LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426091 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 28, 2011, 16:02:46 »
... zacząłem działać z użyciem hostingu więc będzie o wiele czytelniej


Połączone: [time]Marzec 29, 2011, 13:14:02[/time]
DK1 pomiedzy Częstochową a Poczesną stoi.

Trasa szybka
Częstochowa (centrum) - Koziegłowy (centrum) wyłączony AM'Traffic


Częstochowa (centrum) - Koziegłowy (centrum) włączony SR


Częstochowa (centrum) - Koziegłowy (centrum) włączony SR+LD


TRASA KRÓTKA
Częstochowa (centrum) - Koziegłowy (centrum) włączony SR+LD


« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 13:40:44 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 29, 2011, 14:06:59 »
Na chwilę obecną system LiveDrive! zaczyna działać nawet w tak małych miejscowościach jak moja.
To wszystko dzięki znacznie lepszej wymianie danych z serwerem.
Zwiększyła się ich ilość i co najważniejsze jakość.
Omija widoczne w warstwie LiveDrive! utrudnienia.
W takiej "kondycji" LiveDrive nie widziałem jeszcze nigdy.  :shocked:

 
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 14:09:05 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 29, 2011, 15:09:06 »
Tylko, aby nie było to efektem zmniejszenia filtracji danych źródłowych.
Bo ostatnie przykłady zakupów w Biedronce i "korka" na drodze obok mogą to sugerować.

Może zrobi ktoś "siku/kupę" na A4 i zobaczymy, czy "cała Polska" nie zacznie jeździć objazdem :).
To nie tablica ogłoszeń !

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 29, 2011, 17:53:48 »
Na chwilę obecną system LiveDrive! zaczyna działać nawet w tak małych miejscowościach jak moja.
Omija widoczne w warstwie LiveDrive! utrudnienia.

Z ciekawości właczyłem dziś LD wracając w Wawie z pracy. Faktycznie chyba poprawiła się ilośc pobranych danych, bo na odcinku od ulicy Żelaznej po Komisji Edukacji Narodowej miałem w sumie około 200 kb pobranych danych. To na plus, a na minus to tak na szybko dwie sprawy:

1. nie wiem po co jadąc na Ursynów program mnie pcha  prosto alejami niepodległości w stronę Puławskiej kiedy wiadomo, że tam mniej więcej na odcinku od  Woronicza do skrzyzowania Puławskiej z Wilanowską robi sie gigant korek, który mniej więcej przy Wilanowskiej ustępuje. Kiedy spojrzałem na wizualizację LD (mam bete) to jechałem po czarnym odcinku drogi. Czy to prawidłowe zachowanie programu, że mnie wpuścił na czarny odcinek ?
2. Kiedy z doliny służewieckiej zjechałem w prawo na ulicę Komisji Ed. Nar. dane LD się skończyły i tak już ten stan trwał do końca, czyli mniej więcej do KEN róg Płaskowickiej. Dziwne to jak dla mnie bo KEN to chyba główny kręgosłup Ursynowa, więc dane tam powinny być zawsze dostarczane, a niestety nie są.

Podsumowując jest lepiej, ale droga jeszcze przed LD długa, żebym napisał "wow"  :)

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 29, 2011, 18:08:10 »
Czyli ilosc nie idzie w parze z jakoscia.......Niestety.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 18:12:54 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 29, 2011, 20:18:44 »
1. nie wiem po co jadąc na Ursynów program mnie pcha  prosto alejami niepodległości w stronę Puławskiej

Mnie ostatnio, tak co drugi dzień, z Włoch na Ursynów w godzinach popołudniowych pcha przez... centrum. Trasa szybka. Nie wiem czy faktycznie jest szybka, bo jakoś ciężko mi uwierzyć, że będzie lepsza niż Kleszczowa > Łopuszańska > Marynarska > Rzymowskiego > KEN.


Połączone: [time]Marzec 29, 2011, 20:27:14[/time]



DK1 pomiedzy Częstochową a Poczesną stoi.


Niestety, wczoraj na DK8 już nie było tak dobrze. Około 16:30 między Chrzczonowicami a Kowiesami był wypadek, na zwężce. Zablokowane były oba kierunki. AM wyznaczała trasę poprzez zablokowany odcinek. Dzięki informacji z CB objechałem to przez Białą Rawską. Z ciekawości podglądałem dane LD, nie było żadnej reakcji na korek.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2011, 20:28:06 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 30, 2011, 12:47:42 »
Danych LD! znowu tyle co kot napłakał ale przynajmniej wiem że ruch na rodzie spory!

