Windows Mobile 6 - początki w programowaniu

  • 7 Odpowiedzi
  • 2465 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Marrrcin

Windows Mobile 6 - początki w programowaniu
« dnia: Maj 24, 2008, 16:04:43 »
Jest to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich.
Programowałem troche  w C++, ale tylko konsolowo i nie mam doświadczenia w robieniu API. Mam HTC S710 i chciałbym coś spróbować na niego napisać. Mam już Visual Studio 2008 i odpowiedniego SDK'a. Właściwie to nie wiem od czego zacząć. Już troche próbowałem i mam kilka pytań co do programowania na Smartphony:
1. Kiedy tworzy się nowy projekt to można wybrać czy to ma być aplikacja okienkowa czy konsolowa. Jak taka aplikacja konsolowa na telefonie wygląda, czy robiąc taką używa się takich samych bibliotek i funkcji(np. cout) jak w normalnym programowaniu?
2. Kiedy robie nowy projekt w C# to otwiera się formatka w której można sobie rozmieszczać elementy, przy wybraniu C++ jej nie ma. Czy to oznacza, że jak chciałbym programować w C++ to wszystko trzeba robić ręcznie? Chciałbym programować w C++, bo C# w ogóle nie znam.
3. Kiedy zrobiłem pusty program, skompilowałem i uruchomiłem na smartphonie to mimo tego, że był całkowicie "pusty" to zabierał około 700 KB RAMu. Robiłem go chyba z użyciem domyślnego .NET Framework 3.5. Czy wszystkie programy robione na WM są tak pamięciożerne, czy zależy to tylko od frameworka?
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2008, 17:44:28 wysłana przez Marrrcin »

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Windows Mobile 6 - początki w programowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2008, 21:48:18 »
1. W standardzie WM nie ma czegoś takiego jak konsola, tzn nie zobaczysz żadnych efektów takiego programu