PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: darkiz w Marzec 07, 2010, 07:10:03
-
Wczoraj na ekranie po prawej stronie zrobiły się małe poziome czarne kreseczki /dokładnie 23. / od 1mm do 4 mm. Urządzenie używane raczej w domu, okazjonalnie. Dwukrotny HR nic nie dał. Przerabiał ktoś z Szanownych Forumowiczów może podobne uszkodzenie? HD ma gwarancję, czy będzie wymiana wyswietlacza?
-
Raczej tak umieść możne zdjęcie jak to wygląda
-
Tak wygląda wyswietlacz - na górnej cześci sa te czarne kreski /HD nie ma nawet 8 godz rozmów na liczniku połączeń.../
Połączone: Marzec 08, 2010, 08:28:38
Reaguje na zimno-na zewnątrz ilość kresek zwiększa się:
-
No to raczej serwis jak masz go na gwarancji to wysyłaj jak nie to koszt ok 250 za nowy wyświetlacz a robocizna to różnie.
-
No to raczej serwis jak masz go na gwarancji to wysyłaj jak nie to koszt ok 250 za nowy wyświetlacz a robocizna to różnie.
dokladnie... to moze byc pierdola czyli tasiemka, albo uszkodzenie kontrolera wyswietlacza... Jednak lepiej oddac do serwisu co by uniknac wiekszych kosztow jak cos sie przy rozbieraniu niechcacy uszkodzi...
-
No to raczej serwis jak masz go na gwarancji to wysyłaj jak nie to koszt ok 250 za nowy wyświetlacz a robocizna to różnie.
dokladnie... to moze byc pierdola czyli tasiemka, albo uszkodzenie kontrolera wyswietlacza... Jednak lepiej oddac do serwisu co by uniknac wiekszych kosztow jak cos sie przy rozbieraniu niechcacy uszkodzi...
Polecam poczytać forum i domowych serwisantów którym rozsypał się już nie jeden wyświetlacz który jest bardzo kruchy.
-
Jako, że HD ma dopiero 10 m-cy i jest na gwarancji wysłałem go do serwisu poprzez punkt Play tam gdzie został zakupiony - dali aparat zastępczy. Zastanawia mnie tylko dlaczego PLAY wysyła do Białegostoku a nie do Janek? Czyżby mieli jakiś "swój" serwis?
-
Jako, że HD ma dopiero 10 m-cy i jest na gwarancji wysłałem go do serwisu poprzez punkt Play tam gdzie został zakupiony - dali aparat zastępczy. Zastanawia mnie tylko dlaczego PLAY wysyła do Białegostoku a nie do Janek? Czyżby mieli jakiś "swój" serwis?
Do Białego, ostro.
Napisz na jaką ulice wysłali do Białymstoku.
-
Jako, że HD ma dopiero 10 m-cy i jest na gwarancji wysłałem go do serwisu poprzez punkt Play tam gdzie został zakupiony - dali aparat zastępczy. Zastanawia mnie tylko dlaczego PLAY wysyła do Białegostoku a nie do Janek? Czyżby mieli jakiś "swój" serwis?
A kto ci niby powiedział że został wysłany do białego stoku. Nie ma tam żadnego serwisu z którym współpracuje play chyba że kupowałeś u franczyzny i mają jakiś serwis inny niż regenersis, nie słyszałem żeby htc dało certyfikat komu innemu.
-
Tak-franczyzna, Germanos Play. A, że do Białegostoku-powiedział mi personel. Dzisiaj spróbuję sie dowiedzieć coś więcej na temat tego "serwisu".
Połączone: [time]Marzec 09, 2010, 18:11:14[/time]
Znam juz adres gdzie sprzęt pojechał: B-stok ul. Antoniukowska 8/1 chyba B /podobno oni ślą dalej.../
-
Po dziesięciu dniach HD powrócił z naprawy. Krótko-biorąc pod uwagę, że jechał do Regeneris od sprzedawcy w Giżycku do Enter-Tel Białystok/Nokia. Użyte cześci zamienne: FRU-SUB ASSY, HTC logo w/camerhole, YFO LAM, YFO TW, Sharp LCM, Nr katalogowy 80H00782-00.
Zrobili idealnie, nie mam do czego sie doczepić. Może ktoś orientuje się czy te skróty oznaczają wymianę wyswietlacza?
-
Sharp LCM chyba to bo jest to oznaczenie serii telewizorów sharpa