Dobra, dzięki. Próbuję zrobić własny toolbar, ale mam taki problem, że w programie Tbedit chyba są poprzestawiane klawisze. Zrobiłem sobie obrazek z rysunkiem klawiszy, wgrałem go do tego programu, poprzypisywałem klaiwsze, wgrałem do telefonu i nie za bardzo działa. Na przykład gdy naciskam strzałkę w prawo, postać idzie w lewo, mimo, że w programie przypisałem do tego klawisza strzałkę w prawo. Sprawdziłem, klawisze są źle ponazywane w programie - kiedy przypisałem strzałkę w prawo do rysunku klawisza w lewo, postać po naciśnięciu tej strzałki idzie w lewo. Oznacza to, że to, co w programie nazywa się strzałką w prawo, tak naprawdę jest strzałką w lewo. Pozostałe klawisze wogóle nie reagują, więc pewnie też są źle ponazywane. Sprawdziłem, kiedy na nie najeżdżam myszą, to wyświetla się, co jest przypisane do danego rysunku klawisza, więc dobrze je przypisałem. Poza tym kiedy użyłem funkcji Lock Key, to w grze po naciśnięciu klawisza podświetla się na żółto, więc nic mi się nie poprzesuwało. Próbowałem też ustawić ruch klawiaturą numeryczną - tu efekt był taki, że postać kucała i skakała, zamiast chodzić. Jedynie klawisz shift przypisał się tak, jak powinien. Więc jak to jest? W pliku mapper.txt skopiowałem odpowiednie numery klawiszy, ale to nic nie dało. Czemu tak się dzieje?
EDIT
I jeszcze jedno pytanie - jak zrobić, żeby do jednego rysunku klawisza były przypisane dwa klawisze z klawiatury? Chodzi na przykład o jednoczesną strzałkę w lewo i w górę, żeby można było skakać na skos. Kiedy próbuję przypisać dwa klawisze, to po prostu ten drugi zastępuje pierwszy. A na pewno da się tak zrobić, bo widziałem takie coś w którymś toolbarze.
Połączone: Czerwiec 19, 2010, 13:00:32
To co, mogę liczyć na odpowiedź? Bo dałeś mi link do programu, który najwyraźniej jest jakiś wadliwy (poprzestawiane klawisze).