Autor Wątek: Co kupić?  (Przeczytany 5822 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cort06

• Clubowicz
  • *
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S+
Co kupić?
« : Listopad 28, 2011, 12:35:07 »
Witam, miałem kiedyś starego Kaisera. Teraz obecnie posiadam samsunga B2100 :). Chciałbym wrócić do palmtopów i kupić coś porządnego. Co na dzień dzisiejszy z HTC byście polecili? Chodzi mi o coś o dużej funkcjonalności, niezawodności i względnej baterii. Jestem studentem, stąd dużo internetu, sporadycznie coś dla rozrywki. Niech posiada GPS, dobry wyświetlacz i szybkość działania.

Edit: niechcący w złym dziale. Prośba o przeniesienie do HTC WP7

« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2011, 12:36:46 wysłana przez cort06 »

PDAclub.pl

Co kupić?
« : Listopad 28, 2011, 12:35:07 »
R E K L A M A:

Offline qbajatko

• Newbie
  • zawsze jest ten pierwszy raz
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2 (RHODIUM)
Odp: Co kupić?
« Odpowiedź #1 : Listopad 29, 2011, 15:11:10 »
Posiadam od trzech dni "radarka" i powiem szczerze, ze w zyciu nie przesiade sie na inne telefony niz z wp7... HTC naprawde robi dobre fony...
.... ostatnio mialem desire s i nie ma porownania... zielony ludek wymieka przy "siodemkowych okienkach".
Jednego mi tylko brakuje "speed diala".

Reszta to juz sam miod !!

Offline gbbsoft

• Moderator
« Odpowiedź #2 : Listopad 29, 2011, 15:16:00 »
A co dla Ciebie jest "speed dialer"?
Czy to może:
- 7Dialer
- Dialer+ Free
- TrueDialer
itd...

« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2011, 15:17:36 wysłana przez gbbsoft »

Offline cort06

• Clubowicz
  • *
« Odpowiedź #3 : Listopad 29, 2011, 16:38:08 »
Możemy wrócić do tematu? Jednak chodzi mi o wypowiedzi osób, które dane telefony posiadają już troszkę większy okres czasu niż 3 dni.

Offline TheStigr

• Newbie
« Odpowiedź #4 : Listopad 29, 2011, 20:41:32 »