Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 > Windows Phone 7/8.x/10

Co kupić?

(1/2) > >>

cort06:
Witam, miałem kiedyś starego Kaisera. Teraz obecnie posiadam samsunga B2100 :). Chciałbym wrócić do palmtopów i kupić coś porządnego. Co na dzień dzisiejszy z HTC byście polecili? Chodzi mi o coś o dużej funkcjonalności, niezawodności i względnej baterii. Jestem studentem, stąd dużo internetu, sporadycznie coś dla rozrywki. Niech posiada GPS, dobry wyświetlacz i szybkość działania.

Edit: niechcący w złym dziale. Prośba o przeniesienie do HTC WP7

qbajatko:
Posiadam od trzech dni "radarka" i powiem szczerze, ze w zyciu nie przesiade sie na inne telefony niz z wp7... HTC naprawde robi dobre fony...
.... ostatnio mialem desire s i nie ma porownania... zielony ludek wymieka przy "siodemkowych okienkach".
Jednego mi tylko brakuje "speed diala".

Reszta to juz sam miod !!

gbbsoft:
A co dla Ciebie jest "speed dialer"?
Czy to może:
- 7Dialer
- Dialer+ Free
- TrueDialer
itd...

cort06:
Możemy wrócić do tematu? Jednak chodzi mi o wypowiedzi osób, które dane telefony posiadają już troszkę większy okres czasu niż 3 dni.

TheStigr:
Jeżeli masz dużo kasy i dość spore kieszenie to polecam HTC Titana  :E, a jeżeli nie ... to polecam HTC Mozarta, moim zdaniem była to do czasu HTC Radara, najlepsza słuchawka z WP7... w miarę dobry aparat, aluminiowa obudowa, i nawet radzi sobie z muzyką (ale na pewno nie z oryginalnymi słuchawkami  :-|)
-Do internetu WP7 nadaje się idealnie, przeglądarka chodzi szybko płynnie a rozdzielczość nawet dość czytelnie wyświetla strony.
-Do nawigowania pewnie równie dobrze, gdyby była jakaś porządna nawigacja w obecnej chwili coś tam jest, ale to jeszcze nie jest to ...   
-Szybkość działania  :D tego nie trzeba opisywać ... po prostu idealny ...