Autor Wątek: ! FINALBURN 0.11 ! !!!  (Przeczytany 49457 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline iniemamocny

  • Clubowicz
  • **
  • Wiadomości: 119
    • microservice
  • Sprzęt: dell axim x51v; Samsung i750
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #60 : Grudzień 01, 2006, 12:22:03 »
Ok, thx


PDAclub.pl

0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #60 : Grudzień 01, 2006, 12:22:03 »
R E K L A M A:


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #61 : Grudzień 01, 2006, 12:31:51 »
testowane tytuły i krótka opinia...

carrier at war wiesza przed tworzeniem cache...
alien vs predator ok,
dimahoo  - rewelacyjna rzeźnia shooter, dziala,
ghost pilots wiesza się przed tworzeniem cache,
ghouls and ghosts ok,
knights of the round ok,
mighty! pang - uwala cache na ppc, nie tworzy cache na pc;/ szkoda, to mogłaby być dobra gra...
progear - to samo...
spin master ok,
u.n. squadron ok,
three wonders ok,
varth is ok,
kof95 ok!
alpha mission 2 - fajny oldschoolowy w klimacie shooter, działa..

wszystko sprawdzone tylko bez dźwięku i save'ów, zobaczymy tą 0.006...mam nadzieję.


btw, w związku z odkryciem na nowo metody sterowania - buttonów ekranowych(niewidzialnych), wracam do testów gier na psx...i powiem wam, że to MA SENS:)

szukam głównie 2d gier, one jeszcze dają u mnie sobie radę... jeśli ktoś zna dobre tytuły shooterów itp na psx, plz, pm.

wyobraźcie sobie striker II 1945 grywalne na ppc...Oo.

update: BARDZO polecam blazing star, panowie łacznie gra ma 60 mb, ale działa idealnie Z DŻWIĘKIEM! rewelacyjna gra.


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #62 : Grudzień 01, 2006, 19:24:53 »
a jakie gry chodza pod Finalburnem w portrait ? bo wiem tylo o 19xx ktora akurat u mnie sie nie wczytuje.
Wszystkie gry w landscape nie dzialaja, tj. jest dzwiek ale ekran czarny, po zapauzowaniu pojawia sie dopiero grafika ale odpauzowac sie nie da - emulka sie wywala. Prawdopodobnie gapi.dll.


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #63 : Grudzień 01, 2006, 20:11:51 »
19xx, dimahoo, varth...

przykra sprawa z tym 3850... masz wm03 w nim?


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #64 : Grudzień 02, 2006, 08:17:36 »
Przetestowalem dimahoo i vartha. Niestety dzialaja tak samo jak 19xx czyli nie wczytuja sie (przy drugiej probie emulka sie zwiesza). Juz wole gry landscape przynajmniej moge sobie dziwieki posluchac :)


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #65 : Grudzień 03, 2006, 18:08:18 »
nowa wersja...

update: problem rozwiązany, brakujące biosy neogeo..ehhhh.


przy okazji.. 3 linki do INFORMACJI o tytułach, które wynikowo można testować:
http://www.mameworld.net/maws/romset/neogeo
http://www.mameworld.net/maws/driverinfo/cps1.c
http://www.mameworld.net/maws/driverinfo/cps2.c


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #66 : Grudzień 03, 2006, 21:27:39 »
nie moge zalozyc konta na modaco - mail aktywacyjny do mnie nie dochodzi :(
jesli ktos ma juz tam konto bylbym wdzieczny gdyby zaproponowal mozliwosc wylaczenia GAPI w opcjach w nastepnej wersji


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #67 : Grudzień 05, 2006, 05:59:41 »
Cytat: "DinthKSC"
nie moge zalozyc konta na modaco - mail aktywacyjny do mnie nie dochodzi :(
jesli ktos ma juz tam konto bylbym wdzieczny gdyby zaproponowal mozliwosc wylaczenia GAPI w opcjach w nastepnej wersji



nie wiem, czy to pomoże; ale sprawdź tematy...

http://www.modaco.com/index.php?showtopic=110450

http://www.certihost.net/smartphone/
a tu download:

http://www.modaco.com/index.php?act=Attach&type=post&id=12428


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #68 : Grudzień 05, 2006, 13:11:00 »
ten gx.dll nie dziala na 3850.
Najdziwiejsze jest jednak to ze taki TCPMP dziala w GAPI obojetnie czy landscape czy portait, wiekszosc innych aplikacji dziala w GAPI tylko w portait, a Finalburn nie dziala wogole :/


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #69 : Grudzień 05, 2006, 14:31:38 »
...czyli zakładam, że i picodrive nie ruszy u ciebie.....

próbowałeś wgrać do windowsa zwykły gapi 1.2?


