Autor Wątek: Dzień dobry i Dobranoc Forum - czyli nie samym PaDAlcem człowiek żyje v 2  (Przeczytany 1614366 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kalin309

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 114
  • Sprzęt: Nokia Lumia 800
dobry dan, dziś o 17 na teorie na prawko, nie chce sie ale trzeba

Było:
Siemens C35i ->Motorolla t720->Se k300i->I-Mate JAQ3->aPhone->HTC s710->Fujitsu siemens t830->Samsung i600->LG GT 540->HTC Universal->Era G1->Nokia 5800
Jest:
Nokia Lumia 800

PDAclub.pl

R E K L A M A:


Offline yo

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
  • VIP Level: 50
Mam wielka nadzieje, ze final bedzie wygladal nastepujaco: Holandia - Niemcy i ze zwyciezy Holandia, nie wiem czemu ale jakas dziwna sympatie mam do tego kraju.


mam dokładnie tak samo
dzień dobry

end of fear
yo is here

Offline ornitolog

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2465
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
  • VIP Level: 10
dobry dan, dziś o 17 na teorie na prawko, nie chce sie ale trzeba


Heh, egzaminy na prawko, kiedy to było? Nie wyobrażam sobie teraz że miałbym nie mieć prawka, albo jeszcze raz przechodzić przez kurs i egzaminy...


koldasz

  • Gość
Dobry już z kraju
 uff nareszcie cywilizacja- pozwalająca na posiadanie simcard także obcokrajowcom :D .
Z ciekawych spraw dopiszę co mi wykasowali modowie poprzednio: turcy w miejcu i maja inne i i są jaja jak sie pisze na pamięć :E
jakieś znaczki zamiast i
buahahaha.
W Turcji mają jednak mozliwość zakupu karty sim ale
 jest haczyk jak masz fona z innego kraju do dostaniesz na niego bana (zablokują ci telefon jak kradziony)
do góra 2 tygodni hehe.

@tomaszkap Wszystkiego naj i lepszego liveboxa lub lepszego opa (a kysz TP) :E

@daras na fonie a tak głównie korzystam z foru, i tak nie ma avatarów więc cytując zająca z "Wilk i zając" : a mnie wsio rawno :) :D :E :P

@re_ powrót do korzeni ?? stary avatar wraca do łask?

ps.cudownie jest w Polsce, kawa lepsza i mocniejsza , nie ma baraniny (mam jej dosyc na najbliższy rok co najmniej buahahahaha) we wszystkim co się da i wędliny(hehe szumne słowo mortadele powinno być nie różnią się tylko kolorem bo smak mają ten sam) z kawałkiem kiełbasy wiejskiej z ekologicznego +bułka to człowiek wie że żyje.





Połączone: Lipiec 07, 2010, 15:25:13
a i mam neta wszędzie i zawsze bez logowania (w rozsądnych cenach) przez jakąś dziwną stronę co oczywiście na i780 nie ułatwiało korzystania z wifi hehe.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2010, 15:25:13 wysłana przez beginner_pl »

Offline re_

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 4165
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
  • VIP Level: 71
Chwilowo :)  To baw sie tam dobrze i sie nie struj czyms bo i o takich przypaadkach slyszalem. A najzaabawniejsze jest to, ze bedac w Turcji ani razu kebaba nie zjaadlem, nawet zbytnio sie z tym nie spotkalem.


Offline daras28-82

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2143
  • VIP Level: 130
Bo to wymysł polaków tak jak ryba po grecku.


A tak powaznie to pokarm hodowców kóz bardziej tatrskich niż tureckich jeżeli sie nie mylę i przyżądza sie go z baraniego mięsa a nie z gołębi i kotów.

