I to powinno być głównym wyjaśnieniem do czego służy Targeo na 24 calowym monitorze zwłaszcza przed wyjazdem w mniej znane miejsce, czyli aby sobie zobaczyć gdzie jadę, gdzie przypuszczalnie ustawić nocleg, a nie kropka w kropkę którą drogą będę jechać. Będzie wypadek i co, skarga do supportu AM, że objazd? Zamiast rozglądać się na ekranie wielkości 5 cali wole na 24 cali, szybciej, łatwiej, dokładniej.
Nigdy nie wpadłem na to, że trasa wyznaczona na PC/Targeo o 2:30 będzie identyczna jak w AutoMapie o 8:00. Poza tym na AutoMapie zazwyczaj powinieneś mieć nowsze dane o wszelkich od/blokadach od AM i od Miplo.
Plik powstający na Targeo nie ma za zadanie zapisywać wszystkich manewrów z targeowej trasy A-B tylko ma uprościć przeniesienie punktów A-B, C, D na AutoMapę, np.: jak by ci się zachciało wstępnie zaplanować 7 tras na cały tydzień.
Lipno-Kazimierza Wielka:
Start::ptGeoOrg=52.843080&19.184099
End::iDistanceFromStart=352118
End::ptGeoOrg=50.265400&20.493557
Co prawda jest w pliku precyzyjna informację o dystansie z Targeo (ilości metrów), diabli wiedzą po co, ale założenie jest oczywiste, start w N, E koniec w N, E.
Nie ma sensu wytyczania wcześniejszej trasy w Targeo, np. z powodów widokowych lub innych, bo AM i tak poprowadzi własną.
A jaką masz kontrolę nad tą super widokową trasą obliczoną w Targeo dla A-B?
Kontrola zerowa. Trafiło ci się bardziej widokowo w Targeo niż w AutoMapie to miałeś szczęście, chyba że pomożesz sobie w kontroli widoków i upakujesz w Targeo kilka punktów pośrednich C, D.
gdy są punkty pośrednie do pliku dochodzi:
0By::ptGeoOrg=51.763460&20.752944
1By::ptGeoOrg=51.212380&20.754484
wtedy AutoMapę zmusisz do prawie 99% jazdy według Targeo pod warunkiem, że nie będzie nowiutkiego nakazu jazdy w lewo/prawo który zrobi ci psikusa.
Jedyna szansa na trasę 100% zgodną z Targeo to "drukuj opis".