Jak używać ROOTa - laik

  • 0 Odpowiedzi
  • 8012 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jak używać ROOTa - laik
« dnia: Kwiecień 25, 2010, 14:44:32 »
Witam. Zrootowałem swój telefon tym sposobem: http://pdaclub.pl/forum/i5700/instrukcja-root-samsung-i5700-spica/ i wszystko OK. Zainstalowałem RootExplorer, ale przy uruchamianiu programu pojawia mi się komunikat SU Request i dalej nie idzie. Chciałem sobie w sumie tylko wgrać nowe dzwonki do folderu System/Media itp, ale przez Astro nie moge, a w/w jak widać nie działa. Powiem odrazu że jestem zielony z androida, to mój pierwszy telefon z tym systemem I5700. Może mi ktoś napisać jak laikowi jak moge wgrać sobie nowe dzwonki/sygnały sms (sposob z tworzeniem folderów na karcie pamięci (notifications/ringtones itp nie działa) i jak odinstalować niektóre oryginalne aplikacje?? Czy musze uruchomić jakieś konto z prawami Roota czy już dostęp mam tylko coś źle robie ?
Edit: również Autostarts sie wiesza w momencie komunikatu Su request

Połączone: [time]Kwiecień 25, 2010, 21:51:34[/time]
Nikt nie pomoże? Może inaczej przedstwie sprawe: Nie mam zamiaru za bardzo ingerować czy bawić się systemem, chodzi mi głównie o 2 rzeczy:
1. możliwość usuwania oryginalnych aplikacji/usług (typu gmail, facebook itp)
2. możliwość ustawiania własnych dzwonków na sms/alerty - sposoby podane na forum nie działają, próbowałem tworzyć rożne struktury katalogów i nic
Jeżeli ktoś zna sprawdzone konkretnie na tym modelu telefonu  metody na 2 powyższe rzeczy, to z chęcia wysłucham. Może lepiej wgrac Androida 2.1 i wtedy zrootować ?? Czekam na jakąś pomoc. podam kilka szczegółów odnośnie fona:
Model: I5700
Sieć:Era
System: 1.5
Wersja: I5700XXiL2

EDIT:
ok działa ROOT, trzeba było telefon ustawić w tryb debugowania przez usb, czy ktoś wie jak wrzucić do folderu system/media/itd swoje pliki bo mi pokazuje że folder jest read only i nie da się nic usunąć ani wrzucić i jak odinstalować aplikacje systemopwe np: gmail czy facebook