Xiaomi Redmi 5, ThinkPad T430, Romet Ogar 202, Author Kinetic + Mystic...

koldasz

  • Gość
Chwilowo :)  To baw sie tam dobrze i sie nie struj czyms bo i o takich przypaadkach slyszalem. A najzaabawniejsze jest to, ze bedac w Turcji ani razu kebaba nie zjaadlem, nawet zbytnio sie z tym nie spotkalem.

re_ ja WRÓCIŁEM do Polski nie pojechałem do Turcji. Co do strucia , moi znajomi się struli ale mnie posłuchali i już w poniedziałek pobiegli do apteki. Kupili miejscowy nifurikasazud + dicostamcostam (koszt 10 lokalsów/5euro)  i im przeszło po 1 dniu ale niedziele się męczyli bo apteki są tam zamknięte w niedzielę a dyżurnej apteki  nie znaleźli.
Ja kebab jadłem prawie dziennie bo byłem w najstarszym hotelu w pobliżu Alanji tzn w Kesli i papu to mieli tak zajefajne ale po 2 tyg. to i ptasie mleczko cię zmęczy jak jest przyprawione inaczej niż w domu.

ps.przytyłem z 5 kg buahahaha , reszta polaków tak samo. Ogólnie sanatorium anty-odchudzające było świetne. Prawie 1km plaży należącej tylko tego hotelu +"ogród botaniczny" jako miejsca przechadzek lub jako miejsca do zajęć z LB+4baseny, z których trzeba było korzystać bo fale były okrutne. U nas to byłby status 1/2 sztorm hehe.


Offline daras28-82

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2143
  • VIP Level: 130
Jakby kto nei wiedzial to klątwa faraona w tamtych rejonach też działa a zapobiega jej jedynie piersiówka whisky opróżniana po do każdego posiłku :P

Xiaomi Redmi 5, ThinkPad T430, Romet Ogar 202, Author Kinetic + Mystic...

Offline re_

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 4165
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
  • VIP Level: 71
Hahahaha, przeczytalem "juz z raju" zamiast kraju i bylem przekonany, ze tak okreslasz miejsce wakacji :D


koldasz

  • Gość
Jakby kto nei wiedzial to klątwa faraona w tamtych rejonach też działa a zapobiega jej jedynie piersiówka whisky opróżniana po do każdego posiłku :P

 wystarczyła gorzka żołądkowa :E w moim przypadku hehe jak się skończyła zastąpił go podwójny drink Tom Collins pozbawiony zbędnych dodatków typu lokalny tonik albo limoniada hehe czyli jakieś 100 gr lokalnego dzinu ale coś mało suchego jak dla mnie ale i tak lepszy niż inne ich wynalazki. Za drinki z normalnego tzn europejskiego alkoholu musiałbym bulić sam ok 9E więc odpuściłem i zapoznałem się z "wyśmienitymi" wyrobami lokalnej gorzelni "JEST" , piwo Efes pilsner i Efes Marmara ciągle lepsze niż większość tego co sprzedają jako piwo w Polsce i to ciagle minie dziwi, goryczka jak w dobrych śląskich lokalnych browarach ale  najbliższy smak to Perła Export i nawet piana taka sama.


Offline daras28-82

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2143
  • VIP Level: 130
Piwem ani drinem kich nie zdezynfekujesz,od wieków się stosuje minimum te 40%.

Xiaomi Redmi 5, ThinkPad T430, Romet Ogar 202, Author Kinetic + Mystic...

Offline wiejas

  • Redaktor
  • *****
  • Wiadomości: 1446
  • Ostatni Mohikanin PDAC
  • VIP Level: 74
cześć
widzę że niektórzy już mieli urlop

X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko

koldasz

  • Gość
Piwem ani drinem kich nie zdezynfekujesz,od wieków się stosuje minimum te 40%.

100 gr ginu z 2ma pompkami grenadiny dla stworzenia pozorow nie nazwalbym drinkiem ale ok :E


Offline tomaszkap

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 8715
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Huawei P20 Pro
  • VIP Level: 118
Dobry :) Mam ograniczoną ilość postów w tym temacie bo przekrroczyłem limit.

Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4+Są: Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 Pro

Offline beju

  • Android Singularity
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 7093
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
  • VIP Level: 160
Dzieńdobry. Od rana taki rozbity się czuję... Chyba na L4 czas iść.

iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Offline Bacao

  • Clubowicz
  • *****
  • Wiadomości: 1582
  • czyt. Bokął
    • PdaSite.pl-idealne miejsce w sieci dla Twojego PDA.
  • Sprzęt: Acer C110, Motorola Milestone
Dobry :) Mam ograniczoną ilość postów w tym temacie bo przekrroczyłem limit.

