomieniami.

Offline xtoudi

« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 29, 2008, 20:37:24 »
Nie ważne gdzie wrzucić, ważne, jak zrobić żeby działało. Otóż trzeba by wziąć którąś ze skórek z głosowymi powiadomieniami o fotoradarach i albo proprawić nazwy plików w skórce, albo zmienić nazwy plików z powiadomieniami.

data.zip od iGO8 ma inną strukturę niż ten w iGO2006 (bo chyba to sugerowałeś wyżej) - mimo, że wygląda podobnie. Skrypty UI też są inne.

Offline Krakus

« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 29, 2008, 20:51:33 »
data.zip od iGO8 ma inną strukturę niż ten w iGO2006 (bo chyba to sugerowałeś wyżej) - mimo, że wygląda podobnie. Skrypty UI też są inne.

To też nie sugeruję, żeby użyć czegokolwiek od iGO 2006 poza dźwiękami (te są identyczne) - trzeba wziąć skórkę od iGO8 z głosowymi ostrzeżeniami o fotoradarach (na przykład, jak to zasugerował manjac skórkę jocco_nsf) i dopasować do niej polskie dźwięki.

Offline xtoudi

« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:00:55 »

To też nie sugeruję, żeby użyć czegokolwiek od iGO 2006 poza dźwiękami (te są identyczne) - trzeba wziąć skórkę od iGO8 z głosowymi ostrzeżeniami o fotoradarach (na przykład, jak to zasugerował manjac skórkę jocco_nsf) i dopasować do niej polskie dźwięki.

Ale to jest złe podejście. Bo taka skórka jak Jocco czy TTSkin oraz cała masa innych skórek....to głównie niesie za sobą masę niepotrzebnych śmieci.
Oprócz iGO8 Ultra wszelkie skórki jedyne co dają to oczojebność oraz modyfikację dźwięków. W zasadzie nie wnoszą nic jeżeli chodzi o funkcjonalność, uaktywnienie ukrytych funkcji jak i dodanie własnych skryptów które umożliwiają unikatowe funkcjonalności których ne ma w iGO8 (ostro promowana w iGO8 Ultra funkcjonalność podawania kierunku oraz odległości w bok przy wyszukiwaniu POI wzdłuż trasy). Obserwuję wątki twórców obu skrórek, (Jocco i TTskin) od początku ich utworzenia - nawet swego czasu w jakimś stopniu uczestniczyłem w powstaniu ich pierwszych wersji. Wierzcie mi - ich autorzy poszli kompletnie nie w tę stronę co trzeba. I dlatego mówię, to co powiedziałem na początku - nie tędy droga. Trzeba to pomalutku samemu zrobić dzięki temu będzie można samemu dodać coś do dowolnej skórki wedle upodobań (tak jak kiedyś dodawałem sobie full transparent w iGO8 Ultra - ona dopiero od wersji 1.6 zaczeła iść w tym kierunku, a od wersji 2.0 pojawił się trasparent a potem full transparent /ale i tak brakuje tej skórce do mojego transparentu:)/ - i autor na razie idzie ku dobremu - minimalizm i funkcjonalność).
Podsumowując - jak się będzie wiedziało samemu jak to zrobić to będziemy mogli wykorzystać to do dowlnej skórki (np poprzez wyprowadzenie tego "na zewnątrz" data.zip lub skin.zip - wtedy bedziemy mieć to niezależnie od zastosowanej skórki).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2008, 21:04:42 wysłana przez xtoudi »

Offline Krakus

« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:11:51 »
Bądź zatem uprzejmy zdefiniować swoje oczekiwania co do skórki, ja mogę podać swoje - może razem będzie szybciej.

