bede sie staral wymusic na tych z Unicomu abym mogl legalnie przejsc na wersje ENG!
Nie rozdrabniajmy się. Idea jest taka, że WSPÓLNIE podpisujemy JEDNĄ petycję.
Jeżeli rozmienimy się na drobne, to Unicom nas nie potraktuje poważnie. Ktoś będzie chciał przejść na angielską, ktoś kto kupił wcześniej na polską, a inny zgłosi że mu ekran skacze. Na to nic nie poradzimy.
Powtarzam. To co możemy naprawdę uzyskać, to poprawienie softu dostarczonego ze sprzętem.
Dlaczego mamy szansę osiągnąć swoje? Bo soft pochodzi od lokalnego producenta (nie Eten), a jego działanie negatywnie wpływa na funkcjonowanie urządzenia wyprodukowanego przez ETENa. W interesie Unicomu i samego Etena jest poprawienie tego, bo inaczej ryzykują że zrobimy im antyreklamę w internecie, porównywarkach cen, itp. i sprzedaż w Polsce spadnie (tym bardziej że sami tego nie muszą robić, a w umowie prawdopodobnie jest klauzula zobowiązująca Sunnysoft do naprawienia ujawnionych usterek).
Mam nadzieję, że już wszystko jasne. W przyszłym tygodniu postaram się przedstawić Wam "roboczą" wersję petycji
PS: A jak chcesz angielską wersję, to po prostu nie instaluj nakładki (wybierz English po HR).