ciekawe tytuły na psx - fpse.

  • 394 Odpowiedzi
  • 128428 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« dnia: Sierpień 14, 2006, 15:31:02 »
UPDATE:

z racji nowego wymiaru, jaki nadaje pocketom emulacja PSXa UPRZEJMIE PROSZĘ o przyklejenie topicu, niech ludzie pojmą potęgę PPC.





trójwymiar i dobry RPG w jednym....



rip 159 MB.

fpse 095 - grywalny, nawet z dźwiękiem, savegames działają.

fpse 092 - z turbo i frameskip działa doskonale!, problemL nie mogę zrobić save, nie mam memcardów do 092.:(.

ładna gra.
ładna grafika, małe błedy typu ginące polygony( cały teren widoczny na screenach jest trójwymiarowy).... po snesowym breath of fire 2(doskonała gra..) można zagrać....

lada chwila podejście do ff ix...

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2006, 08:18:16 »
ja sobie za to powalczyłem z Harvest Moon i działa lepiej niż się spodziawałem  

rip = 92 MB

z muzyką przy 23-32 FPS

jak zrobię zdjęcia to dodam ....





teraz powinno być OK

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2006, 10:47:01 »
jakie to ładne! co to za wersja fpse?

btw, gry dwuwymiarowe zaskakują mnie na fpse, np metal slug śmiga niesamowicie.

*

Offline cynik

  • ****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
  • Voerboer
  • Sprzęt: Loox 720, SE K750
ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2006, 11:30:23 »
xo a odpalales juz FF7? Ja wciaz mam za malo czasu i cierpliwosci na motanie sie z emulkami zeby sprawdzac...

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2006, 11:35:51 »
no nie mogę zripować, ciągle mam czarny ekran....nie rozumiem o co chodzi, podejrzewam, że gra uwala się przy konwersji z hm nrg bodajże na iso..:( powalczę, jak znajdę ten plik, bo jakoś mi się zagubił.;/

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 24, 2006, 13:14:10 »
wersja fpse 09.5 , 09.2 ma na moim sprzecie problemy.

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 24, 2006, 15:38:51 »
jak uda mi sie znalezc troche czasu to w weekend powalcze z FF7... no i moze w koncu napisze krotka instrukcje z odpalania FF9 (dziala super)

oooo mam plytki z FF8, wiec to tez moze byc niezla zabawa...

szkoda tylko ze weekend taki krotki... no i ciezko caly czas siedziec przed kompem

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 24, 2006, 20:29:50 »
breath of fire IV psx nie odpala ... a na III próbowałem wcześniej pograć, tylko jak po 5 minutach nie potrafiłem wyjść z domku w którym zaczynamy to olałem sprawę.

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 24, 2006, 22:48:03 »
update: zdesperowany ripnąłem ffix cd1, maximum compresiion na pocketiso 2.x, dotarłem na pockecie do ekranu tytułowego i teraz mam pasek kaszany po lewej stronie i czekam, aż uwalony filmik minie, poczekam  20 minut i idę spać, mam dość tego tytułu i gadek na fpse forum. natenczas twórcy dyskutują na temat wysyłek nowych aximów x 51, więc fpse 1.0 nie wchodzi w grę, cieszą się nowym sprzętem i nic nie robią poza nabijaniem postow.

jedno wielkie blabla i samozadowolenia tam panuje imho.


update: k, fpse 095 po 15 minutach wywalił się , soft reset ja idę spać.

tyle mam:


ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 25, 2006, 05:34:54 »

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 25, 2006, 06:53:19 »
powracając do tematu : breath of fire III psx u mnie zajmuje 162 MB czyli 3 MB więcej niż ma xoen.

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 27, 2006, 12:49:38 »
ff9 działa nadal ma problem...
btw, odpaliłem SAMURAI SHOWDOWN 3!!!! 106 mb, iso. rewelacja


w pełni grywalne.

i jeszcze coś takiego:

soul edge,
pełne3d, zmienne pory dnia i nocy, niezła walka...
wolne, ale grywalne i efektowne,

no i jeszcze to:

dosyć powolnie działa, momentami bardzo płynnie, frameskips do 2-4. update: działa doskonale na wersji 092 na oko 2x lepiej, niż na 095, i mogę robić saves nareszcie.