Moje:
1) Rozdzielczość 320x240 (i opcjonalnie 240x320 - niektórzy tego używają).
2) Przywrócenie brakującej funkcjonalności i poprawienie błedów:
 a) Dodanie poziomu dźwięku klawiszy,
 b) Dodanie piątego trybu routingu,
 c) Dodanie zarządzania blokadami dróg,
 d) Dodanie sygnalizacji przekroczenia prędkości jak w AndySK (stale widoczny znak ograniczenia prędkości, a nad nim pojawiająca się prędkość zmieniająca kolor)
 e) Przesunięcie znaku prędkości fotoradaru tak, aby nie zasłaniał ograniczenia prędkości,
 f) Dodanie drugiego dźwięku do sygnalizacji fotoradarów (informującego o przekroczeniu prędkości),
 g) Skrócenie dystansu działania fotoadaru,
 h) Możliwość przełączania w trybie kokpitu między nieprzeźroczysty/półprzeźroczysty/przeźroczysty.

Punkty b) i e) już zrealizowałem.

Offline xtoudi

« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:38:12 »
1) Rozdzielczość 320x240 (i opcjonalnie 240x320 - niektórzy tego używają).
Ja też tego używam

2) Przywrócenie brakującej funkcjonalności i poprawienie błedów:
 a) Dodanie poziomu dźwięku klawiszy,

jest w ultra

to już masz

c) Dodanie zarządzania blokadami dróg,
jest w ultra

d) Dodanie sygnalizacji przekroczenia prędkości jak w AndySK (stale widoczny znak ograniczenia prędkości, a nad nim pojawiająca się prędkość zmieniająca kolor)
no ja akurat tego nie potrzebuję, tymbardziej jakość polskich map nie pozwala na używanie tego

e) Przesunięcie znaku prędkości fotoradaru tak, aby nie zasłaniał ograniczenia prędkości,
to się wiąże z wyżej

f) Dodanie drugiego dźwięku do sygnalizacji fotoradarów (informującego o przekroczeniu prędkości),
pracuję nad tym

g) Skrócenie dystansu działania fotoadaru,
o ile pamiętam to będzie tak:

[warning]
speedcam_max_lookahead=200
- odległość w jakiej iGO8 ma krzyczeć o radarze w metrach
Ale pewności nie mam więc podaję tu możliwe ustawienia sekcji warning - tak abyście sobie pokombinowali.

[warning]
speedwarn_alt_builtup_based=1
pedestrian_warning=0
speedcam_visualtype=1
speedcam_soundtype=1
speedcam_warning=1
speedlimit_warning_voice=1
speedlimit_warning_visual=1
speedwarn_tolerance=110
speedlimit_warning=1
;speedcam_snap_distance
;pedestrian_warning_threshold=
;speedwarn_toltype
;speedwarn_alt_toltype
;speedwarn_alt_limit
;speedwarn_alt_builtup_based
;speedwarn_alt_tolerance

h) Możliwość przełączania w trybie kokpitu między nieprzeźroczysty/półprzeźroczysty/przeźroczysty.
jest w ultra

A moje wymagania?? Głównie wiążą się z jednym - jak największy widoczny rozmiar mapy, poprawiony tilt aby kąt względem ziemi był niższy (to można sobie zrobić w sys.txt ale wolałbym mieć w skórce i na suwaku) .....reszta wiąże się tylko i wyłącznie z funkcjonalnością - AndySK była ewenementem jeżeli chodzi o modyfikację, w zasadzie to był prawie osobny program wykorzystujący engine iGO8. Generalnie moja skórka powinna funkcjonalnością przewyższać to co jest w AndySK - czas idzie do przodu w końcu. Ostanio podoba mi się mini okno z manewrem jakie jest w Mireo Engine (Mio moov czyli MioMap2008) - fajne i cieszy - no ale trzeba mieć większą rozdzielczość bo jakoś nie widzę tego w 320x240.........chociaż.....
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 20:03:46 wysłana przez xtoudi »

