[kupno-pomoc w wyborze] Aparat fotograficzny kompaktowy z wizjerem?

  • 16 Odpowiedzi
  • 6912 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Visenna

  • **
  • 117
  • Płeć: Kobieta
  • Sprzęt: Toshiba G900 + SPV c600
Poszperałam w necie ale właściwie nic ciekawego nie widzę. Nie znam się na dziedzinie, także lepiej zapytać, może znajdzie się tu jakiś amator fotografii i mnie wspomoże ;-)

Szukam w miarę dobrego aparatu fotograficznego, cena max 1500, ale jeżeli znajdzie się coś naprawdę dobrego to może być i 2tys zł. Rzeczy, które koniecznie muszą być to:
- wizjer optyczny (+oczywiście cyfrowy, ale to standard)
- kompaktowy, najlepiej jakiś ultra-płaski
- duże możliwości doboru norm ISO, zwłaszcza niskich (małe szumy)
Fajnie by było, gdyby nośnikiem pamięci były karty SD lub SDHC- obojętnie jakie- standard, micro, mini- nie ma różnicy. Złącze micro USB,mini USB, USB.. jakieś standardowe powinno być. Miły byłby porządny tryb macro, ale nie chce mi się wierzyć, że mogę na to liczyć w przypadku względnie taniego, kompaktowego aparatu. Nie interesuje mnie zaś wygląd zewnętrzny, może być zgniłozielony kolor, to nie ma różnicy (za wyjątkiem wielkości oczywiście). Jako że zbyt wielkim fanem fotografii do tej pory nie byłam, nie wiem co jeszcze byłoby istotne przy jego wyborze.

Najgorszy jest ten wizjer optyczny- prawie nigdzie go nie ma (oczywiście nie chcę wielkiej lustrzanki, to będą zwykłe, amatorskie zdjęcia jakby nie patrzeć), zaś bez niego sponsor (tata ;-)) go nie kupi (przy słońcu nie widzi co się wyświetla na ekranie).

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

*

Offline cynik

  • ****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
  • Voerboer
  • Sprzęt: Loox 720, SE K750
Odp: [kupno-pomoc w wyborze] Aparat fotograficzny kompaktowy z wizjerem?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2009, 22:13:08 »
Cytuj
- wizjer optyczny (+oczywiście cyfrowy, ale to standard)

WTF??
Cytuj
- duże możliwości doboru norm ISO, zwłaszcza niskich (małe szumy)