Ale jeszcze mnie jedna myśl nurtuje. Jeżeli ustawie te komunikaty i najwyższe czasy jeżeli chodzi na przykład o autostrade to chyba te czasy z kolei będą nieodpowiednie na przykład przy jeździe w mieście?
Pisałem, nie ma rzeczy uniwersalnej. Jeśli coś jest do wszystkiego, to do niczego. Automapa na swojej stronie wejściowej podaje, że nie zwalnia od indywidualnej oceny sytuacji.
Oczywiście, że ustawienia autostradowe są inne niż w mieście, dlatego podane są tu indywidualne przykłady. Nikt nie zapewni, że w każdym przypadku dla każdego zadziała jak należy. Inaczej nie byłoby takiej możliwości, tylko twórca programu narzuciłby swoje, ale za taki program dziękuję.
Czy te wartości jak podał kolega będą odpowiednie za granicą?
Tego nikt nie zaręczy.
Wiele razy jadąc nawet z AM zdarzyło mi się pomylić drogę, bo źle zinterpretowałem polecenia lub nie wierzyłem, bo rzeczywistość wydawała mi się inna. Czasami AM zawiera też błędy i dlatego jest specjalny dział, gdzie zgłaszane są uwagi. Na szczęście AM natychmiast przeliczy nową drogę i wskaże najszybszy sposób powrotu do właściwej trasy.
Mogę podpowiedzieć jeszcze jedno. W ikonach pilota AM można wyciągnąć ikonkę, jak daleko jest do najbliższego manewru. Radzę co pewien czas spoglądać na AM i gdy będzie się zbliżał manewr, zachować czujność. Radio zalecam ustawić do normalnego poziomu, nie młodzieżowego, wtedy I komunikat na pewno będzie słyszalny. Poza tym można również w AM ustawić głośność zależnie od prędkości. Polecam zapoznanie się z instrukcją. Na pewno będzie mniej wątpliwości, chociaż forum jest po to, aby wymieniać uwagi.
Pozdrawiam