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #70 : Grudzień 06, 2006, 08:26:16 »
Hmm doszlem do wniosku ze oprocz problemow z GAPI i tak wyswietlanie w finalburnie jest zoptymalizowane pod ARM v5, chociaz sam engine gry raczej pod ARM v4.
Gry w trybie landscape w ktorym GAPI zwykle nie dziala po prostu chodza bez grafiki - jest dzwiek, nawet da sie gra bo w czasie pauzy pokazuje ekran z gry.
Gry w trybie portait w ktorym GAPI dziala na 100% poprawnie po prostu wylaczaja Finalburna, taki sam objaw ma wlaczenie w FPSE optymalizacji dla ARM v5 i proba zaladowania czegos.

Czy ktos jeszcze probowal odpalic FB na ARM v4 ?


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #71 : Grudzień 15, 2006, 23:10:12 »
nowa wersja 0.007
zdecydowany progress, jeżeli chodzi o ilość odpalanych tytułów, działa już prawie wszystko...

http://www.modaco.com/index.php?act=Attach&type=post&id=20606

update:dźwięk działa lepiej...ale to nie 22 khz, tylko 8 mono... wyżej się jednak tnie...

ten build powinien działać na STRONGARMACH...!
polecam!

nie sprawdzałem kwestii save'ów.


Offline Is3

  • Newbie
  • Wiadomości: 36
    • http://www.tesla.e12.pl
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #72 : Grudzień 30, 2006, 11:52:28 »
Takie mam n00b pytanie nie doszukałem się go na forum.
Jak odpalać obrazy z otoczenia sieciowego ( wi-fi )
czy w ogóle się da ?


Offline Kapitan Pazur

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
  • VIP Level: 230
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #73 : Grudzień 30, 2006, 14:17:56 »
romy i pliki cache (chyba to nazywasz obrazami?) muszą być odpowiednio w podkatalogach roms i cache katalogu z emulatorem, więc po wifi nie bardzo, chyba żeby się udało jakimś cudem sam emulator z otoczenia sieciowego odpalić, ale nie wiem czy to jest możliwe


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #74 : Grudzień 30, 2006, 15:28:38 »
..pewnie się da ,bo to w końcu ideowo też hm katalog, ale mi osobiście po necie nie udało się nigdy...


Offline barbul

  • Newbie
  • Wiadomości: 11
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #75 : Grudzień 30, 2006, 17:37:45 »
Masakra, juz w listopadzie pojawil sie ten emu-brylancik a ja dopiero teraz sie o tym dowiedzialem - no ale dzieki wam - to prawdziwa pocketowa emu rewolucja, bardziej zamieszac moglby chyba tylko emu amigi w full speedzie. Wreszcie moge popykac na pda w MS'a (ten pod fpse mial jakiegos buga i nie dawalo sie przejsc pierwszego poziomu, a 2 i x chodzily nienajlepiej), ale D&D TOD i SOM to juz prawdziwa masakra - cos takiego na pockecie - wow. Tyle dobroci - ech zebym jeszcze mial 8 kierunkowy joy w swoim qteq'u, nie mialbym juz chyba zadnych zyczen - no ale nawet tak mozna w to i owo popykac.
PS. "Nothin", jezeli szukasz jeszcze jakiegos shootera, sprawdz hardcore'owy Mars Matrix (tego chyba nikt nie wymienil - a chodzi swietnie, Neo-geo'wa wersja Strikers niestety nie pojawia sie na liscie - a to bylby chyba najlepszy scroller NG).
PPS. Odpalalem Metal Sluga 3 i 4 (5-ke chyba mialem w niepelnej wersji bo sie nie wyswietlila na liscie) i niby chodza ale obraz jest niestety skaszaniony - widocznie niektore dumpy mam nie z tej wersji co trzeba
pzdr


nothin

  • Gość
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #76 : Grudzień 30, 2006, 17:42:00 »
dyć dlatego trąbię o tej emulce na forach, to JESt rewolucja,.. przy czym dylematy z saveami to najpowazniejszy problem...


Offline barbul

  • Newbie
  • Wiadomości: 11
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #77 : Grudzień 30, 2006, 18:40:31 »
Co do save'ow to akurat dla mnie to nie problem - w koncu w salonie tez nie zapisywalo sie stanu gier (pomijam jakies najnowsze wynalazki gdzie japoniec nosi w kieszeni jakiegos swojego zawodnika i jak wlozy plastik do automatu to ma juz odp. doswiadczenie). Osobiscie wolalbym raczej cos a'la pliczek higscore w mame - zeby mozna bylo zachowywac najlepsze wyniki. Milym dodatkiem byloby cos na ksztalt kaillery - tyle, ze po wifi - wyobrazcie sobie gre w DDSOM w 6 osob - bomba, no ale prawdopodobnie trzeba by miec naprawde mocne maszynki.