*

Offline longu

  • ****
  • 760
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Garmin-Asus M10, HTC Diamond, SE Xperia Ray
ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 27, 2006, 15:56:10 »
Cytat: "nothin"

no i jeszcze to:

dosyć powolnie działa, momentami bardzo płynnie, frameskips do 2-4. update: działa doskonale na wersji 092 na oko 2x lepiej, niż na 095, i mogę robić saves nareszcie.


A co to jest za gierka? Bo nie znam. Mógłbyś podać tytuł?
Pozdrowionka.
iPaq H3870 -> iPaq H4155 -> Acer n311 -> Asus P535 -> HTC Diamond -> Garmin-Asus M10 -> SE Xperia Ray

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 27, 2006, 15:58:36 »
tales of fantasia 2

mam dziwny problem z fpse. kilka sprawdzanych przez mnie gier ma te same objawy: gra się laduje, słyszę dźwięk ale nie ma żadnego obrazu, liczba klatek jest wysoka, gdy wejdę w opcje i zmienię framskip, to po wyjściu z opcji widzę klatkę obrazu gry, zatrzymaną w kadrze. po wejsciu w opcje i znów zmianę frameskipa i powrocie do gry widzę inną klatkę, wyciętą jakby z niewidocznej całości. Zadna opcja w konfigu, bios i wersja fpse nie zmieniają sytuacji.
gra jest, buttony działają, ale nic nie widzę.;/

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2006, 19:07:55 »
nie spotkałem się z takim przypadkiem ... a co do wielkości ripów to po prostu wersję któregoś z programów miałem inną ... teraz mam te same wielkości .... testowane

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 29, 2006, 19:51:20 »
jezu, popraw to d w drugim słowie posta :) :) hyh

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 29, 2006, 22:59:42 »
poprawione ... jezu ale obciach ..... na oczy mi juz poszlo .....wypoczynek i duzo snu ...

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 30, 2006, 20:50:06 »
wiem wiem, ale poczułem dotkliwy ból. ostatnio z rozpędu napisałem też jako  terz i prawie plakałem ..;/

*

Offline kuba88

  • ***
  • 426
  • Sprzęt: Galaxy S XXJPY
ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 31, 2006, 08:51:43 »
po prostu czytacie za dużo posDUF i się przyzwyczajacie  :D  :D  :D

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 31, 2006, 14:10:12 »
rewelacją sezonu było jak napisałem z błędem własne nazwisko i listonosz mi przesyłki nie chciał oddać ....   :D

*

nothin

emulacja sony playstation - manual,efekty,fun.
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 03, 2006, 13:26:39 »
czy ktoś ma wrażenie, że gigowa karta SD to za MAŁO?


updated/przymiarka do przerobienia topicu na manual o emulacji psx i efektach...

emulacja konsoli sony playstation dla posiadaczy aktualnie promowanego systemu WM2005 to temat problematyczny. po prostu nie ma gwarancji poprawnego działania emulacji.
posiadacze systemu WM2003 są jak na razie w najlepszej sytuacji.

emulator aktualnie posiada numerek 0.95.
link ogólny:
http://fpsece.net/download.htm
link:
http://fpsece.net/download/FpseCE_0.09.5.zip
pocketiso 2.x, o którym dalej:
http://fpsece.net/download/PocketISO_2.0.zip

forum dla anglojęzycznych, mało użyteczne, ale, cóż, są tam przydatne informacje, ewidentnie użyteczne dla początkujących.
http://pdai.org/forum/forumdisplay.php?f=17

lista kompatybilnych gier, nieścisła, ale daje pojęcie, o ile samemu najpierw tytułu nie sprawdzimy.
http://projects.davejansen.com/fpsece/index.php/list

instalacja:

emulator umieszczamy, gdzie chcemy, dogrywany BIOS sony playstation w odpowiednie miejsce, wrzucamy wzór płyty, spakowany, bądź nie, w dowolne miejcse, i to w ogólnym zarysie wszystko.

