AutoMapa - support i komunikacja via strona www producenta

  • 3 Odpowiedzi
  • 3473 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AutoMapa - support i komunikacja via strona www producenta
« dnia: Październik 13, 2003, 12:10:04 »
Muszę podzielić się pozytywną informacją, że od pewnego czasu zgłaszane na forum usterki oraz inne sugestie wysyłam również bezpośrednio do producenta za pośrednictwem formularza www na stronie produktu.

Zawsze otrzymuję:
1. Natychmiast autoodpowiedź o przyjęciu uwagi z numerem zgłoszenia.
2. Średnio nie dłużej niż w ciągu godziny (również w sobotę czy niedzielę!) odpowiedź z sugestią rozwiązania problemu, podziękowaniem lub informacją o przyjęciu do wiadomości i realizacji w najbliższym czasie.

Tutaj więc wszystko gra. :)
Jeżeli coś się zmieni - na pewno uaktualnię tę informację... ;)

AutoMapa - support i komunikacja via strona www producenta
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2003, 15:33:56 »
mialem problemy z rejestracja na nowym ipaqu i tez odpowiedzieli w przeciagu godziny tak wiec ktos tam jednak pracuje


AutoMapa - support i komunikacja via strona www producenta
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 20, 2003, 20:06:04 »
Czy zauwazyliscie ze mapy Trojmiasta i Szczecina mają sie pojawic IX.2003.......

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AutoMapa - support i komunikacja via strona www producenta
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 12, 2003, 08:56:39 »
No i proszę... Mamy listopad i mała zmiana na stronie: Szczecin i Trójmiasto - jednak w grudniu... ;)