Offline Anvil

  • Newbie
  • Wiadomości: 5
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #78 : Grudzień 31, 2006, 17:23:11 »
a ja mam takie zapytanie , jestem zielony w tym temacie i chce sie dowiedziec  jak uruchomic jakas gre dzieki temu programowi . sciagnalem go i wgralem do mojego palma uruchomilem go i zamknalem tak jak pisalo na poczatku , pojawily sie foldery  i teraz co dalej skad mam wziasc jakies gry czy cos ??


Offline barbul

  • Newbie
  • Wiadomości: 11
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #79 : Grudzień 31, 2006, 21:29:50 »
Udalo mi sie odpalic Metal Slug'a 3 (non encrypted P, decrypted C), zawiera nastepujace romy:
ms3_v2.rom (4M)
ms3n_c1-8.rom (8 romikow po 8M)
ms3n_m1.rom (512k)
ms3n_p1 i p2.rom (kolejno 1 i 4 M)
ms3n_s1.rom (128k)
ms3n_v1-4.rom (4 romy po 4M)
Poczatkowo nie chcial sie s'cache'owac - ale zwolnilem sobie RAM do ok 80MB i jakos sie udalo - proces trwal ok 2 minut - jak ktos ma standardowe 50 pare MB wolnego to moze lepiej niech utworzy cache na PC i potem wrzuci na karte - wynikowo uzyskalem pliczek wielkosci 81,1MB. Chodzi ok ale nawet na procku podkreconym do 585 MHz z dzwiekiem potrafi przycinac w bardziej "goracych momentach, ale da sie grac - przy wylaczonym dzwieku natomiast mknie jak szalony. Musze zaznaczyc, ze moj qtek s110 nie nalezy do demonow szybkosci i u was moze byc znacznie lepiej, nawet bez podkrecania - na moim poprzednim pda, ipaq'u z 400 MHz samsungiem, emulki chodzily szybciej na standardowym taktowaniu, niz tu na podkreconym do granic mozliwosci qteq'u.
'Anvil - potrzebny ci spakowany zip'em rom  z listy wyswietlanej przez ten emulator (wylacz "show only available" to zaobaczysz jakie gry obsluguje, wzglednie zajrzyj do linku obslugiwanych gier, podawanych wczesniej w tym albo innym finalburn'owym temacie), zeby go zdobyc "powinienes" posiadac oryginalny automat i odpowiednio zdumpowac z niego odp. kosci - "wzglednie" poszukac cos w p2p, albo na stronach o mame, neogeo a najlepiej finalburn'ie. W przypadku gier neogeo, potrzebny ci bedzie dodatkowo bios tej serii automatow. Jezeli sciagniesz np emulator MAME32 na blaszaka - to po odpaleniu obok nazw gier znajdziesz tez nazwy romow (zip'ow z romami), ktore bedziesz musial poszukac - te obslugiwane przez finalburna, wgraj do katalogu ROMS na karcie (utworzony w folderze emulatora) i wtedy mozesz juz sobie spokojnie popykac, no chyba ze trafisz na jakis skopany romik. Na poczatek mozesz poszukac np. "Punisher.zip", swietna gra capcom'u - niecale 5MB a daje wiele radosci - Powodzenia w poszukiwaniach.
Moze troszke chaotycznie to opisalem, ale mam nadzieje, ze poradzisz sobie.
Szczesliwego Nowego Roku 2007 dla wszystkich emu-pda-maniakow.


Offline barbul

  • Newbie
  • Wiadomości: 11
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #80 : Grudzień 31, 2006, 23:44:01 »
No i udalo mi sie odpalic 4 czesc metal sluga (cache musialem utworzyc na PC, mimo ze wielkosc jest wynikowo identyczna z ta z 3)- chodzi szybciej niz trojka - a do tego 2 pepesze rzadza - no ale piatki to juz w tym roku raczej nie odpale, wciaz jej nie ma na liscie, mimo ze przemielilem juz kilka roznych wersji.
Tym razem uzylem 2 zip'kow:
zawartosc pierwszego (mslug4.zip):
263-c1-6.bin (6x8MB)
263-m1.bin (64k)
263-m1_decrypted.bin (64k)
263-m1d.bin (64k)
263-p1 i 2.bin (kolejno 1 i 4MB)
263-v1 i 2.bin (2x8MB)

zawartosc drugiego (mslug4nd.zip)
ms4_c1-6.rom (6x8MB)
ms4_m1.rom (128k)
ms4_p1 i 2.rom (kolejno 1 i 4 MB)
ms4_s1.rom (128k)
ms4_v1-4.rom (4x4MB)

