Problem z ExynoseAbuse

  • 2 Odpowiedzi
  • 16934 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline genius88

  • ***
  • 402
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TyTn II, Touch Pro (8GB microSDHC)
Problem z ExynoseAbuse
« dnia: Listopad 23, 2013, 16:21:39 »
Ładnie się wkopałem i zanim znajdę jakieś rozwiązanie, pewnie upłynie wiele wody w Wiśle... Może ktoś mi pomóc wcześniej z tym?
Problem jest taki, że w pośpiechu chciałem cofnąć root zrobiony ExynoseAbuse, ale zapomniałem wcześniej wyłączyć exploit i efekt jest taki, że chyba zablokowałem sobie tą drogę na root'a, gdyż aktywny exploit blokuje mi działanie ExynoseAbuse, a jednocześnie nie mogę dezaktywować bez obecności root. :-/ Czy jest możliwość wrócenia do root za pomocą EA bez flashowania pamięci lub robienia root'a inną drogą by usunąć exploit? Podejrzewam, że wtedy może nosić ślady robionego roota inną drogą. Niestety nie znam się na rootowaniu innymi metodami niż za pomocą ww. aplikacji. Chciałbym jak najmniejszą ingerencją wrócić do poprzedniego stanu lub... jeżeli ktoś będzie chętny, do pomocy w przygotowaniu do bezpiecznej aktualizacji do Andka 4.3, by uniknąć problemu z KNOXem. Dodam tylko, że chciałem sprawdzić jak przebiega pobieranie aktualizacji, jaki komunikat dostane i dostałem wtedy, że moje urządzenie zostało zmodyfikowane. Od tego się cała historia zaczęła.
Będę bardzo wdzięczny za jakieś konkrety.

EDIT: Dodam, ze to byla pierwsza proba aktualizacji, potwierdzilem tylko licencje i w trakcie sprawdzania statusu urzadzenia stwierdzil, ze ma modyfikacje. Aktualnie siedze na stockowym Andku 4.1.1 z Plus'a.
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2013, 16:46:11 wysłana przez genius88 »
R: 1.71.09.01 emo  HSPL: 3.29   ROM: Makus 7  -K | TP-  R: 1.17.25.09   HSPL: 1.90 Unsigned   ROM: AMIGAnTOMEK 6.5.3.28244 sense2.5

*

Offline genius88

  • ***
  • 402
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TyTn II, Touch Pro (8GB microSDHC)
Odp: Problem z ExynoseAbuse