PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Różne => Hyde Park => Wątek zaczęty przez: Atlantis w Październik 02, 2015, 13:25:02

Tytuł: HP TouchPad dzisiaj
Wiadomość wysłana przez: Atlantis w Październik 02, 2015, 13:25:02
Widzę, że do działu WebOS już nikt obecnie nie zagląda (czemu się nie dziwię), mam więc nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko, jeśli zapytam tutaj.

Jakiś czas temu mój HP TouchPad poszedł w odstawkę, gdyż mając trochę nowocześniejszy sprzęt już od dłuższego czasu z niego nie korzystałem. WebOS umarł śmiercią naturalną, gdyż biblioteka użytecznego softu na ten system była dość uboga. Nie mogłem się też przekonać w pełni do Androida, gdyż używana przeze mnie edycja CyanogenModa (jakaś wcześniejsza wersja "nightly") miała pewne dość irytujące braki. Niby sam system działał dość stabilnie, ale nie działała kamera, nie było sprzętowego wsparcia przy odtwarzaniu wideo (a szkoda, bo TP ma całkiem niezłe parametry pod tym względem), nie działała wibracja podczas korzystania z klawiatury ekranowej, a odtwarzana muzyka była zniekształcona, jeśli urządzenie zostało uśpione.

Jakiś czas temu zdecydowałem, że tablet nie będzie niepotrzebnie zajmował miejsca na stoliku i wróci do pudełka. Przed "zmagazynowaniem" go w szafie postanowiłem przywrócić go do stanu fabrycznego - usunąłem Androida i zrobiłem "factory reset" WebOSa. To ostatnie okazało się być sporym błędem, bo jak się później dowiedziałem, HP zamknęło support, wyłączając wszystkie serwey. Bez tego nie da się aktywować tabletu po hard resecie...

Podejrzewam, że zapewne istnieje jakieś lekarstwo, ale ponieważ obsługa WebOS-u i tak nie będzie w tej chwili zbyt wygodna, może poprawiła się sytuacja z Androidem? Istnieje sposób na zaoszczędzenie miejsca i całkowite usunięcie fabrycznego systemu? Czy na chwilę obecną znajdę ROM z Androidem, w którym wszystko będzie działało prawidłowo?
Tytuł: Odp: HP TouchPad dzisiaj
Wiadomość wysłana przez: daras28-82 w Październik 02, 2015, 17:21:00
Mogę tylko stwierdzić że HP po mistrzowsku wydymało klientów.
Próbowałeś dziobnąć albo zadzwonić do supportu HP?