Współpraca - poszukiwany programista

  • 6 Odpowiedzi
  • 2284 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline accer

  • 13
Współpraca - poszukiwany programista
« dnia: Sierpień 05, 2008, 04:56:48 »
Witam serdecznie.

Poszukuję programisty, który potrafi pisać dobrze działające aplikacje pod system WM5 i w górę.

Mam masę pomysłów na gry i aplikacje jednak z racji faktu iż jestem grafikiem, nie posiadam narzędzi do programowania, a nawet gdybym je posiadał nie potrafiłbym ich wykorzystać.
Oprócz masy pomysłów zarówno na gry i aplikacje oferuję tworzenie do nich całej oprawy graficznej w takich formatach i o takich parametrach jak sobie programista zażyczy. 
Jeżeli przy jakimś projekcie zaistnieje potrzeba profesjonalnego udźwiękowienia (sam znam się na tym na tyle, aby proste udźwiękowienie zrobić) dysponuję również dojściem do studia dźwiękowego i profesjonalnego dźwiękowca - również zainteresowanego współpracą.

Docelowo część tworzonego oprogramowania było by rozprowadzane jako freeware, a część była by sprzedawana - jak, gdzie i za ile do ustalenia później, na razie musimy się dograć i zacząć wspólnie działać. (oczywiście mam plan aby członkowie PDAclub.pl byli uprzywilejowanymi w jakiś sposób użytkownikami tworzonego przez nas oprogramowania)

Nie oferuję pracy za wynagrodzenie, przynajmniej nie na tym etapie, nie oczekuję też żadnego wkładu finansowego. Wkładem programisty na obecnym etapie będzie wiedza i umiejętności, oraz legalne, komercyjne narzędzia jeżeli mamy myśleć o sprzedaży. Ze swojej strony oferuję to samo (odnośnie grafiki nie programowania). Dodatkowo jako, że działam w branży internetowej jestem w stanie, na pewnym etapie rozwoju współpracy, uruchomić kanał sprzedaży aplikacji oraz go wypromować - bez pośredników. Jeżeli współpraca będzie się układała dobrze - wspólna działalność na uczciwych dla obu stron warunkach jest jak najbardziej możliwa.