[HTC HD2] i problem z pakietem internetowym

  • 2 Odpowiedzi
  • 2294 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline matmic

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mateusz Miciński
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S21 Ultra
[HTC HD2] i problem z pakietem internetowym
« dnia: Grudzień 30, 2010, 22:15:38 »
Witam,

Nie wiem, czy dobry dział, jeśli nie, proszę przenieść.
Zakupiłem sobie w Plusie w abonamencie HTC HD2, wykupiłem SMSem (AKT 100MB) pakiet internetowy, otrzymałem smsa zwrotnego, że zrealizowane.
Wysyłając SMSa o raport kosztów, przy GPRS cały czas rośnie, już mam 15 zł, za godzinę na necie :/

Wyłączyłem więc transmisję danych.

Punkt dostępowy: Plus Internet, tak też łączą się aplikacje. W ogóle w info o połączeniu, po jego aktywacji, zostaje ono cały czas aktywne, ale nie o to chodzi.
Czy ten pakiet internetowy nie został tak jakby jeszcze aktywowany (dostałem info, że zrealizowano), czy może coś z ustawieniami punktu dostępowego?

Proszę o pomoc :)

Pozdrawiam
Samsung Galaxy S21 Ultra
Microsoft Surface Pro 6

*

Offline Barmanix

  • **
  • 195
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tekst osobisty
  • Sprzęt: HTC HD2, Galaxy SIII
Odp: [HTC HD2] i problem z pakietem internetowym
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2011, 12:38:11 »
Może skontaktuj się BOA oni powinni wiedzieć jakie koszty wiszą na Twoim koncie i czy usługa potrzebuje czasu na rozruch czy działa od momentu otrzymania smsa zwrotnego...
Leon i Antek w jednym stali domu.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: [HTC HD2] i problem z pakietem internetowym
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2011, 21:13:01 »
Było o tym w wątku o HD2 z Plusa:
http://pdaclub.pl/forum/leo/hd2-w-plus/

Plus na sztywno konfiguruje połączenie w Operze ze swoim WAPem, a nie GPRSem, stąd pewnie te koszty.
Poczytaj, znajdziesz rozwiązanie.