PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HTC => Wątek zaczęty przez: probst w Maj 09, 2011, 20:42:24

Tytuł: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: probst w Maj 09, 2011, 20:42:24
dlubalem wlasnie w "dzisiaj" i zniknal mi pulpit i za kij nie wiem jak to cofnac chcialbym wejsc chiociaz w ust.ekranu ale nie wiem dzie to jest
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Maj 09, 2011, 20:44:14
restart nie pomaga?
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: probst w Maj 09, 2011, 20:51:49
niestety nie
po restarcie szybciej mi sie wlaczyl niz standardowo, nie ladowal htcsense, mysle ze to wylaczylem
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: kamerunczyk w Czerwiec 22, 2011, 12:46:24
poszukaj w ustawieniach przywroc ustawienia fabryczne. moze cos to da.
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: piechucki w Czerwiec 23, 2011, 14:04:54
Tyle, że ten "manewr" spowoduje skasowanie wszystkich danych z pamięci telefonu: książki telefonicznej, wiadomości, przypomnień i plików dogranych po uruchomieniu telefonu. Traktowałbym to jako ostateczność ...
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Czerwiec 23, 2011, 14:07:16
wszystko mozna zbackupować
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: piechucki w Czerwiec 23, 2011, 14:18:40
Oczywiście, że można, tylko trzeba o tym wiedzieć (o konsekwencjach powrotu do ustawień fabrycznych i możliwości backupu) i umieć. Nie chcę traktować autora wątku jako osobę zupełnie niezorientowaną, ale chcę, żeby miał świadomość jakie konsekwencje to ze sobą niesie. Lepiej "truć" komuś kilka razy, niż ma zrobić coś, czego później może żałować (skasowanie danych).
Tytuł: Odp: zniknal pulpit
Wiadomość wysłana przez: Sempron w Czerwiec 25, 2011, 11:39:21
Wejdź "Start", "Ustawienia",  "Dzisiaj", zaznacz temat w zakładce "Wygląd" (na dole ekranu), w zakładce "Elementy" zaznacz "HTC Sence", daj "OK" i soft reset. Pomogło?