Autor Wątek: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?  (Przeczytany 13283 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« : Lipiec 07, 2010, 22:50:35 »
Witam,
Niestety  przyszedł czas aby mój HTC HD 2 udał sie do serwisu  Regenersis z powodów:
-różowa plama w aparacie (wada od  zakupu)
-jasne plamy na wyświetlaczu (wada od zakupu)
-Niestykające wejście USB (jako pamięć działa ale ActiveSync go nie widzi. Występuje tez tam jakieś zwarcie bo przy zablokowanym telefonie samoczynnie sie włącza bo myśli że ejst podpięty do kompa)

I tu mam pytanie do doświadczonych w sprawach serwisowania telefonów HTC.
Rozumiem, że telefon mam wysłać na adres Regenersis (Warszawa) przez zamówionego prze zemnie kuriera DHL. I tu mam pytanie kto płaci za przesyłkę? Jakie dokumenty musze do przesyłki dołączyć? Czy muszę opisać występujące usterki? Jak myślicie czy powyższe usterki zostaną naprawione w ramach gwarancji?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

PDAclub.pl

Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« : Lipiec 07, 2010, 22:50:35 »
R E K L A M A:


Offline KieCu

  • Newbie
  • Wiadomości: 7
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #1 : Lipiec 07, 2010, 23:27:53 »
-różowa plama w aparacie
 na to jest gdzies patch w necie bo to było nie tylko w twoim htc


Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #2 : Lipiec 07, 2010, 23:56:20 »
Miałem zainstalowanego takiego patcha niewile dawało ale zawsze coś... Jak myślicie wymienią mi to wszytko? Bo różne rzeczy wysłuchałem się o tym serwisie?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

Offline pawliszon

  • Newbie
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #3 : Lipiec 08, 2010, 00:40:31 »
Cześć,
serwis Regenersis w Warszawie to jedna wielka pomyłka. Ja wysłałem swojego HTC TP2 do nich, bo się odkleił digitazer(?) i chciałem wymienić obudowę, która była już nieźle wyobijana ... po półtora tygodnia trzymania go wysłali mi list - zwykły, pocztowy, taki do skrzynki - doszedł do mnie po tygodniu i był w nim kosztorys. Wysłałem emaila do pani która do mnie wysłała ten list - na odpowiedź od niej czekałem 3 dni. Zakaceptowałem kosztorys bez jednej pozycji i ... kontak się urwał. Po niemal 4 tygodniach wysłałem emaila co się dzieje z moim sprzętem (to było 28.06) - do tej pory nie dostałem od niej emaila.
Tego samego dnia wieczorem wysłałem opinie z głownej strony htc.com, Następnego dnia zmienił się status mojej naprawy, a kurier odebrał przesyłkę 29.06 o 23:40 !!! sic!!!.
Telefon wrócił naprawiony, wgrano WM 6,1 jak prosiłem.
Serwis leci w kulki, ma nas za nic i chyba wbrew pozorom żyją w czasie komuny - używanie zwykłych listów i nie odpisywanie na emaile.

P.S. Firma HTC stanęła na wysokości zadania - wczoraj dzwonili do mnie z HTC call center i przepraszali za zaistaniałą sytuację. Podali mi nr kontaktowy do jakiegoś faceta - jeśli nie dostanę odpowiedzi z Regenersis w ciągu 1,5h przy następnej naprawie - mam do nich dzwonić.

Więc pozostaje mi życzyć Ci POWODZENIA ;)


Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #4 : Lipiec 08, 2010, 00:59:47 »
a jak do nich wysyłałeś ten fon? na ich koszt? załączałeś jakieś info co mają naprawić?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

PDAclub.pl

Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #4 : Lipiec 08, 2010, 00:59:47 »

Offline pawliszon

  • Newbie
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #5 : Lipiec 08, 2010, 01:06:47 »
http://www.regenersis.pl/SubWebS.aspx?ID=14 -  strona na której jest wszystko napisane - zamawiasz kuriera DHL - oni płacą, dołączasz wypełniony formularz, kserokopię faktury bądź paragonu. I czekasz ...
Tyle

Powodzenia


Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #6 : Lipiec 08, 2010, 01:13:55 »
Aha dzięki za linka  :E A przyjęli ci ten telefon jako na gwarancji czy musiałeś im płacić?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

Offline pawliszon

  • Newbie
  • Wiadomości: 4
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #7 : Lipiec 08, 2010, 01:31:38 »
Ekran na gwarancji, obudowa płatna.


Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #8 : Lipiec 08, 2010, 12:02:47 »
ja myślicie są duże szanse na naprawę tych wszystkich usterek?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

Offline wisznu

  • Newbie
  • Wiadomości: 32
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #9 : Lipiec 08, 2010, 13:15:12 »
Ja wysyłając hd2 na napraw czekałem 9 dni, w tym długi weekend był, wymieniona została u mnie cala płyta główna, wiec ty chyba na naprawę masz duże szanse. Mi udało się wszystko sprawnie załatwić, a co do kuriera to tylko jak powiedzilem mu ze regenersis to sam znal na pamięć adres a i ubezpiecz paczkę tez na ich koszt


Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #10 : Lipiec 08, 2010, 19:38:28 »
Aha spoko  :proud: mam nadzieje, że u mnie tak samo wszytko sprawnie pójdzie  :evil:.
A jakby kurier nie był zbytnio zorientowany, to co mu trzeba podać jako płatnika?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

Offline siweq

  • Newbie
  • Wiadomości: 34
  • Sprzęt: HP 614c
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #11 : Lipiec 10, 2010, 16:55:05 »
mój Leon wrócił wczoraj z Regenersis w Warszawie (Jankach właściwie).
Ja nie miałem żadnych problemów komunikacyjnych (maile, telefony), telefon wrócił naprawiony (wymiana płyty głównej).
Miałem za to inny problem. Czekałem na naprawę od 25 maja do wczoraj!!!
Liczne kontakty z serwisem i zawsze ta sama odpowiedź - czekamy na części zamienne...
powodzenia!

Regulamin poczytaj - max 4 linijki !!
iPAQ 614c WM 6.1 21042 manila edition beta 0.6b FW 0.89

Offline qukla

  • Newbie
  • Wiadomości: 44
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #12 : Lipiec 11, 2010, 22:15:01 »
Co podałeś kurierowi zeby bylo na ich koszt?

Poczytaj Regulamin forum, szczególnie o avatarach, podpisach etc. - patrz "waga"

Offline dymek007

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #13 : Lipiec 21, 2010, 19:25:26 »
Witam. Ja niestety tez musze przesłać do serwisu ( diamondzik sie cały czas resetuje - nie było przeróbek). Tyle ze jest z orange, za 2 miesiąc kończy mi sie gwarancja i mam papierek gwarancyjny od motoroli! Czy też mogę wysłać do oficjalnego serwisu htc? Jutro będę  dzwonił do serwisu. A może ktoś juz to przerabiał?


Offline szarik.rcm

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 218
    • http://www.fifam.info
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #14 : Wrzesień 01, 2010, 17:29:02 »
Co podałeś kurierowi zeby bylo na ich koszt?


Nic, przekazując paczke kurierowi mówisz, że to na koszt odbiorcy, poza tym oni z reguły wiedzą, że jak coś idzie do Regenersis to oni za to płacą, więc bez obaw. Na wszelki wypadek możesz w uwagach dodatkowych napisać, że koszt pokrywa odbiorca.


Offline jezalb

  • Newbie
  • Wiadomości: 1
Odp: Jak wygląda proces gwarancyjny HTC?
« Odpowiedź #15 : Październik 06, 2011, 12:33:51 »
Witam wszystkich forumowiczów. Mam nadzieję, że odgrzanie kotleta to nie będzie grzech - szczególnie, że jego temat idealnie pasuje do mojego pytania.

W moim HTC Touch2 padł ekran dotykowy. Problemem jest fakt, ze odkupiłem ów telefon od osoby, która kupiła go w salonie. Mam dowód zakupu, ale jest on na inne nazwisko i adres. W umowie gwarancyjnej dostrzegłem zapis, że przy zmianie właściciela należy kontaktować się z HTC w celu zmiany przepisania gwarancji. Na to niestety wcześniej nie wpadłem. Czy miał ktoś podobną sytuację? Myślicie, że serwis nie będzie robił problemów jeśli nadawcą jest inna osoba z innym adresem niż w dowodzie zakupu?

Pozdrawiam, Paweł.