Gwarancja

  • 5 Odpowiedzi
  • 4014 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nataseva666

  • 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XPERIA Z1, GALAXY NOTE 8.0
Gwarancja
« dnia: Sierpień 30, 2012, 11:46:33 »
Kupiłem niedawno galaxy s iii. Nowy, w zaplombowanym pudełku z polskiej dystrybucji T-mobile. Do telefonu dostałem fakturę http://www17.speedyshare.com/WT9ym/download/CCF20120830-00002.jpg
No i tutaj moje pytanie. Czy taka faktura wystarczy żeby uzyskać gwarancję? Pytam, ponieważ nie ma na niej żadnej pieczątki.
T610i -> Nokia5510 -> K300i -> K700i -> K608 -> K800i -> LG KU990 -> C902 -> C905 -> HTC Touch HD -> HTC HD2 -> TOSHIBA G910 -> SAMSUNG GALAXY S II -> SAMSUNG GALAXY S III -> SAMSUNG GALAXY NOTE II -> SONY XPERIA Z -> LENOVO K900 -> SONY XPERIA Z1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2012, 12:30:25 »
Przy samsungach potrzebna jest karta gwarancyjna bez niej ani rusz.
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline nataseva666

  • 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XPERIA Z1, GALAXY NOTE 8.0
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 30, 2012, 12:35:18 »
kartę też mam, ale nie wypełnioną, bo pudełko dostałem zaplombowane i do tego fakturę. Jeśli to nie wystarczy do uzyskania gwarancji, to wtedy będę musiał się skontaktować ze sprzedawcą.
T610i -> Nokia5510 -> K300i -> K700i -> K608 -> K800i -> LG KU990 -> C902 -> C905 -> HTC Touch HD -> HTC HD2 -> TOSHIBA G910 -> SAMSUNG GALAXY S II -> SAMSUNG GALAXY S III -> SAMSUNG GALAXY NOTE II -> SONY XPERIA Z -> LENOVO K900 -> SONY XPERIA Z1

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 30, 2012, 13:08:37 »
slawrumia IMO się myli, bo:

Cytuj
Samsung->Wypełniona karta gwarancyjna + dowód zakupu z nr IMEI. Wyjątek stanowią klienci operatora T-Mobile, w przypadku których wystarczy sama faktura zakupu z nr imei.

źródło: http://www.setel.pl/serwis.php

Oddawałem tam i serwis jest bardzo kompetentny.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2012, 13:11:34 wysłana przez tomaszkap »
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline nataseva666

  • 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XPERIA Z1, GALAXY NOTE 8.0
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2012, 13:21:59 »
Dzięki wielkie, od razu jestem spokojniejszy. Aha, jeszcze jedno. Faktura nie musi być na moje nazwisko?

edit:
Kontaktowałem się z konsultantem samsunga i powiedziano mi, że pieczątka na fakturze musi być. Na mojej nie ma. Zauważyłem też, że w dolnej części, gdzie jest zaznaczone "wpłacający" dane zostały zakryte.
Zauważyłem też na fakturze, to o co pytałem na początku tj. że nie musi być karta gwarancyjna wypełniona.

edit2:
Napisałem maila do samsunga i otrzymałem informację, że moja faktura jest ok. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2012, 15:03:53 wysłana przez nataseva666 »
T610i -> Nokia5510 -> K300i -> K700i -> K608 -> K800i -> LG KU990 -> C902 -> C905 -> HTC Touch HD -> HTC HD2 -> TOSHIBA G910 -> SAMSUNG GALAXY S II -> SAMSUNG GALAXY S III -> SAMSUNG GALAXY NOTE II -> SONY XPERIA Z -> LENOVO K900 -> SONY XPERIA Z1

*

Offline cegla66

  • 39
  • Płeć: Kobieta
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 24, 2013, 09:59:41 »
Dodam z mojej strony że nie tylko T-Moble jest uprzywilejowany w tej kwestii. Pisałem do Samsunga bo sam chciałem oddać do serwisu tel. kupiony w Play bez podbicia gwarancji i dostałem odpowiedź:
"Wymaganym kompletem dokumentów gwarancyjnych jest:
-karta gwarancyjna (podstemplowana i wypełniona przez sprzedawcę)
-dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
W przypadku jednak zakupienia sprzętu u operatora sieci komórkowej, wówczas wystarczy jeden z powyższych dokumentów.
W związku z tym, na podstawie posiadanego paragonu, ma Pan możliwość skierowania sprzętu do serwisu. "
Telefon oddałem z niepodbitą kartą gwarancyjną oraz fakturą i wystarczyło