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 30, 2011, 15:33:32 »
Coś tam ciągle testują... Zjeździłem dziś Wa-wę i okolice wzdłuż i wszerz. Pięknie... wszędzie pełno danych LD. Korki oglądałem z daleka  :ok:

Też zrobiłem zrzut z rondem w roli głównej :wink: Widać jak się jeździ po i nad rondem "Kometa".
Widać bo oczywiście cały czas korzystam z wersji BETA.
Tylko jedna odchodząca z ronda nitka nie ma danych LD  :ok:


Generalnie, dzisiejszy dzień jeśli chodzi o działanie LD w Wawie i okolicach - rewelacja. Jechałem ciągle po zielonym, niebieskim, rzadko po żótym a jeszcze rzadziej po czerwonym. Z przeciwka i po bokach b.często widziałem czarny. Że zacytuję ulubionego przez nas klasyka "To był dobry dzień".
/ciach/  Czy to prawidłowe zachowanie programu, że mnie wpuścił na czarny odcinek ?
Czyli ilosc nie idzie w parze z jakoscia.......Niestety.

A może nie było sensownej alternatywy? Czasem widać że LD wpływa na ETA - dodaje czas, ale trasa się nie zmienia. Nie widzę w tym nic dziwnego... Pamiętaj, że kluczowa sprawa to czas dojazdu. Żeby zmieniło Ci trasę (zakładam że korzystasz z szybkiej) inna trasa musi zwyczajnie zająć mniej czasu...

Wracając do Twojego "robienia korka"... Dziś w kilku miejscach na wylotach z Wa-wy (gdzie lubią zatrzymać się na chwilę ciężarówki) zauważyłem krótkie czarne pasy na jezdni. Może w Aqu też je zobaczyli i znów dłubią przy algorytmach... Bo znów danych LD jest zdecydowanie mniej...
Szkoda - moje doświadczenie z tymi "korkami" jest takie że lepiej żeby danych było więcej, nie muszą być wcale w magiczny sposób filtrowane. Filtrowanie jest potrzebne i to staranne do zrobienia dobrych map SR.
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2011, 16:15:56 wysłana przez jachraniak »

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 30, 2011, 20:18:38 »
Dziś postanowiłem pojechać z LD w trasę Warszawa-Katowice. Nooo iiii LD wywinęło mi niezły numer  :shock: Jadę sobie gierkówką i nagle trasa się przeliczyła i Jadzia  mówi za 1km skręć w lewo. Myślę sobie dziwne, ale jak test usługi to test i skręciłem w lewo narażając zdrowie i auto, bo z przeciwnego kierunku jechali równo i wcale nie mieli zamiaru zwalniać na mój widok. W końcu strzeliłem z miejsca i udało się skręcić. Okey jadę i słuchajcie ujechałem jakieś 300 metrów, a nagle przeliczenie trasy i hasło za 150 m zawróć. Domyślacie się gdzie kazała mi jechać. Macie rację z powrotem na gierkówkę. Myślałem, że mnie krew zaleje, bo rozumiecie, że wjazd na gierkówkę i to jeszcze w lewo, to niebezpieczeństwo duże, bo trzeba się przebić przez 2 pasy kierunku w stronę Wawy i wbić się przed maskami aut jadących w kierunku Katowic. Koledzy jak to tak ma wyglądać, to ja wysiadam. Znowu potwierdziło się moje podejście do LD. Używać w dużym mieście, natomiast na trasach , to ustrojstwo wyczynia cuda, które mogą być naprawdę niebezpieczne.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 31, 2011, 08:39:31 »
Wczoraj wysłałem maila do supportu:

Cytuj
System Live Drive pobiera bardzo małe ilości danych. Działanie systemu jest znikome.
Czy to celowy zabieg i testy usługi czy problemy techniczne?
Wczoraj dla odmiany danych było 4 x więcej i system Traffic zaczynał działać poprawnie.

