Przejechałem się dziś kikkaset km z AR w tle.
Szkoda, że ostrzeżenia o fotoradarach i patrolach nie wyskakują na pierwszy plan (tylko z głową - nie tak, jak w Yanosiku, że zasłania kursor i 1/3 mapy). Żeby potwierdzić lub odwołać ostrzeżenie trzeba się przełączać - możnaby tego uniknąć.
Lepiej gdyby AR był modułem AM. Idąc tą drogą niedługo trzeba będzie odpalać fafnaście aplikacji. Zgroza.
Jako moduł mogłaby być integracja i dobre wyświetlanie komunikatów. Choć tutaj chyba podstawą jest dźwięk.
Ogólnie wadą produktów AQ na andka jest szczątkowa modyfikacja interfejsu. Wielkość elementów i ich umiejscowienie jest kiepskie. Np. APR jest mikroskopijny i dodatkowo na dole, kiedy patrzymy na górę na przebieg trasy i kolejne manewry. Wszystko rozrzuca się po kątach.
Sens stosowania AR będzie gdy będzie duża aktualna baza danych. Inaczej będą powielone kategorie z ostrzegania z AM wraz jej wadami. Przełączanie się z aAM na AR po to aby potwierdzić, zgłosić zdarzenie to już głupota wyższych lotów.
ochkarolPrzejechałeś kilkaset kilometrów z AR. Ile razy zrobiłeś dobry uczynek i wysłałeś jakąś informację zwrotną? Jeżeli zero, to powiedz skąd mają się pojawić aktualne dane. Te stałe mamy wpisane w obie aplikacje.