Co kupić?

  • 8 Odpowiedzi
  • 8266 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline cort06

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S+
Co kupić?
« dnia: Listopad 28, 2011, 12:35:07 »
Witam, miałem kiedyś starego Kaisera. Teraz obecnie posiadam samsunga B2100 :). Chciałbym wrócić do palmtopów i kupić coś porządnego. Co na dzień dzisiejszy z HTC byście polecili? Chodzi mi o coś o dużej funkcjonalności, niezawodności i względnej baterii. Jestem studentem, stąd dużo internetu, sporadycznie coś dla rozrywki. Niech posiada GPS, dobry wyświetlacz i szybkość działania.

Edit: niechcący w złym dziale. Prośba o przeniesienie do HTC WP7
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2011, 12:36:46 wysłana przez cort06 »

*

Offline qbajatko

  • 40
  • zawsze jest ten pierwszy raz
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2 (RHODIUM)
Odp: Co kupić?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2011, 15:11:10 »
Posiadam od trzech dni "radarka" i powiem szczerze, ze w zyciu nie przesiade sie na inne telefony niz z wp7... HTC naprawde robi dobre fony...
.... ostatnio mialem desire s i nie ma porownania... zielony ludek wymieka przy "siodemkowych okienkach".
Jednego mi tylko brakuje "speed diala".

Reszta to juz sam miod !!


*

Offline gbbsoft

  • *****
  • 1539
Odp: Co kupić?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 29, 2011, 15:16:00 »
A co dla Ciebie jest "speed dialer"?
Czy to może:
- 7Dialer
- Dialer+ Free
- TrueDialer
itd...
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2011, 15:17:36 wysłana przez gbbsoft »

*

Offline cort06

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S+
Odp: Co kupić?
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 29, 2011, 16:38:08 »
Możemy wrócić do tematu? Jednak chodzi mi o wypowiedzi osób, które dane telefony posiadają już troszkę większy okres czasu niż 3 dni.

Odp: Co kupić?
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 29, 2011, 20:41:32 »