w kwestiach sprzętowych wydaje mi się to sprawą bardziej wadliweego sprzętu niż oprogramowania, chociaż mogę się mylić. Czy brak reakcji na dotyk zauważyłeś po wyjęciu urządzenia na mrozie? Ja miałem podobne sytuacje, ale generalnie to jest urok pojemnościowych ekranów - praktycznie każde urządzenie sie tam bedzie zachowywało na mrozie. Jeśli jednak w normalnych warunkach - moim zdaniem wysyłaj urządzenie do serwisu.
to nie bylo na mrozie, ekran zupelnie nie reagowal na dotyk.
A i jeszcze jedno mi sie przypomnialo. Pare razy, doslownie chyba trzy, zdarzylo sie, ze wyjmuje tel z kieszeni, a on jest wylaczony, a bateria naładowana! Włączam i dalej działa poprawnie.
Co do serwisu to nie wiem czy coś z tym zrobią, skoro problem pojawił się raptem parę razy, do tego nie znam ścieżki, aby go odtworzyć. Mogą odrzucić zgłoszenie i tłumaczyć się, że problem nie występuje.