Galaxy S - problem z Marketem.

  • 17 Odpowiedzi
  • 11829 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Galaxy S - problem z Marketem.
« dnia: Czerwiec 16, 2010, 10:54:17 »
Witajcie.

Używam androida nie od dziś a od ponad roku, więc mniej więcej wiem co i jak.

Przechodząc do problemu -
1. Logowanie do google przebiega bez problemu, obustronna synchronizacja jest aktywna. Nie ma żadnych problemów z wymianą poczty, kontaktów, wydarzeń w kalendarzu.
2. Market odpala się normalnie, można przeglądać aplikacje, czytać opisy, oglądać screeny etc.
3. Problem - z bliżej nieokreślonych powodoów po instalacji kilku (2-3 aplikacji, obecnie linpack i apndroid) następuje blokada instalacji aplikacji. Aplikacja jest w "Pobierane pliki", ma status "Rozpoczynanie pobierania". I stoi tak już od doby.

Na początku próbowałem ubić proces i wyczyścić cashe marketu - nie pomogło.
Wylogowanie się z konta gmail i zalogowanie się ponownie - nie pomaga (na różnych kontach sprawdzałem).
Wipe pomaga, lecz po zainstalowaniu tych samych lub innych aplikacji w ilości 2-3 nastepuje ten sam problem.

Testowane na kilku różnych kartach sim różnych sieci, po wifi. Wersja softu i9000XXJE7 (wersja 7 z maja 2010)

Jakieś pomysły? Przesoftowałbym go ale póki co brak jakichkolwiek softów wiarygodnych w necie a także brak tutoriali.


Z tego co widzę - problem jest znany też dla support google:
http://www.google.com/support/forum/p/Android%20Market/thread?tid=57b5e3efa7477b50&hl=en
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2010, 12:16:49 wysłana przez beju »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2010, 10:58:59 »
Zgłoś ten problem do Samsunga (wsparcie). Jestem ciekaw co Ci odpiszą. Czy oni o tym w ogóle wiedzą czy zielonego pojęcia o tym nie mają...
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2010, 11:03:42 »
PopaY - wsparcie samsunga już wie o tym problemie  :grin: ...   B)

Co do flashowania - z tego co widzę z dokumentacji będzie identycznie przebiegało jak w przypadku Spica - przez Odin Multiloader. I przez osobne paczki (PDA, PHONE CSC) jak i jednym plikiem.

PS: Ciekawe rzeczy pisza w dokumentacji, od wersji JE4 zmienił się podział partycji systemowej :E
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2010, 11:06:22 wysłana przez beju »
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Morfeusz

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dużo różnych i będzie jeszcze więcej...
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 16, 2010, 16:27:18 »
Podobny problem z Marketem miałem w HTC Desire...
Co prawda używałem go dość krótko bo zaledwie tydzień ale kilka razy zdarzyło się i przez prawie cały dzień nie mogłem nic pobrać, potem wszystko wracało do normy. W sumie nie wiem od czego to zależało...
 
iPhone 3GS (16GB) + Blackberry 8900 + Nokia N900 + Motorola Milestone + Kilkanaście innych leżących na biurku...

*

Offline fotokolo

  • 38
  • Sprzęt: galaxy s
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 23, 2010, 11:17:13 »
jak tam market? coś się wyjaśniło?
Regulamin: Zamieszczone w podpisie elementy nie mogą zawierać treści politycznych, religijnych oraz ideologicznych, ani być linkami do innych serwisów, takich jak tesco, poniewaz admini toleruja jedynie auchan.

*

Offline sitarski

  • 16
  • Sprzęt: MDA Compact IV, HTC Desire
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 14, 2010, 07:39:54 »
dołączam się do pytania, mam problem w htc desire

*

Offline slupek

  • 43
  • Sprzęt: Galaxy S (GT-i9000), Asus A696
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 14, 2010, 08:28:28 »
Ja u siebie na Galaxy S akurat z Marketem nie mam żadnych problemów.
Skolejkowałem 7 aplikacji i wszystko się ładnie zainstalowało.

Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 20, 2010, 22:40:54 »
beju, i jak ?
pozdrawiam i dziękuje za pomoc!

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 20, 2010, 23:40:56 »
Co jak? od półtorej miesiąca nie mam już Galaxy S.
Wieść ludowa niesie że wystarczy wyczyścić cashe mając root i problem znika.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 29, 2010, 20:57:53 »
Witam

Mialem ostatnio ten sam problem i po przejrzeniu paru stron w koncu udalo mi sie znalezc rozwiazanie!!!!

http://www.honeytechblog.com/fix-samsung-galaxy-market-download-system-restore-issue/

Mam nadzieje ze dalej bedziecie sie cieszyc dobrodziejstwem AM :)

Pozdro

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 29, 2010, 21:03:05 »
wow mam nadzieję, że jednorazowo wystarczy bo czyścić to ręcznie co jakiś czas to jakieś nieporozumienie  :wink:

*

Offline xarr

  • **
  • 142
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 29, 2010, 21:15:23 »
Ja myślałem że też mam problem z marketem ale winą było to że telefon był podłączony do komputera. Nie był jako pamięć masowa jedynie komputer miał lądować telefon i miałem debug mode włączony. Po odłączeniu telefonu i ponownej próbie działa.
Samsung Galaxy S 8GB
PDA: XXJPX + CF Root 1.3 + ClockworkMod Recovery + TouchWizGTG Launcher + Deodex by Ja :D
PHONE: XXJPX
CSC: XAJPX

*

Offline goofy3

  • *****
  • 1530
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X P880, Samsung i600
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 29, 2010, 21:31:19 »
Dzisiaj też nie mogłem nic pobrać przez jakiś czas, myślałem że to coś z marketem, wiec nie szukałem rozwiązania. Po jakiejś godzince spróbowałem podobnie i poszło bez problemu, bez żadnego kombinowania z czyszczeniem...

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 29, 2010, 21:33:18 »
a to standard
nie raz tak bywa
kolejkowanie czy jakoś tak to się zwie
ale wystarczy kliknąć pobierz i poczekać - pobierze nawet jak ruszy po godzinie

*

Offline goofy3

  • *****
  • 1530
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG 4X P880, Samsung i600
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 29, 2010, 22:04:11 »
O kolejkowaniu wiem, dzisiaj po ok paru sekundach od klikniecia instaluj pojawiał się błąd że pobieranie zakończyło się nie powodzeniem, tak jak w linku parę postów wyżej. Bez czyszczenia "odblokowało" się po godzince i mogę pobierać bez problemu. Może te dane czyszczą się automatycznie po jakimś czasie? Dzisiaj dość sporo pobierałem (szukam dobrego mp3 playera, jak narazie uważam że najlepsza jakość dźwięku oferuje standardowy odtwarzacz z włączonym "efektem " 5.1, brakuje mi tylko zmiany utworu z pstryczka sluchawek) i może nadmiar danych go przyblokował.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 29, 2010, 22:10:43 »
nie zauważyłem aby cache się sam czyścił- ale są programy które robią to automatycznie
bez tego wystarcza restart - działa szybciej niż ręczne czyszczenie

*

Offline themo

  • 42
Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 09, 2010, 22:21:15 »
u mnie dalej market nie pobiera, ani czyszczenie ni epomoglo ani restart gs'a ani opis podany przez kolege na honeytech.
jest tak juz od dluzszego czasu...
bryndza lekka...

Odp: Galaxy S - problem z Marketem.
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 13, 2010, 06:39:01 »
u mnie dalej market nie pobiera, ani czyszczenie ni epomoglo ani restart gs'a ani opis podany przez kolege na honeytech.
jest tak juz od dluzszego czasu...
bryndza lekka...
a masz Eclair ? jeśli tak to sprawdź swojego imeil-a czy nie zmienił się na uniwersalny   :grin: