Modern Combat 2

  • 0 Odpowiedzi
  • 15122 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline reneyvan

  • **
  • 108
  • Sprzęt: LG G 3 z Lollipop 5.0
Modern Combat 2
« dnia: Maj 04, 2012, 18:39:15 »
Zakupiłem grę Modern Combat 2 za pośrednictwem Samsung Apps poprzez sms.
Na maila dostałem z Samsung Apps wiadomość, że transakcja przebiegła pomyślnie. 
Nie wiem dlaczego, ale po pierwsze za grę policzyło mi dwa razy, a po drugie przy próbie uruchomienia gry najpierw następuje sprawdzenie licencji, a potem wyświetla się komunikat, że nie nabyłem gry i nie można jej uruchomić.
Dzwoniłem na infolinię Samsunga, ale odesłali mnie do producenta gry  - Gameflot.
Sęk w tym, że oni nie mają polskiej strony i nie wiem, co dalej robić.
Miał ktoś może podobny problem, a jeżeli tak to jak go rozwiązał? 
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2012, 22:10:08 wysłana przez reneyvan »