Znikające maile....help me....

  • 2 Odpowiedzi
  • 760 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Znikające maile....help me....
« dnia: Marzec 02, 2006, 19:40:35 »
Posiadam spv m3000 problem wygląda tak:
Pobrałem ze strony Orange mojego operatora wszytskie ustawienia gprs internet oraz wap gprs.. kolejnym moim krokiem była konfiguracja
e-mail'a. no więc zgodnie z podanymi na stronie www.ustaw.orange.pl wskazówkami zkonfigurowałem klienta E-mail. oczywiście innego niż klient poczty orange. Ustawiłem poczte którą mam na serverze Gmail.com.
A więc:
1 ustawiłem ADRES E-MAIL  np.(XXXX)@gmail.com
2 podałem nazwe użytkownika i hasło
3 zaznaczyłem aby zapamiętał hasło
4 typ server ustawiłem na POP3
5 nazwe konta wybrałem np.g-mail
6. ustawiłem server poczty przychodzącej jako: pop.gmail.com
7 ustawiłem server poczty wychodzącej jako : smtp.gmail.com
8 w opcjach ustawiłem aby używał do połączenia "Internet Orange"
9 wybrałem uwierzytelnienie poczty.
10  w opcjach konta wybrałem aby opróżnianie folderu "usunięte" odbywało sie "ręcznie.
No i wszystko działa niby OK ale...
SPV łączy się z tą pocztą i odbiera wszystko i wysyła....ALE....
w momęcie kiedy naprzykład następnego dnia dochodzą nowe maile to zassysa je a STARE ZNIKAJĄ BEZPOWROTNIE...WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI..
nie mam pojęcia gdzie tkwi problem...
Zadzwoniłem do orange i pracownik działu technicznego po 30 minutach wertowania instrukcji zapytał czy w opcjach "przechowywania danych" mam wybraną zakładke "ręcznie" przy opróżnianiu folderu "elementy usunięte", gdy powiedziałem że tak to powiedział że nie wie dlaczego tak jest....i że najlepiej to udać sie do salonu.
oczywiście internet przez gprs działa mi ok nie mam tylko karty mini sd ale wątpie by to było problemem....
POMOCY...

Znikające maile....help me....
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2006, 19:43:35 »
Polecam najpierw poprawić wszystkie błędy jęzkowe, ciężko to zrozumieć....

Znikające maile....help me....
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2006, 22:14:30 »
1.a czy w międzyczasie nie odebrełaś poczty innym klientem np na komputerze stacjonarnym i ten skasował maile z konta?
podany przez ciebie przykład właśnie może mieć miejsce w takim przypadku.

2.Ewentualnie klient w SPV działa na zasadzie synchronizacji z kontem mailowym i pobierając pocztę kasuje ją na koncie mailowym. przy następnym połaczeniu sprawdza czy maile które masz w telefonie są również na serwerze, a jeżeli ich nie ma to kasuje je również z teelfonu