Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.

  • 7 Odpowiedzi
  • 16778 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« dnia: Sierpień 11, 2010, 12:35:20 »
Witam,

Mam Samsunga Galaxy z Ery, po wyciągnięciu z pudełka była już wgrana wersja systemu 2.1, zasadniczo wszystko działa ale mam problem z połączeniem z AM pojawia się następujący problem -> 'UWAGA Wystąpił błąd serwera. Spróbuj ponownie lub anuluj i powróć do poprzedniego ekranu.' (sprawdzane na wifi i przez gsm, w tym czasie internet działa ładują się strony, synchronizuje się gmail). Ze względu, że nie znalazłem żadnego rozwiązanie tego problemu w sieci postanowiłem zresetować telefon do ustawień fabrycznych. Jednak w ustawieniach -> karta sd i pamięć telefonu nie ma opcji resetu do fabrycznych. W związku z tym moje pytanie czy tak powinno być w wersji systemu 2.1? Czy jest ewentualnie inny sposób na wykonanie tego resetu. Czy w ogóle ktoś miał podobny problem z AM, że nie dało się połączyć i miał taki sam błąd serwera, gdzie ewentualnie szukać rozwiązania ?

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2010, 12:50:46 »
Szukaj hasła: wipe to jest jak HR. AM - Android Market czy AutoMapa? - joke :)

Połączone: Sierpień 11, 2010, 12:53:23
Vol down + "zielona"+"czerwona" słuchawka.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2010, 12:53:23 wysłana przez tomaszkap »
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2010, 13:13:10 »
A zanim zrobisz wipe- czyli hard reset, wejdz w ustawienia, aplikacje, usluga market i kliknij na wyczysc cache. Moze pomoc.

PS. Samsung Galaxy to i7500 a nie i5700 :P

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2010, 13:17:19 »
A zanim zrobisz wipe- czyli hard reset, wejdz w ustawienia, aplikacje, usluga market i kliknij na wyczysc cache. Moze pomoc.

PS. Samsung Galaxy to i7500 a nie i5700 :P

Pominąłeś re_

->aplikacje->zarządzaj aplikacjami ->usluga market i kliknij na wyczysc cache
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 11, 2010, 13:56:01 »
jest już jeden temat o problemie z marketem założony przez kolegę
http://pdaclub.pl/forum/android/problem-z-polaczeniem-android-market-cb-sms/
proszę tutaj nie rozwijać kolejnego  :P

PS. Spica to także Galaxy, jak chyba wszystkie Samsungi z Androidem... Galaxy Spica, Galaxy S itp. Ale rzeczywiście pierwszy Galaxy i bez żadnych dopisków to i7500

Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2010, 15:10:43 »
Dziękuje za wszystkie sugestie, z tym czyszczeniem cache'u to zrobiłem to bez żadnego efektu dlatego chyba zostaje ten hard reset tylko zaraz się do niego zabieram, zobaczymy co z tego wyjdzie.. :)

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2010, 16:25:38 »
Mi kiedys na zwieche Marketu pomoglo takze wyczyszczenie dalvik-cache

Odp: Android 2.1 reset do ustawień fabrycznych, problem z AM.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 12, 2010, 09:19:13 »
Ostatecznie oddałem telefon do serwisu, zobaczymy jakie będą tego efekty.. i co zostanie napisane w protokole z naprawy :)