Offline Krakus

« Odpowiedź #73 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:21:33 »
A moje wymagania?? Głównie wiążą się z jednym - jak największy widoczny rozmiar mapy, poprawiony tilt aby kąt względem ziemi był niższy (to można sobie zrobić w sys.txt ale wolałbym mieć w skórce i na suwaku)

Na suwaku to chwilkę potrwa, na razie ustaw sobie w sys.txt:

[interface]
defaulttilt3d=9000
autotilt=1

[map]
3d_max_tiltlevel=9000

Offline xtoudi

« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:32:49 »
A moje wymagania?? Głównie wiążą się z jednym - jak największy widoczny rozmiar mapy, poprawiony tilt aby kąt względem ziemi był niższy (to można sobie zrobić w sys.txt ale wolałbym mieć w skórce i na suwaku)

[interface]
defaulttilt3d=9000
autotilt=1

[map]
3d_max_tiltlevel=9000

W sumie nie .... suwaczek nie potrzebny - lepsze są default'owe przyciski sprzętowe oraz 3d_max_tiltlevel=xxxx ;)

Offline Krakus

« Odpowiedź #75 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:42:21 »
W sumie nie .... suwaczek nie potrzebny - lepsze są default'owe przyciski sprzętowe oraz 3d_max_tiltlevel=xxxx ;)

Trochę przeholowałem - 8000 (czyli 80 stopni) wystarczy. Przy 90 stopniach widzimy prawie tylko niebo.

Offline xtoudi

« Odpowiedź #76 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:49:49 »

Trochę przeholowałem - 8000 (czyli 80 stopni) wystarczy. Przy 90 stopniach widzimy prawie tylko niebo.

Taaaaa, przecholowałeś;) - ustawiłem sobie już wcześniej mniej.

Offline manjac

« Odpowiedź #77 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:52:24 »

jest w ultra

mozesz napisac gdzie to znalezc?
bo mnie sie jakos nie udalo  :-?

Offline xtoudi

« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 29, 2008, 22:59:59 »

jest w ultra

- Added a landscape Full Screen Mode accessible via the quick menu. This is completely full screen, except for the iGO "lens", and uses a pop-up to show speed cameras. It also automatically changes the 3D Smart Zoom Settings on switching between normal and full screen mode to compensate for the screen size. The Lane Information is also automatically repositioned if at the bottom of the screen. The Route Information is not displayed and may, or may not Smile , be included in a later version if I can decide on a suitable method.

- Added a completely redesigned landscape Full Screen Mode accessible via the Quick Menu.

Quick Menu - czyli w trybie nawigacji kliknij w ikonke z poziomem bakterii i sygnału GPS. I tam masz dodatkowy przycisk. Full Screen Mode działa tylko w Landscape (w Portrait tej opcji w ogóle nie będzie)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2008, 23:04:58 wysłana przez xtoudi »

Offline darecki81

• Sprzęt: Samsung SM-G388F
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:21:55 »

Witam
Funkcja zmiany kąta mapy jest w skin-e " VladaS_240x320_080626.zip - 6,27 MB" drugi post od dołu pod tym adresem
http://www.ce4you.cz/forums/view_topic.asp?t=29509&dd=0&fi=540
a wygląda to tak

i ustawienia ostrzegania o fotoradarze

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 09:39:16 wysłana przez darecki81 »

Offline xtoudi

« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 30, 2008, 09:25:21 »

Witam
Funkcja zmiany kąta mapy jest w skin-e " VladaS_240x320_080626.zip - 6,27 MB" drugi post od dołu pod tym adresem
a wygląda to tak

Zostanę już jednak przy klawiszach sprzętowych - bardziej funkcjonalne w moim przypadku;-)

Offline Krakus

« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:16:43 »

jest w ultra

W pełni zaimplementowane toto nie jest - albo z lewej strony nieprzeźroczysty panel, albo nic, a pod spodem informacje.

Witam

Oj, chciało się komuś, chciało.

