Napisałem grę, do której próbuję dodać dźwięk, jednak podstawowa funkcja sndPlaySound mi nie wystarczy, ponieważ w grze występuje potrzeba odtwarzania kilku dźwięków jednocześnie.
Rozwiązaniem jest WaveOutOpen, WaveOutWrite itp. no i to działa, ale niestety nie do końca tak jak bym chciał. Np. podczas ruchu postaci powinien się wydobywać cyklicznie ten sam dźwięk (takie tykanie) dopóki postać jest w ruchu. Dźwięk odtwarzam zawsze przed rysowaniem klatki, tak więc jest cyklicznie (regularnie i idealnie) zawsze co 40ms. Pomimo, że klatki rysują się zawsze po tym samym czasie i jest ładna płynna grafika (napewno nie ma żadnych skoków grafiki), to dźwięk (pomimo, że jest odtwarzany przed narysowaniem klatki) jest nieregularny, tzn. są takie skoki nieregularne, tak jakby raz było to co 45ms, raz co 40ms, albo może nawet większe skoki w czasie - trudno do zmierzyć. Pozostałe dźwieki są odtwarzane od czasu do czasu przy pewnych tylko zdarzeniach, więc tam tych opóźnień nie słychać, ale jest to denerwujące przy tych dźwiękach, które powinny się regularnie w miare szybko) powtarzać.
Tak sobie pomyślałem, że może odtwarzanie dźwięków przy WaveOutWrite powinno być realizowane na osobnym wątku. Jednak wydaje mi się, że tu ma coś innego winę.
Dodam jeszcze, że testując to na różnych palmtopach te opóźnienia są różne, tzn. na niektórych jest idealnie tak jakbym chciał - czyli regulanie, a na innych jeszcze gorzej.
Ktoś wie o co tu może chodzić?