Witam kolegów !!!
Tak sobie czytam Wasze posty na temat reklamacji i serwisów... nasza firma która zajmuje sie car audio ale i równiez palmtopami i gps wysłała przedsprzedażowy model radia sony do serwisu czyli poprostu nieużywka w ktorej wada (nie grał jeden kanał) została znaleziona podczas sprawdzania sprzętu przed dalszą sprzedażą, pojechaliśmy oddać trefne radio do serwisu sonego i teraz jest najlepsze nasze kochane prawo polskie
- serwis ma obowiązek w terminie 14 dni poinformować co dalej z tym towarem bedzie robic czy naprawiac czy wymieniac czy zwracac pieniadze
Poinformowanie moze odbyc sie np przysłaniem listu poleconego. Jeśli tego nie uczyni to znaczy ze :
Cytat:
"Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione."
Ale jeśli dostaniesz informację od serwisu moze naprawiac Twoje radio palmtopa i czy inne urządzenie w terminie NIEZWŁOCZNYM
Zadzwonilem do rzecznika praw konsumentów z pytaniem ile wg polskiego prawa jest to NIEZWŁOCZNIE odpowiedz - to moze byc 14, 140, 1400 dni...myslalem ze kobieta ze mnie zartuje ale wystarczy ze sie pokusicie i zadzwonicie do rzecznika praw konsumentów zeby nie bylo ze wymyślam
Jak dostaniesz odpowiedź z serwisu mozesz sobie czekac i czekac a prawo stoi po ich (serwisu) stronie mogłbym rzec ze i po mojej bo tez serwisujemy np CB radia ale zalezy nam na klientach i nie robimy takich cyrków jak HP, SONY czy jakies inne "super" firmy
jesli ktos dobrnął do tego momentu to gratuluje wytrwałości która przyda sie w czekaniu na sprzet z serwisu
pozdrawiam
Mikołaj (AbatinXS)