Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty

  • 3 Odpowiedzi
  • 3139 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jari75

  • **
  • 200
  • Sprzęt: iPhone 5/ 32GB iPhone 4/ 32GB
Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
« dnia: Październik 26, 2012, 16:47:57 »
Witam, dwa dni temu podłączyłem swojego galaxy s3 pod kompa i KIES wyrzucił mi dostępną aktualizacje, którą zrobiłem. W zasadzie wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, ze klient poczty E-mail przestał automatycznie pobierać pocztę na urządzenie... Sprawdzałem w ustawieniach Harmonogram synchronizacji kilka krotnie i niestety dalej nic  :mysli: Czy ktoś spotkał się z takim już problemem? Jeżeli tak to proszę o rade jak rozwiązać ten problem?


*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2012, 10:26:43 »
Spróbuj usunąć konto, wyczyścić dane programu i dodać od nowa.

*

Offline jari75

  • **
  • 200
  • Sprzęt: iPhone 5/ 32GB iPhone 4/ 32GB
Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2012, 10:50:21 »
Robiłem ta czynność kilkakrotnie, właśnie teraz przywracam mu ustawienia z backupa, sprzed aktualizacji... moze to mu pomoze???

*

Offline WiateR

  • *****
  • 1526
  • Płeć: Mężczyzna
  • BBM PIN: 2AE2AB13
    • Inaczej o technologii!
  • Sprzęt: BlackBerry Q10 + iPad mini 2 + MSI GE40
Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2012, 12:14:14 »
Oficjalny gmail? On ma czasem jakieś dzikie przebłyski, ale zwykle sam się naprawia po jakimś czasie. Miałem taki problem i nie pomagało nic, nawet skasowanie konta - po prostu nie chciało pobierać. Można spróbować gmaila przeinstalować. O ile to gmail.
Wysłane z mojego Q10 za pomocą Tapatalk 4. :E