A mnie zaczyna martwić fakt, że zaczynamy dzielić skórę na niedźwiedziu.
Eten jaki jest, każdy widzi, Acer - to samo. Nikt nie KAZAŁ kupić Etena, raczej była to przemyślana decyzja, kompromis między dostępnymi środkami finansowymi a możliwością urządzenia. Ja wyrałem X600 i jestem więcej, niż zadowolony.
Co do notebooków - siedzę w komputerach ładnych parę latek. Na początku Acer to faktycznie firma kojarząca sie z low-endowymi modelami. Ale przyznacie chyba, że ostatnio jakość poprawiła się znacząco! I nie mówię tego z racji fanatyzmu czy zauroczenia urządzeniem, bo przerobiłem ich setki.
Nigdy nie miałem problemu z Acerem, nigdy nie miałem problemu z BenQ - a jakby nie patrzeć są to modele niezbyt popularne wśród klientów. Kupują raczej Fujitsu-Siemensa, Toshibę (nota bene również się poprawiła), HP no i Asusa. Czy można mówić, że te firmy są doskonałe? Czy nikt nie słyszał o serwisie Asusa? Serwisie FS, który zamiast naprawiać urządzenia popełnia błędy człowieka, który pierwszy raz widział notebooka na oczy? Kto miał laptopa w serwisie - wie o czym mówię.
Acer nie zawiódł mnie nigdy, poza tym ma na prawdę (wspólnie z BenQ) bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Kwestię gustu pomijam z wiadomych względów.
Martwi mnie natomiast rzecz jedna, w Etenie kiepsko działa support. I mam nadzieję, że przejęcie Etena wpłynie raczej pozytywnie na markę. W końcu to nie jest sklep, gdzie kupuje się rzecz i na tym koniec. Związane jest z tym również przejęcie technologii, ect...
Czas pokaże...
pawgaw