Dostałem odpowiedź:

Cytuj
AutoMapa Support do mnie
19:28 (13 godz. temu)
Nie mamy zadnych informacji jakoby prowadzone byly jakies testy. Wszystko zalezy od natezenia ruchu i stopnia "odbiegania sytuacji od normy".
Tzn. jesli ruch wyglada podobnie do przyjetego z zalozenia - danych moze byc mniej.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (mp)

To w moim przekonaniu tłumaczy zmieniony wygląd kolorów LD! - bo wg przedstawionych argumentów dane LD! mają być tylko uzupełnieniem danych SR - jeżeli odbiegają one od danych zawartych w mapie.   :O

Idą na jakieś "skróty" - chyba że dorabiają teorie do zaistniałej sytuacji...   :worried:
 

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 31, 2011, 09:50:16 »

Obserwuję i moje doświadczenia są pozytywne. Jeśli Twoje są inne to:
1) jeździsz z 6.8final przez co nie rozróżniasz warstw AM'Traffic - absolutnie normalne i walczymy o stare kolory ankietą.
(...)

3. Jeźdżę na 6.8 final i nie wpatruję się w kolorki, bo na drodze może się to skończyć źle.
 
P.S. Nie, nie jestem przeciwny LD, ale nie jestem też w 100%, ba nawet w 50% zadowolony z obecnego kształtu tej usługi.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 31, 2011, 10:14:00 »
1) nie trzeba się patrzeć w kolorki... rzut oka raz na jakiś czas, szczególnie gdy widać coś z boku czy przeciwka pozwala ocenić działanie
2) ja rozumiem że nie jesteś zadowolony, po części to wynika z pkt 1. nie widzisz po prostu działania.
3) to nie jest usługa gdyż Aqu nie pobiera żadnych opłat za dane.

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 31, 2011, 10:34:25 »
nie trzeba się patrzeć w kolorki... rzut oka raz na jakiś czas, szczególnie gdy widać coś z boku czy przeciwka pozwala ocenić działanie
Pozwolę sobie się wtrącić  :). Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że kolorki to nie wszystko... Mnie o wiele bardziej interesuje wykorzystanie danych przez program, a przypadek Konrada wcale nie jest jednostkowy.
Inna sprawa, że jak mnie ściąga z w miarę pustej drogi gdzieś "w krzaki", to olewam Marzenkę i jadę dalej. Jeszcze nie żałowałem takiej decyzji, a odwrotnie i owszem  :]

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 31, 2011, 10:50:37 »
1) nie trzeba się patrzeć w kolorki... rzut oka raz na jakiś czas, szczególnie gdy widać coś z boku czy przeciwka pozwala ocenić działanie

Dla mnie działnie LD to nie zmiana kolorków tylko odpowiedni routin, który te "kolorki" wykorzystuje.
 
Cytuj
2) ja rozumiem że nie jesteś zadowolony, po części to wynika z pkt 1. nie widzisz po prostu działania.

J.w.

Cytuj
3) to nie jest usługa gdyż Aqu nie pobiera żadnych opłat za dane.

OK, źle się wyraziłem. Nie usługa tylko funkcjonalność.
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2011, 10:52:18 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #134 dnia: Kwiecień 04, 2011, 10:48:31 »
Korek A4 - wywrócona ciężarówka
Targeo oraz LiveDrive! pokazują bardzo podobnie!

Omijanie korków również działa!




Połączone: Kwiecień 04, 2011, 11:58:11
Ta sama godzina, mapa Targeo.
w zależności od przybliżenia inne informacje!

Taki zonk!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2011, 11:58:12 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #135 dnia: Kwiecień 04, 2011, 12:10:11 »
Ciekawe kiedy przywrócą te kolory LD do finalnej 6.8  :-|

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #136 dnia: Kwiecień 04, 2011, 12:42:52 »
Nigdy. Wydadzą po prostu nową wersję. A jak tam będzie? Nikt nie wie.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #137 dnia: Kwiecień 04, 2011, 12:47:48 »
Ciekawe kiedy przywrócą te kolory LD do finalnej 6.8  :-|

W tej kwestii odsyłam do wątku:

http://pdaclub.pl/forum/automapa/livedrive-i-smartroutes-w-nowej-am-6-8/

Muszą jeszcze poprawić synchronizację czasu z GPS na WinCE!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2011, 12:50:15 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #138 dnia: Kwiecień 04, 2011, 13:44:45 »
Korek A4 - wywrócona ciężarówka
Targeo oraz LiveDrive! pokazują bardzo podobnie!

Omijanie korków również działa!

