hey
ja zakupiłem HD7 w Euro RTV AGd wszystko działało fajnie do czasu.
Nagle jakoś bez przyczyny pojawił się problem z synchronizacja z Zune :/ znany problem niestety. utrata danych bo synchronizacja nie poszła, problem z znikającym audio w czasie próby wykonania telefonu, potem znikający zasięg w centrum warszawy.Pomagało wyjęcie baterii i ponowne uruchomienie.
Cofnąłem system do hardrest i oddałem w euro to była połowa lipca.
Po dwóch tygodniach telefon wraca do mnie z serwisu regenersis. Okazuje się że wgrali nowe oprogramowanie [przed awarią Zune tez wgrałem aktualizacje] włączam telefon ładuje używam 18 h i co nagle brak sygnału audio i nie można wykonać połączenia, słychać cisze telefon nie dzwoni.
Zgłaszam się już bezpośrednio do Regenersis jest 1 sierpnia, mówią że mam wpisać w formularzu reklamacje i opisać problem. Zrobiłem tak 8 sierpnia dzwoni do mnie konsultantka że właściwie o co chodzi z tym smartphonem....
No to ja jej czytam z kompa szczegółowo to co powinna miec przed nosem :/ ona koniec końców mówi że nie mogą zrobić expertyzy [brak uprawnień] ale że ponoć technicy mogą naprawić. na co ja jej mówię ale czy będę miał opis naprawy etc. Ona tak opis będzie i podzespoły wymienione tez będą i jakie. No to ja mówię okay proszę naprawiać.
29.08.2011 telefon w naprawie serwisowej, także ciagle czekam
i chyba sprzedam go i kupie sensation albo pro7