diagnostyka samochodów VAG

  • 42 Odpowiedzi
  • 51280 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

diagnostyka samochodów VAG
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 24, 2006, 21:29:20 »
arielcpu objaśnij może dla ludzi trochę mniej siedzących w temacie gdzie taki kabel synchronizacyjny zdobyć i co to takiego null modem!

diagnostyka samochodów VAG
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 02, 2006, 12:10:32 »
Ja uruchomiłem na Ipaq 3970. Zeby wytestować czy działa zrobułem kabel -nullmodem (schemat połączenia jest na stronie Arlab podanej powyżej. Dział hardware, tabelka jaki pin do jakiego. Włożyłem palmtopa w kołyskę gdzie jest USB i RS 232. Podłączyłem do RS i do interfejsu. Interfejs mam kupiony na Allegro i łączyłem się laptopem z samochodem. I zadziałeło z Ipaq-iem. Łączy się , wyświetla kody błędów- jeżeli są ( u mnie byłu takie same jak wyświetlało na laptopiie) I skasowałem je bezproblemowo. Nie znam się zanadto na tym programie jeżeli chodzi o jakieś ustawienia ,adaptacje itp. Ale menu pozwala na wejście w wiele opcji. Teraz przygotowuję sobie kabelek z orginalną wtyczką do Palmtopa żeby podłączyć interfejs bezpośrednio.Kupiłem pełną wersję za 30 euro bo uważam że 120 zł. to nie jest wydatek rzucający na glebę.Pozdrawiam entuzjastów VW i jakby co mogę zademonstrować i podpowiedzieć w Gdańku.

diagnostyka samochodów VAG
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 08, 2006, 22:56:13 »
Witam
Zainteresował mie temat, posiadam ipaq 4150 i kabelek vag na usb, czy da się gdzieś kupić kabalek, żeby połączyć tego palatopa z interfejsem, żeby nie kombinować przez laptopa, w dodatku ten ipaq nie posiada wejścia usb;/

diagnostyka samochodów VAG
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 16, 2006, 16:16:20 »
Witam
Również interesuje mnie ten temat
Mam pytanie jaki interfejs mósiałbym mieć  żeby diagnozować samochod na Mio180?
Jeżeli chodzi o programy to rozumie że Vag-check jest odpowiedni na Pocket pc ?
Mógłbym prosic o jakieś wskazówki ?
Dziękuje  i pozdrawiam

diagnostyka samochodów VAG