Fajnie że miałeś chwilę i chciało Ci się sprawdzić i zrobić zrzuty :ok:

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #139 dnia: Kwiecień 04, 2011, 14:11:31 »
Omijanie działało do momentu kiedy były dane na Targeo.
Później dane o korku na Targeo zanikały i pojawiały się tylko prognozy i AM zaczęła kierować na A4 (pakując w korek) .
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2011, 14:13:08 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline PiotrWu

  • 33
  • iPAQ 6515d, HTC Diamond, HTC HD2, iPhone4S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #140 dnia: Kwiecień 04, 2011, 17:39:41 »
Dzisiaj (04.04), jadąc do Włocławka od strony Dobrzynia n.Wisła AM z włączonym SR i LD cały czas kierowała na drugą stronę Wisły przez most Rydza-Śmigłego pomimo faktu że od soboty (02.04) jest on zamknięty!

Informacje o blokadzie pojawiły sie już ok 30.03 np:
http://www.wloclawek.info.pl/nowosci,wiadomosci_wloclawek_i_region,1,1,2_kwietnia_wloclawski_most_bedzi,15901.html

czyli było wystarczająco czasu aby ten fakt uwzględnić.  Ok. południa wysłałem do supportu informację o blokadzie i niestety do tej pory (17:30) most w AM jest wciąż przejezdny - zielono-pomarańczowy !!!!
Niestety nie znajduję wytłumaczenia na takie działanie programu i supportu :-((

pzdr

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #141 dnia: Kwiecień 04, 2011, 17:49:32 »
Ok. południa wysłałem do supportu informację o blokadzie i niestety do tej pory (17:30) most w AM jest wciąż przejezdny - zielono-pomarańczowy !!!!
Niestety nie znajduję wytłumaczenia na takie działanie programu i supportu :-((
pzdr
Kolego, obawiam się, że zaraz dostaniesz tu wykład o Twoim lenistwie, że ci się nie chciało samemu wstawić blokady i wysłać na miplo (ja taki wykład w tym tonie odebrałem jakiś czas temu, gdy pisałem o niezablokowanej ulicy Koszykowej). Taka chora rzeczywistość.  :]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2011, 17:51:06 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline PiotrWu

  • 33
  • iPAQ 6515d, HTC Diamond, HTC HD2, iPhone4S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #142 dnia: Kwiecień 04, 2011, 19:20:02 »
Rzeczywiście byłaby to chora rzeczywistość  :S

Miplo, to inna funkcjonalność niż LD i SR. Dodatkowo z odpowiedzi z supportu zaobserwowalem że lepiej Miplo nie używać bo jest w konflikcie z AM - cytuję support@automapa.pl:
---
Problemy z wyznaczaniem tras czesto wynikaja z uzycia systemu Miplo Traffic. Polecamy w pierwszej kolejnosci usunac blokady pobrane z tego systemu. Najprosciej jest zrobic to w nastepujacy sposob:

Menu / Trasa / Blokady / trzeci przycisk od lewej strony / Skasuj widoczne

Do przeprowadzenia nastepnej syncnronizacji blokady nie powinny sie pojawic.


Aktualnie sprawdzam LD i SR więc Miplo poszło w lekką odsawkę (zgodnie z sugestią  :ok:).  Obecne spotrzeżenia prowadza do wniosków, że moze LD i SR działa ale tylko w W-wie :evil: - pozostały teren to lekko mówiąc powijaki.

pzdr

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #143 dnia: Kwiecień 04, 2011, 19:41:56 »
Rzeczywiście byłaby to chora rzeczywistość  :S
...lepiej Miplo nie używać bo jest w konflikcie z AM - cytuję support@automapa.pl:
Problemy z wyznaczaniem tras czesto wynikaja z uzycia systemu Miplo Traffic. Polecamy w pierwszej kolejnosci usunac blokady pobrane z tego systemu

Kolego ubawiłeś mnie tą odpowiedzią supportu w sprawie zalecenia niekorzystania z miplo trafika  :E :E :E . Oczywiście jak producent zaleca, to chyba warto to zrobić. Tak więc blokady z miplo out  :ok:

*

Offline PiotrWu

  • 33
  • iPAQ 6515d, HTC Diamond, HTC HD2, iPhone4S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #144 dnia: Kwiecień 04, 2011, 20:01:47 »
Raczej nie tylko Ciebie,

Ja mam juz tak od dłuższego czasu  :D

Gdyby nie porady support@automapa.pl życie byłoby smutne i bez niespodzianek  :D

Oni tak mają że czasem coś poprawią żeby to później popsuć i znowu móc naprawić (najpierw oczywiście kolejny raz trzeba im to zgłosic :grin:) i tak wkoło ....

pzdr :ok:

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #145 dnia: Kwiecień 04, 2011, 20:08:17 »
Prawda jest to, ze jesli support dostal informacje, to powinien ja szybko zweryfikowac i wprowadzic do systemu. Kawa na lawe, potwierdzone info, dwa klikniecia i wszyscy byliby zadowoleni.

