FS Loox T830 dzwiek sound problem

  • 3 Odpowiedzi
  • 2151 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pgb

  • 7
FS Loox T830 dzwiek sound problem
« dnia: Kwiecień 03, 2007, 20:53:34 »
hej,

Z niewiadomo jakiego powodu raz na jakis czas, samoczynnie, wylacza mi sie dzwiek.
Problem jest bardziej skomplikowany niz wyglada poniewaz nie da sie go po prostu "wlaczyc";
pomaga tylko "Factory Defaults" czyli przywrocenie domyslnych/poczatkowych ustawien (clear boot).

Zrobilem dwa backupy ustawien Korzystajac z "FSC Backup" ktore zapisalem na karcie SD.
Pierwszy jest z przed tygodnia, z wiekszoscia ustawien, programow, kontaktow. . .  etc,
drogi jest z wczoraj, ze wszystkimi programami, kontaktami, ustawieniami lecz niestety bez dzwieku.
Dzieki backupom uratowalem sytuacje. . .

W jaki sposob moge wysledzic co jest przyczyna utraty dzwieku, czy WM5 ma jakis logger/debuger?
No i czy da sie jakos temu zapobiedz?


FS Loox T830
OS Flash Update P22452-P919-V812
WM5 1. 12_0409 1220_0J

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Odp: FS Loox T830 dzwiek sound problem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2007, 22:31:14 »
Przyczyna jest zapewne jakis uzywany przez Ciebie program.

*

Offline pgb

  • 7
Odp: FS Loox T830 dzwiek sound problem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2007, 11:46:06 »

Problem nie pojawia sie odrazu po zainstalowaniu programu, czy uzywaniu go po raz pierwszy czy drugi. . 10, pojawia sie dopiero po tygodniu czasami dwoch.  Dosc trudno jest mi wysledzic i wskazac ktory z obecnie uzywanych programow moze powodowac takie zachowanie.
Prawdopodobnie jest to skype lub/i tomtom. . .
Niestety po odinstalowaniu zupelnie *wszystkich* programow i wielokrotnych restartach problem zostaje.

Pomaga tylko przywrocenie ustawien poczatkowych (reset factory defaults/ clear flash).

Czy ktos wie co dokladnie zmienia skype czy tomtom podczas instalacji?
w jakis sposob moge dowiedziec sie jake ustawienia rejestru zmieniaja te programy?
Czy w WM5 da sie stwierdzic jaki software blokuje dostep do urzadzenia dzwieku?

BTW:
Rozmowa z FS help line (UK) (pomoc techniczna dla biznesu)  nie dala oczekiwanego rezultatu, panowe z call centre twierdza ze jest to "software issue" i jedyny sposob na wybrniecie z problemu jest reset factory defaults!!!
Pomoc/support skype czy tomtom wyglada podobnie. . .
Do pomocy WM5 jeszcze nie dzwonilem ale zamierzam o ile taka istnieje. . .

Jak zwykle wszystkie firmy obwarowaly sie licencjami ktore mowia ze "to moze dzialac ale nie musi i nie bierzemy zadnej odpowiedzialnosci jesli nie bedzie"!!!

Czy warto bylo wydac 500 funtow na cos co dziala, tylko tak nie do konca(?) hmm. . .
zaraz ktos powie ze przeciez skype jest "darmowy". . .

Ciekawe czy tylko ja zawsze czuje sie oszukany po nabyciu nowego urzadzenia. . .
a moze tylko ja jestem na tyle wymagajacy. . .

pawciobiel



*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: FS Loox T830 dzwiek sound problem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2007, 11:56:02 »
sprawdź czy nie pomoże podmianka BtCoreIf.dll