HTC BLUE ANGEL błąd podczas zmiany romu , PDA nie reaguje na nic

  • 24 Odpowiedzi
  • 7942 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam,
zacznę od tego że jestem zielony w sprawach PDA itp. Proszę również o wyrozumiałość ponieważ jestem nowy na forum i dopiero zapoznaję się z jego zasadami. Do rzeczy , wczoraj po długim leżeniu w szufladzie (ok 2 lat) i po zakupieniu nowej baterii , postanowiłem wgrać do mojego HTC Blue Angel nowy ROM po w pisaniu w google odpowiedniej frazy zdecydowałem się na zmianę ROMu z wm2003 do Windows Mobile 6.5 PLK by Ham3r . Po podłączeniu BA pod port USB i włączeniu programu MaUpgradeUt_noID wystąpił błąd 150 (o ile dobrze pamiętam) , następnie po wykonaniu podłączenia zgodnie z instrukcją i po włączeniu BA (BA włączył się normalnie i w trakcie ładowania systemu  się wyłączył) na ekranie komputera pojawił się błąd 115/111 . natomiast na BA widniał tylko napis SERIAL V2.7 , a po podpięciu pod USB USB v2.? . Po tym wszystkim wyjąłem baterię , kartę sim i SD i od tamtej pory BA nie daje znaku życia (nic) po podpięciu pod USB świeci tylko dioda w prawym górnym rogu . PDA nie reaguje na soft reset ani na hard reset . dodam jeszcze tylko że system operacyjny w moim PC to windows 7 . Nie wiem już co mam robić , przeszukałem już chyba całe google na ten temat i nic . bardzo proszę o pomoc .
Pozdrawiam,
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2012, 17:01:07 wysłana przez Czesiuu »

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HTC BLUE ANGEL BŁĄD PRZY FLASCHOWANIU NIE REAGUJE
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2012, 15:54:09 »
1. nie krzycz
2. patrz pkt 1
3. Win7 to nie był dobry pomysł, najbezpieczniej jest na XP lub wirtualne maszyny
4. Nie włączy się bo obecnie nie ma w nim pewnie systemu (lub jest niepełny)
5. Nie naładuje się ponieważ, patrz pkt 4
6. Wchodzi w Bootloader, (napis serial v2.07) czyli spokojnie da radę go ożywić.

Odp: HTC BLUE ANGEL BŁĄD PRZY FLASCHOWANIU NIE REAGUJE