Prawda jest tez to, ze Miplo buduja uzytkownicy (nie pracownicy  :P) dla uzytkownikow (choc wlasciciele maja nie mniejsze profity, ale to inny temat). Jezeli wiemy o jakiejs blokadzie, chce nam sie smarowac maile do supportu... to w czym problem zeby wprowadzic ta informacje do Miplo? Pachnie mi tu skrajnym egoizmem lub calkowitym niezrozumieniem tematu. A pozniej powstaja posty "zale". Na szczescie ktos sie zlitowal i blokada czeka juz na weryfikacje.

I na koniec... prawda jest rowniez to, ze Miplo Traffic moze byc niebezpieczny dla routingu. Jezeli ktos sobie poblokuje za duza ilosc kategorii, to pozniej nie ma sie co dziwic, ze support nie chce tlumaczyc kazdemu z osobna jak to dziala. Jak ktos ma problem z obsluga noza przy krojeniu chleba, to mu sie zaleci odlozenie noza i kupno chleba krojonego od razu w piekarni.

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #146 dnia: Kwiecień 04, 2011, 20:58:20 »
masz racje kolego. Szkoda ze takie blokady nie moga byc uwzgledniane calkowicie w tzw zdarzeniach, ktore pobieramy w ramach uslugi LD. A tak to tylko zamieszanie jest.

*

Offline PiotrWu

  • 33
  • iPAQ 6515d, HTC Diamond, HTC HD2, iPhone4S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #147 dnia: Kwiecień 04, 2011, 21:21:19 »
Kol. Miedzio - zgadzam się że Miplo to użytkownicy dla użytkowników. Ale skoro użytkowanie tej funkcjonalności nie jest do końca polecane przez producenta AM i może to prowadzić do błędów czy kłopotów w nawigacji to raczej powinna to być usługa dla "wtajemniczonych" użytkowników AM, którzy są świadomi i zdają sobie sprawę z potencjalnych problemów. Ta grupa bedzie wiedziała jak sobie z tym poradzić.

Natomiast LD i SR to funkcjonalności wbudowane w AM i powinny działać niezależnie od stopnia wtajemniczenia.
Jeśli jakiś odcinek drogi ma zaplanowany termin zamknięcia i jest to ogłaszane publicznie z dużym wyprzedzeniem to nie rozumiem dlaczego nie pojawia się jako zablokowany odcinek poprzez LD lub/i SR. 
Dlaczego odcinek, który jest NIEPRZEJEZDNY przez kilka dni identyfikowany jest różnymi kolorami co sugeruje, że odbywa się na nim ruch, a wręcz oznaczony kolorem zielonym wprowadza AM w błąd sugerując że tam właśnie jest "korzystniejsza" droga.

Przecież Miplo nie jest "obce" dla programistów AM i nie rozumiem, jak mogli wprowadzić podobne funkcjonalności, które chyba sobie wzajemnie przeszkadzają :shock:

Wracając do tematu blokady to skoro AM odradziła mi użytkowanie Miplo to dlaczego mam ich nie słuchac i wpisywac do tego systemu blokady, których nie będę użytkował zamiast zgłosić to do supportu. BTW niedawno otrzymałem odpowiedź że :

Uwagi zostały przekazane do działu opracowania map. Dziękujemy.

zgłoszone ok 12 potwierdzone z supportu ok. 18 (niezły czas reakcji  :]) a w LD i SR wciąż przejezdne na pomarańczowo :evil:

pzdr

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #148 dnia: Kwiecień 04, 2011, 21:40:28 »
zgłoszone ok 12 potwierdzone z supportu ok. 18 (niezły czas reakcji  :]) a w LD i SR wciąż przejezdne na pomarańczowo :evil:

Jesteś pewien, że rozumiesz znaczenie kolorków AMTrafficu?

*

Offline PiotrWu

  • 33
  • iPAQ 6515d, HTC Diamond, HTC HD2, iPhone4S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #149 dnia: Kwiecień 04, 2011, 21:48:27 »
Nie, nie jestem pewien bo AM ich do tej pory oficjalnie nie opisała.

Domyślam się że zielony to najlepiej a czarny najgorzej, pozostałe w środku stawki  :)

Jeśli się mylę to z przyjemnością poddam się dobrowolnie oświeceniu.

pzdr