hp2210 problem bt a gps

  • 6 Odpowiedzi
  • 3338 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

hp2210 problem bt a gps
« dnia: Grudzień 07, 2008, 18:00:53 »
Witam mam problem z bt w h2210, polega on na komunikacji z GPS,inne urządzenia znajduje ,z nokią 6630 wymienia pliki. mam navibe 735 cały czas pokazuje mi ikonę GPS ze znakiem zapytania a przy próbie połączenia w Igo pokazuje "nie znaleziono GPS". Może ktoś się z czymś podobnym spotkał, będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Odp: hp2210 problem bt a gps
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 09, 2008, 20:16:51 »
A trochę więcej informacji, postąpiłeś według instrukcji, dodałeś do listy urządzeń sparowanych?

Odp: hp2210 problem bt a gps
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2008, 00:20:14 »
Nie znam się za bardzo na pda a w angielskim jestem kiepski. Sprawa wygląda tak: wykrywa urządzenia bez problemu- sprawdzałem na laptopie łączy się z AS bez problemu z 6630 i k700i również. BT też wykrywa :" GP GPS V10 SPP"  Jest to NAVIBE  GB 735. W trakcie łączenia się nawigacji na ikonie bt pokazuje się niebieski znak zapytania a po chwili komunikat że gps nie znaleziono. Gps jest sprawny bo działa mi w 6630. Pewnie chodzi o ustawienia 2210, ale jak już wspomniałem angielski to nie mój język, a polskiej nakładki nie mogę znaleźć, (nawet tej płatnej). Tak więc jeżeli ktoś wie o co chodzi i wytłumaczy mi to za pomocą łopatologii , to z góry wielkie dzięki.

Odp: hp2210 problem bt a gps
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:14:30 »
A więc tak włącz bluetooth-a i wejdź w manger-a

1. Dodanie gps do urządzeń sparowanych

 - tools
 - Paried devices
 - Add
 - „ikonka szukania” i wybierasz swojego gps-a
 - teraz hasło powinno pasować „0000”
 - ok

2. Połączenie z gps

 - w manager bluetooth -> new
 - wybierasz Explore a Bluetooth device
 - twój gps
 - na liście powinno sie pojawić “SPP Slave”
 - next i finish

Teraz sprawdź czy wszystko działa połącz się z gps, w manager „prawy klawisz” na skrót gps i connect.