parę szczegółów:


- opcja w konfigu emulatora forceGDI=on to darmowy przyrost mocy na maszynach, którym ta opcja nie wywali emulatora...
-  w opcjach ZAWSZE warto ustawić ARMv5, jeśli ... opcja nie wywala emulatora.
- dźwięk działa tyle, o ile, ale nie spowalnia emulacji w zaden szczególny sposób.
- framskips w wersji 0.95 to rzefcz inna, niż wszelkie typowe efekty z innych emulatorów, to wartość, która określa hm emulację kodu psxa - przy braku mocy pocketa wysokie wartości sprawią, że nie będzie emulowanie literalnie NIC:). wartość najlepsza pod względem użyteczności dla pxa 263 400 mhx(xscale) 2. Wartość zero jest też dobrym wyborem.
- UŻYWAMY ZAWWSZE NA STARCIE BIOSU SCPH7502.bin. to bios europejskiej wersji maszyny, to nie jest  istotne, ważne jest natomiast to, że daje lepszą prędkośc działania emulacji i można nim odpalać gry z strefy USA (u, NTSC).patrz punkt niżej.
- gry i to mówię wyraźnie i głośno: MUSZĄ być dla wersji 095 w wersji NTSC (u). te same tytuły odpalane w wersji PAL na biosie PAL (e) nie działają poprawnie, bądź nie działają wcale. Ciekawa rzecz, zę tytuły NTSC działają najlepiej/najszybciej na biosie (e) PAL właśnie. oczywiście, w razie problemów warto mieć i japoński bios, i typowy scph1001 (USA) także.
- warto mieć minimum 30-35 i więcej wolnej pamięci typu program(wm03 :) ).
- zdecydowanie warto, jeśli tylko jest taka możliwość używać całych wzorów płyt - niespakowanych, nie chodzi nawet o tworzenie ripa, nieskompresowana płytka moze dać płynność nieosiągalną przy rozpakowywanych danych z spakowanego przez pocketiso wzoru płyty gry..proc i tak ma co robić w tym czasie...

wątek będzie rozszerzony, więcej szczegółów niebawem, tymczasem pozostawiam stary początek poniżej:



efekty:
----------------------


breath of FIRE IV
gra i filmiki powalają na kolana.

255 mb, poleciała sama muzyka, filmik(i) zostały.

screeny z początku gry:

,
niemniej w mieście ilość klatek spada dosyć poważnie....hm..

btw, z rozpędu sprawdziłem LEgend Of Mana, działa łądnie ripnąłem tylko muzę - 435 mega, działa trochę ociężale, ale płynnie i jest śliczna:



-------

oba tytuły zostały potraktowane TYLKO pocketiso 2.1, i TYLKO wycinamy muzę(lub, hm , nie wycinamy...).

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 04, 2006, 16:32:34 »
Co do BoF IV to niestety u mnie na wersji  0.95 nie odpala .... ekran robi się biały i na tym koniec .... robiłem dwa podejścia do tego tytułu jakiś tydzień temu.

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 04, 2006, 22:05:02 »
no dobra to i ja sie tutaj podepne...

FF7 z pelnego obrazu dziala bez problemow na 0.95 z frameskip 0
SA WSZYTKIE FILMIKI!!


*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 04, 2006, 23:12:28 »
ok... po próbach z ff 7,8,9 , prosze uprzejmie, wklej ktoś konfig do 095, zanim mnie trafi,  obecnie mam BARDZO ścisły podział na to, co NIE rusza i co rusza, efekty sprawiają, że chcę walnąć opti o ścianę, więć , proszę...


wklejcie mi wasze konfigi fpse 095....

bo rzucę.

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 04, 2006, 23:41:15 »
Config na ktorym odpalilem FF7.. RomName i BiosName.... troche dziwnie to wyglada... FF7 testowalem tylko na scph7502.bin...

