Bo:
1. Jest aktualizowany przy aktualizacji SR.
Nadinterpretacja.
Jest aktualizowany przy użyciu AM'Center, razem z danymi SmartRoutes. A to jeszcze nie oznacza technologii SmartRoutes.
Zadałem
jachraniakowi pytanie, na które nie odpowiedział.
Czy jeśli przy pomocy AM'Center będziemy aktualizować skórki do programu to one też będą "danymi SmartRoutes"?
No bo idąc tym tokiem rozumowania to tak.
2. Ma wpływ na routing przy używaniu SR, a nie używaniu LD.
To jest jakiś argument.
Ale uważam, że program ogranicza się do "wycięcia" z LD samego pobierania danych on-line (bo koszty, bo możliwości techniczne itp.)
Te dane stosunkowo stałe - w odróżnieniu od korków, wypadków - są wpisane do events.a aby zmniejszyć ciężar danych LD. Ale LD jest tylko aktualizacją innych danych, między innymi tych zawartych w SR.
Tak oczywiście.
Sam użyłeś pojęcia "stosunkowo".
Bo czym się charakteryzuje technologia SmartRoutes? Danymi historycznymi - czyli statystyka.
A czym LiveDrive? Danymi tymczasowymi - czyli to co on-line (korki, wypadki itp) oraz roboty drogowe, remonty itp.
I oczywiście, że cały LD aktualizuje SR (taka nakładka). Bo taka jest idea LiveDrive, żeby nanosić poprawki jeśli występują odstępstwa od normy.
A takim odstępstwem jest korek, wypadek, remont drogi spowalniający ruch czy całkowite wyłączenie jej z ruchu.
Moim zdaniem to producent wie najlepiej jak zdefiniować własną technologię a to przy opisie LiveDrive napisał, że to dzięki niemu (a nie SmartRoutes) "
ominiemy zamknięte i remontowane odcinki dróg."