[C++] Dźwięki w PPC i rodzina poleceń waveout...

  • 1 Odpowiedzi
  • 810 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Komame

  • 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE X1
[C++] Dźwięki w PPC i rodzina poleceń waveout...
« dnia: Październik 13, 2007, 07:43:55 »
Męczę się od jakiegoś czasu z poleceniami waveoutopen, waveoutwrite itp. Chcę z tego wydusić odtwarzacz dźwięku, kilka ścieżek jednocześnie. Z tego co już zdążyłem załapać to raz odpalony stream cały czas musi być uzupełniany, żeby nie było przerw, więc jeśli chwilowo ma być cisza to i tak trzeba wysyłać zera.
Czy ktoś wyjaśni mi jeszcze jak tutaj dorzucić kolejne ścieżki? Np. mam jakiegoś wave'a (powiedzmy pianino), którego chciałbym odtwarzać w różnych częstotliwościach na dwóch lub trzech ścieżkach - po prostu odegrać np. utwór muzyczny. Czy muszę tutaj jakoś sumować wszystkie ścieżki razem i wtedy wysyłać do odtworzenia, czy każdą ścieżkę osobno, a system zrobi to za mnie? (jednak wtedy musiałyby być idealnie zsynchronizowane).


*

Offline fp

  • **
  • 113
    • http://pdaclub.pl/forum/index.php?action=search
Odp: [C++] Dźwięki w PPC i rodzina poleceń waveout...
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2007, 09:15:26 »
Męczę się od jakiegoś czasu z poleceniami waveoutopen, waveoutwrite itp. Chcę z tego wydusić odtwarzacz dźwięku, kilka ścieżek jednocześnie. Z tego co już zdążyłem załapać to raz odpalony stream cały czas musi być uzupełniany, żeby nie było przerw, więc jeśli chwilowo ma być cisza to i tak trzeba wysyłać zera.
Czy ktoś wyjaśni mi jeszcze jak tutaj dorzucić kolejne ścieżki? Np. mam jakiegoś wave'a (powiedzmy pianino), którego chciałbym odtwarzać w różnych częstotliwościach na dwóch lub trzech ścieżkach - po prostu odegrać np. utwór muzyczny. Czy muszę tutaj jakoś sumować wszystkie ścieżki razem i wtedy wysyłać do odtworzenia, czy każdą ścieżkę osobno, a system zrobi to za mnie? (jednak wtedy musiałyby być idealnie zsynchronizowane).

dokładnie - musisz sam sumować wszystkie ścieżki. ponadto, jeśli chcesz odtwarzać pianino w różnych częstotliwościach, to musisz dźwięk pianina w real-time skalować (w czasie).