[FPSE]
FrameSkip=off
EnableLFB=off
RomName=scph7502.bin
DisclaimerAgree=1
LastGPU=GPUSOFT.DLL
LastSPU=spuwave.dll
LastJOY0=JOY0KEY.DLL
LastJOY1=joy1null.dll
LastCD=cdrimage.dll
LastPAR=parnull.dll
CDCountry=1
UseOtherMDEC=off
CDUseCache=off
CDCacheSize=16384
CpuMode=on
ShowGenCode=off
AutoSpeed=off
MDEC_bw=off
DisableEngines=off
DisableLogo=on
EnableHLE=on
EmuConsole=off
UseSubQ=off
CacheSubQ=off
BiosName=SCPH1001.BIN
MemCard1=card1.mcd
MemCard2=card2.mcd
ArmCoreV5=off
CDStreamSpeed=0
SPUirq=off

[POCKETPC]
Orientation=2
ForceGDI=off
FpsCount=on
EnableSound=on
Stretch_x=240
Stretch_y=180
Start_y=10


[JOY0KEY]
Button11=6
Button10=6
Button9=6
Button8=6
Button7=6
Button6=6
Button5=6
Button4=6
Button3=6
Button2=6
Button1=6
Button0=6
Start=196
Select=0
L1=0
L2=0
R1=0
R2=0
Switch=0
Menu=197
Triangle=195
Circle=194
Quadrangle=193
Cross=13
Left=37
Up=38
Down=40
Right=39

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 04, 2006, 23:51:47 »
oczywiście, zawsze na starcie próbuję tego biosu, ale ostatnio NIC nie pomaga.hm. dzięki.

ten konfig też nie dźwiga ff8 u mnie, cała płytka, spakowana, nic nie wycięte, czarny ekran.

nieskompresowany TEŻ nie działa, sam już nie wiem...

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 05, 2006, 00:06:22 »
z FF8 mam ten sam problem... zarowno przy wycietych filmikach jak i z pelnego obrazu... jeszcze sie nie poddaje...

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 05, 2006, 00:09:18 »
mój problem polega na tym ,że nie działają mi tytuły, które EWIDENTNIE zostały uznane za działające i świetne zarazem... nie mogę ptego pojąć po backupie robię hard reset coby sprawdzić, o co chodzi...można się zniechęcić..

jak dobrze, że full backup to 1:33.

po hardresecie to samo, na 58 mb free...;/ no nie wiem sam, o co chodzi już...

teraz chrono CROSS pełna płyta, jeślii to nie ruszy, to mnie trafi.

i nie działa...


za to odpaliłem asteroids.... piękna gra hmm.

*

Offline cynik

  • ****
  • 578
  • Płeć: Mężczyzna
  • Voerboer
  • Sprzęt: Loox 720, SE K750
ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 05, 2006, 00:39:36 »
schopen
DZIE-KU-JEEE :D
Jak znajde chwile to sie pobawie...

xo, pamietaj za to, ze na twoim opti niektore tytuly chodza lepiej niz komukolwiek ew. dzialaja te, ktore innym nie dzialaja ;)

*

nothin

ciekawe tytuły na psx - fpse.
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 05, 2006, 15:11:55 »
panowie, odpaliłem ntsc wersję ff7 na biosie 1001, i jestem w SZOKU. 28-50 klatek powoduje, że nie wierzę w to, co widzę. odlot.
rozśmieszają mnie dialogi posiadaczy 2210, ktorzy nie tak dawno twierdzili, że to dobra maszyna,lol.... stary dobry opti mówi ipakom foff,lol.

około 560 mega, 0 ripów, cała płytka max compression na pocketiso 2.
poza filmikami, które działają wolniej gra się zupelnie, jakby gra była pisana na pocketa, kocham moją maszynę...



z przemyśleń wynika jedno: NIGDY więcej wersji PAL (e).

update: po uzyciu biosu 7502 bodajże (E), gra ma 32 - 55 klatek.

przy frameskip = 3 gra jest PŁYNNA.