To jest jakis limit?  :worried:

Moj nick (apelido) znaczy tyle co usmiechniety :D
Toshiba G900--->HTC Universal (XDA EXEC)---> HTC Hermes (MDA Vario II)---> HTC TyTN II---> Nokia N810--> Acer C110 + Motorola Milestone

Offline kalin309

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 114
  • Sprzęt: Nokia Lumia 800
dobry dan.
taki gorąc ze nic sie nie chce robic ehh jak ja nie lubie lata  :O

Było:
Siemens C35i ->Motorolla t720->Se k300i->I-Mate JAQ3->aPhone->HTC s710->Fujitsu siemens t830->Samsung i600->LG GT 540->HTC Universal->Era G1->Nokia 5800
Jest:
Nokia Lumia 800

Szczepan169

  • Gość
Dobry


Offline ajed

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 6004
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
  • VIP Level: 1166
Dobry :) Mam ograniczoną ilość postów w tym temacie bo przekrroczyłem limit.

To jest jakis limit?  :worried:


Tak. Okazuje się, że każdy user ma pewien limit postów w każdym wątku. A ze ten wątek jest dość duży, a Tomek pisuje tu regularnie to się na niego załapał  :E


koldasz

  • Gość
Dobry.

W sprawie Tomka są 2 wyjścia:
pokasować własne posty historyczne :/
zamknąć wątek i nazwać go historycznym i otworzyć nowy.


Offline tomaszkap

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 8715
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Huawei P20 Pro
  • VIP Level: 118
Na razie stosuję metodę kasacji - co do podziału wątku to chyba administracja się nie zgodzi bo też na to już wpadłem.

Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4+Są: Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 Pro

Offline Pawbrotm

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 582
  • Sprzęt: TF101, Galaxy Nexus i9250, Iconia W500, XDA Zest
  • VIP Level: 10
Dobry. Ja w trasie do Lublina do znajomego. :)

Toshiba G500 > Toshiba G810 > HTC Touch Diamond 2 + Toshiba G900 + HTC Dream > HTC HD2 > HTC Desire HD + Nokia N900 > HTC Sensation > HTC EVO 3D > Samsung Galaxy S2 > Samsung Galaxy Nexus -> Nexus 5 32GB

Offline yo

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
  • VIP Level: 50
Na razie stosuję metodę kasacji - co do podziału wątku to chyba administracja się nie zgodzi bo też na to już wpadłem.

ciekawe co będzie jak na limit załapie się ktoś bez statusu moda

dzień dobry

end of fear
yo is here

Offline cataractyt

  • Clubowicz
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Fillucas
  • Sprzęt: Lumia 930, iPhone 4s, Meizu MX4
  • VIP Level: 3
Witam :D


Offline gasnik

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 238
  • Kocurek Ogórek
    • Oficjalna strona
  • Sprzęt: SGXcover2,Nokia N95 8GB,Creative Ziio 7"
Bry.

Może da się je jakoś usunąć? (te limity znaczy)

Samsung Galaxy Xcover 2, Creative Ziio 7", Nokia N95 8GB, Dell Axim x50 + Socket SDSC 3E Rev.K, Dell Axim x50v + Socket SDSC 3e Rev. J, SiPix Pocket Printer A6,

Offline ajed

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 6004
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
  • VIP Level: 1166
Bry.

Może da się je jakoś usunąć? (te limity znaczy)


Pewnie się da, ale nikt nie ma czasu grzebać. Zwłaszcza, że limit jest na tyle duży, że żaden wątek oprócz tego się nie łapie, a umówmy się, nie jest to na tyle ważny watek, by dla niego rzucać inną robotę i zajmować się limitem.


Offline marcinl

  • DWBKH
  • Clubowicz
  • ******
  • Wiadomości: 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
  • VIP Level: 735

Offline piotrkovski

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 692
  • Sprzęt: nokia n łosiem
w końcu słonecznie, wycieczka rowerowa zaliczona :D

Racja jest jak d**a, każdy ma swoją.

Offline tomaszkap

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 8715
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Huawei P20 Pro
  • VIP Level: 118
No to zaczynamy od nowa bo już miałem na onet.pl się przerzucić :) Znowu musiałem Liveboxa wymienic, całe 2 dni działał, co za szajs.

Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4+Są: Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 Pro

koldasz

  • Gość
widze ze najprostsza metoda zostala wybrana super :D mam znowu szanse zalapac sie na 100,500,666 i 1000 strone. Wysylam zdjecia z wakacji wyszlo cos tego 350 szt ale sie dlugo kopiuje w fotokiosku :/