Powodzenia i do zobaczenia w przyszlym roku ;)


Offline barbul

  • Newbie
  • Wiadomości: 11
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #81 : Styczeń 01, 2007, 21:34:30 »
Metal Slug 5 tez poszedl, problemem okazal sie pliczek 268-m1.bin, mial niewlasciwe crc, wystarczylo sciagnac fake'a pliku jeszcze nieudostepnionego o wielkosci 524k i wlasciwym crc, podstawic i voila.
Najbardziej wymagajaca ze wszystkich czesci, na podkreconym procku i z wylaczonym dzwiekiem smiga ok, z wlaczonym dzwiekiem troche gorzej ale da sie grac.
PS. Wiekszosc brakujacych, czy uaktualnionych fragmentow dumpow mozna znalezc chyba glownie na hiszpanskich forach w stylu neofighters, ja przynajmniej tam szperalem. Romhustler tez moze czasami komus pomoc.


Offline Crass

  • Newbie
  • Wiadomości: 27
    • http://megastacja.net
0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #82 : Luty 19, 2007, 12:40:55 »
u mnie smiga pieknie na MIO odpalilem Final Fighta i Three Wonders ..yeeaaa..jak zoabczyem te giery to umarlem ! :)
tyle kapuchy przepuscilem na nie w salonie a teraz moge rebac siedzac na klozecie :D   pozdro !


Offline DinthKSC

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 962
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: 0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #83 : Kwiecień 24, 2007, 15:31:30 »
no i wszystko wskazuje na to ze Finalburn v0.008 dalej nie bedzie chodzil na iPAQ 38xx :(:(

czemu na tyle modeli palmtopow zawsze wypada na 3850 ? :(

[edit]
masterall obiecal poprawic blad na 38xx jeszcze nie w najblizszej wersji ale kiedys tam bedzie poprawiony :D

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2007, 17:04:54 wysłana przez DinthKSC »

nothin

  • Gość
Odp: 0.007! neogeo,cps1 i cps2 - finalburn.rewelka imho.
« Odpowiedź #84 : Kwiecień 24, 2007, 18:11:08 »
o rany, przez zmianę forum ucięło mi powiadamianie o odpowiedziach...

0.008 gotowy!

a tu paczka biosów...
http://www.savefile.com/files/668495

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2007, 06:54:03 wysłana przez nothin »

Offline lukas12p

  • Newbie
  • Wiadomości: 15
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: 0.008! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #85 : Kwiecień 25, 2007, 15:39:20 »
witam,
Mam następujący problem; nie działa mi żaden metal slug (i wiele innych większych niż 12MB gierek. . . ), probowalem rozne paczki romow. 
Nie ma znaczenia czy zrobie cache na kompie czy nie, romy sa widoczne do wyboru na liscie, a po kliknieciu nic sie nie dzieje, tylko cpu obciazany prawie na maksa, pamiec ram nie zajeta. 
Uzywam programu w wersji 0. 008 + biosy z forum.  Niektore gry sie odpalaja, ale zazwyczaj sa mniejsze (punisher, street fighter, 1944, D&D. . )
Moj sprzet: dell x51v, WM5, 29ramu wolne + duzo wolnej pamieci na SD (tam jest program).


nothin

  • Gość
Odp: 0.008! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #86 : Kwiecień 25, 2007, 17:25:31 »
mam to samo wrazenie, cosik jest skopsane..chyba, sprawdź 0.007, bo ta wersja odpala wszystko... a ja zaraportuję na modaco...


Offline lukas12p

  • Newbie
  • Wiadomości: 15
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: 0.008! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #87 : Kwiecień 25, 2007, 18:24:07 »
no teraz to wiecej gier dziala jak wrzucilem v0. 007 zamiast 0. 008. . .    :D


nothin

  • Gość
Odp: 0.008 fixed! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #88 : Kwiecień 25, 2007, 18:25:08 »
mm właśnie Masterall wypuścił poprawioną 0.008.


Offline lukas12p

  • Newbie
  • Wiadomości: 15
  • Sprzęt: Dell Axim x51v, SD 2GB, CF 4GB, GPS BT-338.
Odp: 0.008 fixed! neogeo,cps1 i cps2 - rewelka updated!
« Odpowiedź #89 : Kwiecień 25, 2007, 18:34:17 »
tzn, co zmieniono?
to nie jest teraz 0.009?
gdzie mozna znalezc?
pozdro

EDIT: znalazlem ten poprawiony na stronce modaco
EDIT2: niestety poprawiona 0.008 u mnie nic nie zmienila, dalej nie dziala metal slug i inne wieksze romy....na 0.007 dzialaja

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2007, 18:47:08 wysłana przez lukas12p »