POMOCY! ROZWALONY PDA!

  • 10 Odpowiedzi
  • 4561 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline hetajr

  • 6
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem biznesmenem i programistą. Z zawodu-Prezes.
POMOCY! ROZWALONY PDA!
« dnia: Grudzień 14, 2010, 13:48:19 »
Ostatnio pożyczyłem od kolegi HTC Himalaya. No i na drugi dzień rano przyszedł na palmtopa rachunek z jakiejś firmy, o wiele większy niż zwykle. Zezłościłem się no i chciałem rozwalić PDA, ale niechcący wziąłem do ręki pożyczoną Himalaya'ę. Przejechałem zakrywką od baterii po ekranie, a potem wyrwałem z gniazda karty SIM jeden styk. No i na ekranie pojawiła się rysa. Nagle uświadomiłem sobie, że to palmtop kolegi, więc chciałem go naprawić, ale nie mam już gwarancji i w ogóle nie wiem, gdzie by mi go naprawili. Próbowałem włączyć HTC, ale po podłączeniu do stacji dokującej zapaliła się tylko czerwona dioda. Czekam godzinę, ale ciągle pali się ta lampka.
Błagam, pomóżcie! Nie mam czasu kupić nową Himalay'ę, a na niej są jeszcze jakieś dane, kody dostępu itp.
Proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczny!
W posiadaniu: HTC Himalaya, HTC BlueAngel, HTC Swift, HTC Charmer, HTC Magician, HTC Diamond, HTC Touch, HTC Touch Pro, HTC Desire, HTC Wildfire, HTC Droid, HTC Gatia, HTC Evo, HTC Aria, HTC Tilt, HTC Dream, HTC Pure, HTC Nexus, HTC Legend, HTC Snap

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: POMOCY! ROZWALONY PDA!
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:00:08 »
To jakiś kawał tak?

*

Offline mpxxl

  • ****
  • 596
  • Sprzęt: xda flame, e51,hx2110, hx2755, N900, 810f, es400
Odp: POMOCY! ROZWALONY PDA!
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:16:42 »
to sie chyba leczy...


*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOCY! ROZWALONY PDA!
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 14, 2010, 17:09:40 »
Koszt "naprawy" duzy: wymiana LCD (rys sie nie poleruje a w samo digi szkoda sie bawic). Naprawa slotu SIM-> koszt nowej plyty.

*