Zostanę już jednak przy klawiszach sprzętowych - bardziej funkcjonalne w moim przypadku;-)

Coś to działa jednak nie tak - w trybie przeglądania mapy (bez nawigacji) działa OK, natomiast po wyznaczeniu trasy i przejściu do nawigacji, wraca do swoich własnych ustawień domyślnych, i co gorsza są kłopoty z większym pochyleniem mapy. Szukamy dalej.

Offline twinsen

• Sprzęt: FS Pocket Loox n560, Samsung i9000 Galaxy S
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 30, 2008, 19:14:12 »

to już masz

Gdzie? Nawet z UltraSkinem 2.5 mam tylko tryby: Szybki, Ekonomiczny, Łatwy, Krótki. Gdzie ten piąty?
--
twinsen

« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 30, 2008, 21:27:46 »
Mam pytanie czy mozna ustawic aby podczas jazdy na  mapie podgladowej podczas wjazdu do tunelu automatycznie przelanczalo sie na tryb nocny bo podczas jazdy na widoku 3d tak wlasnie jest jest to fajna opcja(nie swieci po oczach) czy moze zalezy to od skina ja obecnie uzywam ultra 2.4

Offline xtoudi

« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 30, 2008, 21:53:17 »
Skórka iGo8 Plus 1.0d(supported resolutions are 480x272 and 320x240 only):

Skórka jest tożsama z Ultra ale posiada pewne elementy, których tam nie ma np. to co postulował Krakus: cały czas pokazywana dozwolona prędkość. Dalej, dymki z opisem najbliższych POI i adresów, ustawiany tilt i parę innych ciekawych rzeczy (autorzy obu skórek idą łeb w łeb i  czytam na innych forach jak między sobą się wymieniają informacjami).

changelog:
Version 0.1:

- New option to always show speed limit on map (when available). The "Visual Warning" checkbox replaced by a multi-choice control with 3 options - "Off", "Only when speeding" and "On" (new one, to always display speed limit, as in older iGo versions).
- Added "Route Options" screen with additional settings (allow u-turns, u-turn penalties and recalculation delay) - available from new "Options" button on "Route Settings" screen:

- Added "Plan on Map" button (next to "Map") to the startup menu in Advanced Mode - to go directly to the 2D "route planning" map view.
- Added "Cursor" button to the 2D "route planning" map view to access enchanced cursor menu.
- Added volume slider to adjust volume of key sounds.
- Added "Scenic View" routing option.
- Tap on the target street name on the top of the screen repeats the last voice command.
- Increased the target street font size.
- The overspeeding warning range is increased from 130% to 200%.

ADDED ON 5/14/08 (version 0.2):

- Long tap (tap and hold) on the Back button throuout the application brings you back to the Map if there is an active route, or to the Main Menu if there's no active route (default behavior was - always go back to the Main Menu).
- iGo opens Navigation Screen at startup (bypassing the Main Menu) if there is an avtive route.

ADDED ON 5/17/08 (version 0.3) - includes 2 features ported from MioMap (iGo clone) from Mio C620:

- Added FlyOver Control Panel (can be open in flyover or simulation mode) with pause, resume and speed control options:

- Added advanced road blocking functionality to setup permanent customizable road blocks. Extented Cursor menu has new button to block/unblock roads, "Manage" menu has new button to access and manage stored road blocks ("Manage" menu has been splitted by 2 screen to allow space for additional item - switch between 2 screens by using "More..." button). Blocked road sections are displayed on the map using BLUE color (when using default iGo color scheme). For each block you can specify the weekdays, and time slots (morning, afternoon, evening, night) when the block is effective:

ADDED ON 5/19/08 (version 0.4):

- Added "Recalculate" button to the "Route Information" screen to recalculate active route using current settings.
- Added selection of overspeeding type - Percentage or Fixed Value (km/h, mph).
- Added popup info box with address and nearby POIs (the same as was available in iGo 2006) - displayed when you click on the map in cockpit, or in Plan Mode. Can be turned on and off in "Map Screen" settings:

- Added option to customize size of Lane Information Signs (100% to 200% zoom):

ADDED ON 5/20/08 (version 0.4c):

- Added tilt settings to "3D Smart Zoom" settings screen. You need to allow all angles up to 90 degree in the [map] section of your sys.txt first, otherwise the values you choose in the settings may not work properly: Quote:
[map]
3d_max_tiltlevel=9000

ADDED ON 6/06/08 (versions 0.5 and 0.6) - previously only published on russian forum:

- Added "Home" (actually - "1st Favorite") button to the Find screen - supports single click to open the first favorite on the map, or tap and hold to calculate a route to the first favorite without confirmation. This button is not available when "Favorites" list is empty.
- Optional compass on map by di/\/\ka, can be turned on/off in Map Settings, replaces 2D/3D button while keeping its functionality.
- Added long-click events to the menu and exit buttons to exit from the application without confirmation.
- Added "Truck" routing mode.
- Added optional Current Speed on Map display (based on di/\/\ka mod):

(version 0.7) - mostly cosmetics and fixes:

- "Scenic View" routing option added to the multi-route planning screen.
- Added Route Calculation Algorithm slider to the Route Options screen (see screenshot above).
- Added "Route Summary" itinerary type (in addition to Itinerary, Detailed Instructions and Road List).
- Redesigned 2D "Plan on Map" view based on "Ultra" skin - removed Menu footer to give a full screen map, repositioned buttons, added "Center Cursor" button:

- Allowed to go to Cockpit Status and Trip Info Screens during simulation and flyover.
- Added "Plan on Map" button to "Place" screen when opened from "Find" menu.
- Added "Add Waypoint" button to the bottom of "Edit Route" screen:

- Added detour distance and direction icon to the POI search result when searching for POIs along route:

- Added paging to the list of saved searches available in Navigation mode via "Detour" button.
- Separate settings for values of 3 information fields on the cockpit panel for navigation and off-route modes.

ADDED ON 6/15/08 (version 0.8):

- "Bluetooth" button in Cockpit Status screen, and POI "Call" button can be customized to run external applications. To specify what application to use, fill out the [bluetooth] section in your SYS.TXT as following
[bluetooth]
exe_path="\Windows\Bluetooth.exe" ; <- specify the BT app path here
switch_name="-phoneui" ; <- specify the command line parameters if needed
exe_call_path="\Windows\Dialer.exe" ; <- specify the dialer app path here

As an example, you can use "BTOnOff.exe", and specify path to it as exe_path setting. These settings will be used only if standard IVT/AVT/TAPI phone driver is not activated. When the dialer app is called, the phone number to call is passed as a command line parameter. If your dialer app requires complex parameters to make a call, create a script or a batch file which will accept a single phone number parameter, and use it for "exe_call_path" setting. If this setting is ommited in SYS.TXT, the same app as specified in "exe_path" will be used. FYI - I was only able to make "Bluetooth" button to work (with BTOnOff.exe, and with other BT apps as well) - but I could not find a way to pass a phone # to any of the apps I have, so I have no idea if it will work for you or not.
- Activated audio announcement for TMC events. It can be turned off by options on TMC Settings screen (setting added in version 1.0a).
- Added "Avoid Next Turn" button to the "Avoid" menu.
- Added long clicks (tap and hold) to cockpit buttons: Detour - fit route to screen, 2D/3D/Compass - go to "Plan on map" 2D view, Cursor/Position (and Cursor button on 2D Planning Map screen) - open Find Menu.
- Added clickable hotspots to the Route Info screen - click on the route graph on the top to go to "Edit Route" screen, or on the route method to cycle through available routing methods.

ADDED ON 6/19/08 (versions 1.0a, 1.0b):

- Moved simulation "Stop" button to the right side of the screen to make the second maneuver arrow visible during simulation (when not in Full Screen Cockpit mode).
- Added customizable Full Screen Cockpit Mode (no panel on the left) selectable via button in Quick Menu. Tap and hold this button to get access to additional settings for Full Screen Cockpit - you can separately turn on and off display of next turn arrow, names of next and current street, and Status (Qucik menu) button (the buttons is still available in the same area - just not visible). This mod is mostly based on scripts from early pre-release demo version of iGo 8, with some graphics borrowed from similar implementation by linknet in his "Ultra" skin.

- Enabled Route Edit menu even when there's no active route.
- Updated to 1.0b in a few hours after releasing 1.0a - bug fixes only.

ADDED ON 6/24/08 (version 1.0c): Bug fixes only.
ADDED ON 6/28/08 (version 1.0d): Bug fixes and cosmetics only.

Pare zrzutów (kiepska jakość ale nie mam czasu zrobić swoich)

Link
http://rapidshare.com/files/126146376/iGo8_Plus.zip
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 21:58:47 wysłana przez xtoudi »

Offline Krakus

« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 02, 2008, 21:13:33 »

[interface]
defaulttilt3d=9000
autotilt=1

[map]
3d_max_tiltlevel=9000

Okazuje się, że to mało. Trzeba jeszcze dopisać:

[smartzoom]
enabled=1
minangle=75
maxangle=75

oraz

[interface]
defaulttilt3d=7500
autotilt=1

[map]
3d_max_tiltlevel=7500

Offline xtoudi

« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 02, 2008, 21:18:56 »
Poradziłem sobie wcześniej ale może komuś się przyda;)

A jak kwestia tej skórki iGO8 Plus? Ktoś już to testował? Jakieś opinie?

« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 02, 2008, 23:41:22 »
Jeszcze raz oficjalne, dzięki dla Mistrza..xtoudi
Muszę się pochwalić bo u mnie wszystko śmiga na rozdzielczości 480x234 PNA.
Może ktoś, ma sórki na tę rozdzielczość.
Po ewentualmyn stosowaniu , obiecuję pochwalić się wynikami.

Offline xtoudi

« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 03, 2008, 16:46:35 »
iGO8 Ultra 2.6
W paczce wariant oryginalny oraz lekko zmodowany (głównie kolorki)

A teraz to co najlepsze:

01/07/2008 Version 2.6
- Added speed and section camera voice alerts with working overspeed alarms:
- 1. Configurable via Settings -> Warnings -> Speed Camera Settings -> Audible Warning -> Advanced.
- 2. Optional voice alerts in mph or kph dependant on regional units setting. Note that the regional setting must match the map you are using.
- 3. Configurable advance audible alert distance for speed cameras with range of 300 to 800 metres.
- 4. Overspeed warning tone alert at 200 metres if over the speed camera limit.
- 5. Overspeed warning tone alert if the average section speed exceeds the section camera speed limit.
- 6. Optional beep while approaching a speed camera or whilst section camera mode is active.
- 7. Adjustable voice and beep alert volume via slider. Note that in landscape mode this is on the sound settings page.
- 8. Tap the active speed camera icon to toggle between: All Beeps On - Warning Beep reduced to Normal Beep - All Beeps Off.
- 9. Tap and Hold an active section camera icon to terminate the current active section. For use when end of section camera is not detected.

Link
http://rapidshare.com/files/126813833/iGO8Ultra_2.6.rar
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2008, 16:51:07 wysłana przez xtoudi »

Offline Krakus

« Odpowiedź #89 dnia: Lipiec 04, 2008, 13:24:55 »
iGO8 Ultra 2.6

Jest nieźle (ostrzeganie o fotoradarach działa chyba dobrze), ale ma dwie irytujące dla mnie cechy:
1) Mało czytelną wersję całkowicie przeźroczystego kokpitu,
2) Ograniczenie prędkości fotoradaru przesłania ograniczenie prędkości (to akurat do poprawienia w kwadrans).