Autor Wątek: Host USB - instrukcja  (Przeczytany 44915 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lba

  • Newbie
  • Wiadomości: 3
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #60 : Listopad 24, 2009, 13:46:30 »
A czy ktoś spotkał modem sieci komórkowej ze sterownikami pod WM5, aby go podpiąć do FSN560 ?


PDAclub.pl

Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #60 : Listopad 24, 2009, 13:46:30 »
R E K L A M A:


Offline balele

  • Newbie
  • Wiadomości: 9
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #61 : Marzec 09, 2010, 09:52:15 »
A czy może w systemie WM 6.0, 6.1 i nowszych rozszerzono systemową obsługę urządzeń podłączonych prze USB (palmtop z funkcją Host USB) - np karty telewizyjnej czy modemu GSM ?


Offline Kapitan Pazur

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
  • VIP Level: 230
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #62 : Marzec 09, 2010, 13:21:46 »
nic nie rozszerzono, bo żadne nowe sterowniki nie powstały...


Offline krionix

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 118
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #63 : Marzec 27, 2010, 10:05:52 »
nic nie rozszerzono, bo żadne nowe sterowniki nie powstały...


A czy sa gdzies sterowniki takie by n560 mogl obsluzyc drukarke np HP?


Offline arroyo

  • Clubowicz
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Sprzęt: Loox N560
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #64 : Marzec 28, 2010, 22:15:31 »
Poszukaj programu, co się nazywa JETCET Print 4.0 (nie żadna nowsza, tylko 4.0). Dzięki niemu za pomocą USB host będziesz mógł drukować na drukarce.


Offline krionix

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 118
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #65 : Marzec 31, 2010, 00:14:35 »
Poszukaj programu, co się nazywa JETCET Print 4.0 (nie żadna nowsza, tylko 4.0). Dzięki niemu za pomocą USB host będziesz mógł drukować na drukarce.


czy mnie oczy nie myla? Ten program wgralem sobie (wersja z ich strony www, pewnie nowsza). No i ma opcje drukowania po RS, BT, IRDA ale USB - ani slowa.

Podlaczam HP 5150 do loox i pyta o sterownik , nie mam go ani na stronie HP nie ma (tam zreszta jest soft HP do drukwoania ale pobrac sie nie da i pewnie nie dziala).

Sterownika nie mam to daje cancel i dup... zbita.

JETCET nie ma na liscie drukarek zadnej usb ZTCP. USB host dziala wylacznie z klawaitura, myszka i pendrivem...

Jesli jest ktos lebski kto opanowal drukowanie przez USB i loox n560 - chetnie poslucham konkretnych rad, probowalem wiele i nic.


Offline Kapitan Pazur

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
  • VIP Level: 230

Offline krionix

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 118
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #67 : Marzec 31, 2010, 13:21:09 »
Widzialem ten art juz przed napisaniem postu, link do firmy jest - wersja 5 do sciagniecia, na dole pod opisem produktu nawet nie wymieniaja USB. Czy zlamali jakies licencje na protokół USB i stad usuniecie wsparcia dla takich POPULARNYCH drukarek w programie? Nowsza wersja jest gorsza...?

szukam jetcet print 4 ale tez nigdzie nie znajduje, jeszcze walcze. I dopisek - nigdzie nie znalazlem JetCet Print 4, wszystkie programy obsluguja tylko IR i BT ew COM i LPT. ZADEN nie ma wsparcia dla USB.

Jesli ktos drukuje z N560 przez jakas popularna atramentowke HP - prosze niech da znac i wytlumaczy jaki ma soft, skad go pobrac i skad wzial magiczny sterownik do urzadzenia o jaki domaga sie WM po podlaczeniu drukarki.

dzieki

« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2010, 13:59:14 wysłana przez krionix »

Offline Kapitan Pazur

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
  • VIP Level: 230
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #68 : Marzec 31, 2010, 15:17:26 »
a ten temat widziałeś? http://pdaclub.pl/forum/fujitsu-siemens-z-modulem-gsm/t830-wm5-oprogramowanie-i-sterowniki-kilka-pytan-pilne/

wynika  z niego że i tak wersja której szukasz nie zadziała na n560 ze względu na system WM5 lub nowszy
ale jeśli udało się zmusić za pomocą załączonych plików do druku z hosta wersji 4.1 która podobnie jak aktualna nie umożliwia tego to może i z wersją 5 się to uda
pokombinuj zamiast czekać na gotowe rozwiązanie


Offline krionix

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 118
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #69 : Kwiecień 01, 2010, 01:56:43 »
Kombinuje i kombinuje, nic
Wersji 4.0 nie znalazlem na sieci, wersja 5.12 (najnowsza z www) nie ma opcji IR, scalilem .reg z zalacznika, do \windows\ wgralem usbprn.dll, system nadal prosi o nazwe sterownika i wpisanie usbprn.dll daje ERROR (to samo dla pelnej sciezki). Czyli sterownika nie widzi. Zacytuje jakies forum - waste of time. Zmarnowalem 2h na klikanie i modlenie sie.

Gorsza robota niz instalowanie czegokolwiek na linux, tam przynajmniej po 2h walki zwykle dziala, tu g... i gniew.

Za to znalazlem cos takiego jak ZENO usb drivers - to dziala w miare dobrze, fabrycznie loox klawiature usb i mysz widzi, ale to cos dodaje jeszcze obsluge canona (zgrywasz fotki jak na XPku) i przejsciowki rs232 (Profilic pl232) choc to mi nie chialo dzialac. Jednym slowem dziala i jest przydatny program do aparatow canon i sony, do zgrywania zdjec.

O drukarce na usb juz nie mysle a by mi sie przydala :-( Nie mam calego zycia by testowac, kombinowac co tu w rejestrze zmienic (moze te wpisy sa do win CE a nie WM5....) eh


Offline ppawel24

  • Newbie
  • Wiadomości: 2
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #70 : Luty 18, 2011, 21:59:36 »
Mi to coś nie działa:/
Co powinno sie pojawić, że znalazł pendriva?
Mogłby ktoś wrzucić pliki rejestru, by tylko je podmienic? Bo może tutaj coś sknociłem...


Offline Kapitan Pazur

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
  • VIP Level: 230
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #71 : Luty 18, 2011, 22:29:38 »
a jakie masz urządzenie? Bo kryształowa kula chwilowo w serwisie...


Offline c64club

  • Clubowicz
  • ***
  • Wiadomości: 267
  • Użytkownik (t)oporny
    • Świat Bobra - blog
  • Sprzęt: Treo 650, Treo pro, Jornada 690 z Llime
Odp: Host USB - instrukcja
« Odpowiedź #72 : Styczeń 04, 2013, 13:32:02 »
Link do sterownika RATOC bez przekopywania się przez tę ich stronę:
http://www.ratocsystems.com/english/support/software/pda/cfu1r194.exe

Motto: Po co siwieć o jakieś pierdoły?
Sprzęt dawniej: Ruski zegarek z notatnikiem, DaVinci, Palm m125. m515, HP 200LX, Jornada 728, Nec MP 900c, Treo 180, Treo 600, Wizzard + (połowy nie pamiętam) góra sprzętów pożyczonych, powierzonych w naprawę itd.