Witam.
Kupiłem nowego S3 w T-mobilu. Dwa tygodnie hulał jak rakieta no i się ..... Po odebraniu rozmowy minęła jakaś chwila i ja chciałem sam skorzystać z S3 a tu wyskakuje komunikat "nie zarejestrowano w sieci". Sprawdziłem kartę sim, baterię czy się nie obluzowały - tylko jak? Co dziwne ikonka połączenia z siecią wskazywała zasięg. Próba wyszukania operatora pomimo wskazania że jest połączony spełzła na niczym Nie znalazł sieci T-mobile. Po jakimś czasie ni stąd ni zowąd telefon działa. Myślę może to jakaś awaria na przekaźniku. Po pewnym czasie znowu ten sam komunikat. No to już klapa. Zadzwoniłem do serwisu zaproponowano mi zmianę sima do innej komórki i sprawdzenie czy działa. Działała. Zaproponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych. Zrobiłem. Chodził może godzinę może dwie. Trudno powiedzieć nie dzwoniłem przez dwie godziny. Znowu chcę się połączyć i ponownie ten sam komunikat. Wg mnie problem jest z softem tak jak by nie przekazywał do sieci poprawnego numeru lub nie wysyłał go wcale. Dziwi mnie fakt, iż ikonka cały czas wskazuje zalogowanie do sieci. Czytałem na forum, że pojawia się ikonka o braku połączenia z siecią czerwone kółko, u mnie czegoś takiego nie było. Mimo to nie działa. Pozostałe funkcje telefonu śmigają, przez wi-fi można wszystko zrobić. Oddałem s3 do serwisu. Zobaczymy kiedy i co zrobią. Gdyby nie ten przykry incydent z smartfonem byłbym bardzo z niego zadowolony.