Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
długa rozmowa = wyłączenie telefonu
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Windows Phone 7/8.x/10
długa rozmowa = wyłączenie telefonu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
długa rozmowa = wyłączenie telefonu
8 Odpowiedzi
9003 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Navigare
393
długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
dnia:
Listopad 21, 2011, 19:59:01 »
Witam,
Już dwukrotnie podczas dłuższej rozmowy ok 20-30 minut telefon w pewnym momencie mi się wyłączył, nie da się go włączyć przyciskiem, dopiero wyjęcie i wsadzenie baterii pomaga. Oczywiście bateria jest ok. Telefon ma standardowy rom mango + ostatnią aktualizację dodającą internet sharing.
Czy ktoś z Was ma podobny problem?
Zapisane
puszatek
196
Sprzęt: g900 + Samsung B2100 + Omnia II + HTC Mozart +...
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #1 dnia:
Listopad 22, 2011, 11:10:06 »
Nie, a rozmawiam często i długo.
Zapisane
Regulamin
Arcomage PL
Navigare
393
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #2 dnia:
Listopad 22, 2011, 11:39:12 »
dzięki za info.
kurcze do tego dochodzi mi problem chwilowego braku reakcji na dotyk po odblkowaniu ekranu.
Zapisane
puszatek
196
Sprzęt: g900 + Samsung B2100 + Omnia II + HTC Mozart +...
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #3 dnia:
Listopad 24, 2011, 12:32:42 »
Ok, nie wiem gdzie, ale przewinęła mi się gdzie informacja o tym błędzie z dotykiem, że niektóre mozarty tak mają. Jak tylko znajdę to podeślę, chyba że już ktoś się spotkał z tym temat i mnie wyręczy.
Zapisane
Regulamin
Arcomage PL
majkeljj
129
Sprzęt: HTC Touch Pro, HTC 7 Mozart
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 01, 2011, 11:05:28 »
mój miał problem z dotykiem, wysłałem do serwisu i jest już wszystko ok. Dostałem też Mango z PL
Naprawa była szybka, wysłałem DHL-em w poniedziałek a w piątek już był kurier z naprawionym telefonem. Wszystko za free bo za przewozy płaci Regenersis.
Zapisane
Navigare
393
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 01, 2011, 22:04:09 »
A u mnie teraz ustalo, jest wszystko ok, choc wczesniej czasem nie movlem odblokowac telefonu jak ktos dzwonil. Mam nadzieje, ze problem nie wroci. Troche to dziwne, wczesniejsze restarty nic dawaly.
Zapisane
chorazy3
19
Płeć:
Sprzęt: Nokia Lumia 1020, HTC 7 Radar, HP Ipaq 614c
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #6 dnia:
Styczeń 04, 2012, 09:03:53 »
do Navigare: a po czym Ci to ustało? U mnie jest dokładnie jak piszesz w pierwszym poście, po długiej rozmowie tel. w ogóle nie odpowiada.
Zapisane
Navigare
393
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #7 dnia:
Styczeń 04, 2012, 09:17:54 »
Czołem! Nic specjalnego nie zrobiłem, poprostu zdaża się to teraz dużo rzadziej, niż wcześniej - choć nie zanikło zupełnie. Postanowiłem się do tego przyzwyczaić poprostu.
Zapisane
GAJOWY12
44
Odp: długa rozmowa = wyłączenie telefonu
«
Odpowiedź #8 dnia:
Luty 15, 2012, 12:02:50 »
mam to samo w innym wątku poruszyłem sprawę zasięgu jakies cuda coraz bardziej jestem zdesperowany do kupna jakiegos Antka
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »